LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Hetlampje
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2009 16:13

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Hetlampje »

Gelden al deze verhalen alleen voor keuken 3000 te Spijkenisse of zijn de ervaringen hetzelfde met andere filialen?

Zip
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2009 13:57

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Zip »

Voor zover ik weet word je beroerd geholpen in Spijkenisse, ik zou het in ieder geval bij Keuken en bad 3000 in Spijkenisse nooit een keuken of badkamer kopen, mooie praatjes en voor de rest niks, als je een probleem hebt zijn ze niet thuis!!!

jersto
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2009 15:33

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door jersto »

dit bericht is verwijderd door mij
Laatst gewijzigd door jersto op 07 nov 2009 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Zip
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2009 13:57

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Zip »

Nou wat ik wel weet is dat de monteur volgens de papieren werkt en keuken 3000 is de verantwoordelijke, lijkt mij ook logisch! Hun moeten het oplossen en niet via de monteur. Ik heb namelijk een gesprek gehad met 1 van hun monteurs en hij heeft ook duidelijk aangegeven wat er op de papieren staat en zo is het ook bij mijn schoonouders geplaatst, maar er zijn een hoop dingen belooft en die komen ze niet na en dat ligt niet aan de monteur.

jersto
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2009 15:33

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door jersto »

dit bericht is verwijderd door mij
Laatst gewijzigd door jersto op 07 nov 2009 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

De zoon van Vermolen zegt zelf dat er geen verband te leggen valt tussen de failliete winkel van zijn vader en zijn nieuwe vestiging. Hij schrijft dat in een fax aan Kassa.
Zo vader.....zo zoon!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

De zoon van Vermolen zegt zelf dat er geen verband te leggen valt tussen de failliete winkel van zijn vader en zijn nieuwe vestiging. Hij schrijft dat in een fax aan Kassa. De curator zegt er nog geen uitspraak over te kunnen doen.
wel vaag dat hij jaren keukens verkocht bij zijn vader en dan er niets mee maken heeft... vader vermolen staat overigens nog steeds regelmatig in het filiaal te spijkenisse van zijn zoon, maar hij heeft waarschijnlijk niets te maken met zijn zoon ! ? ! ?
Inkopen doen vader & zoon wel ALTIJD gezamelijk, enkel op papier hebben ze de zaken gescheiden gehouden (uit voorzorg!).

Nogmaals: Keuken 3000 is een franchisenaam, andere vestigingen andere filosofieën andere mensen !

ashne
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2009 16:05

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door ashne »

bij deze wil ik zeggen dat ik zelf geen problemen met bad en keuken 3000 spijkenisse heb
ik kan door omstandigheden niet de keuken laten plaatsen
had hiervoor wel getekend
en ik vind dat ik goed behandeld ben
ze hebben begrip voor de situatie

K&Bslachtoffer
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2009 20:24

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door K&Bslachtoffer »

Dan heb je gewoon veel geluk gehad !!!!!

ashne
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2009 16:05

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door ashne »

er bestaan nog mensen op deze aarde
wat is er dan gebeurt dat je zo denk

The Man
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2011 17:08

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door The Man »

De afgelopen maand zijn we druk bezig geweest met het zoeken naar een geschikte manier om onze badkamer te (laten) vernieuwen.

De manier waarop we de laatste weken door "Keuken en bad 3000" behandeld zijn is geheel afwijkend wat er in de bovenstaande reacties gemeld is.
Men heeft heel veel uren in onze wensen gestoken en uiteindelijk heeft men daar hééél veel geduld met ons gehad.

De offerte is elke keer weer aangepast en met volledige aandacht en eerlijke argumenten zijn we tot een mooie offerte gekomen.
Binnenkort gaan we dus in zee met dit bedrijf.

Wat erg fijn is dat we geen aanbetaling hoeven te doen.
Dit kom je eigenlijk nergens anders meer tegen. Ook zijn we niet om de week gebeld door verkopers om te vragen of we al wat besloten hadden.
Bij Van Engelen Spijkenisse en Sanidump (Spijkenisse) hadden we hier wel last van!

In de loop van het jaar zal ik laten weten hoe dit alles afloopt.

litipitie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2011 16:04

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door litipitie »

wij zijn ook voor een offerte bezig voor een nieuwe badkameren laten plaatsen bij bad en keuken in spijkenisse, wij zijn heel erg goed en vriendelijk geholpen,waren erg behulpzaam, we zijn wel erg geschrokken vd reakties op het internet.
dan ga je wel even na denken van ojee zal ik het wel doen.
maar aangezien de reacties uit 2009 en verder terug zijn, en er een nieuwe positieve reactie bij is(van gistreren) gaan we de gok wagen,je weet het anders toch niet.
ik hoop dat het goed komt, en dat vertrouwen hebben we gelukkig.

risto
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 nov 2006 17:32

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door risto »

Verstandig is om te checken of ze aangesloten zijn bij de branche vereniging CBW

Gesloten