LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenoutlet Alkmaar

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Annah
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 feb 2007 11:58

Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door Annah »

Beste allemaal,

heeft iemand ervaring met 'Keukenoutlet' in Alkmaar? Ik zie er mooie spullen, prachtige teakhouten keukens, maar ken niemand die daar gekocht heeft. Door de naam lijkt het erg goedkoop te zijn maar hoe is de kwaliteit? En de service? Ben een beetje bang dat het een 'stunter' is. Ik ga niet speciaal voor een lage prijs maar wel voor zo'n teak keuken. En dat heb ik nog niet ergens anders gezien. Ik lees graag ervaringen!

Dank alvast, Annah

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door hera »

De teakhouten keuken is een vandenkommer keuken. www.vandenkommer.nl

Hangt wel een kostenplaatje aan en is absoluut niet goedkoop. Wel erg mooi, degelijk en onverwoestbaar.

Annah
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 feb 2007 11:58

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door Annah »

Hera, dank je wel! Dat ziet er geweldig uit, zeg! Maar verkoopt 'Keukenoutlet' die keukens dan ook? Dat zou toch een beetje vreemd zijn. Weet jij meer hierover? Dank je wel alvast,
Annah

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door hera »

Volgens mij is Keukenoutlet "dealer" van Vandenkommer keukens. Vandenkommer heeft volgens mij nl op dit moment nog geen "showroom"alleen een werkplaats in Heiloo. Er wordt in de "Schermer" oid. een showroom van Vanden Kommer gebouwd.

Scara

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door Scara »

Zit in Stompetoren.

http://www.vandenkommer.nl/

Heeft volgens mijn geen banden met outlet

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door hera »

Op zn oude site, voor de opening stonden de foto's van de keuken zoals die in de outlet staat.

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door hera »

Bij portfolio op de site van keukenoutlet is 1 van de laaste foto's. Volgens mij de op 3 na laatste en de laatste 99% zeker een vandenkommer keuken!

Pfffff

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door Pfffff »

euh, daar ken ik geen sjokolade van maken hoor.
Maar evengoed, keukens is niet de belangrijkste bron van inkomsten.
En outlet is zeeeeeeeeeeeeeeeer armoedig qua keukens, ze hebben meer vrijstaande ovens.

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door hera »

Bij de keukenzaak Keukenoutlet in Alkmaar zit ook een kledingwinkel van de echtgenoten van de mannen van de Keukenoutlet. Volgens mij komen ze allemaal uit Bergen NH waar vandenkommer ook woont.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door Anastasia »

Hier in Hoorn zit ook een gelijkwaardige winkel, goed voor losse apparaten als ze defect zijn, de Keukens zijn meestal bijzaak, en vrij voordelig, een mooie showroom is duur, en door veel apparaten die je altijd kwijt komt en bijna geen keukens want de show model past zelden!

Hoewel dit soort firma's regelmatig als slecht worden genoemd, dit komt ook omdat ze onder de prijzen kunnen door een beperkt aanbod aan kasten, en veel apparaten te verkopen!

Zelf heb ik elders kasten gekocht en de apparaten bij een gelijkwaardige, dus als hier en bij Kassa niets te vinden is na intikken naam bij ZOEKEN, dan is het meestal wel goed, ze bestaan al jaren.

Outlet
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2007 10:20

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door Outlet »

Keuken Outlet is in 2000 begonnen als apparaten hal. Daarna zijn de keukens er bij gekomen. Keuken Outlet is officieel dealer van Aster Cucine, Beda en Bribus.

Bamboe, eiken en teak keukens gaan via de Cooking Factory (het voorste gedeelte van de winkel).
http://www.cookingfactory.nl

Er zijn nog steeds goedkope apparaten te koop maar het wordt steeds meer een echte keukenzaak.

Samengevat: leuke zaak die het net even anders doet.

xposed
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2011 21:59

Re: Keukenoutlet Alkmaar

Ongelezen bericht door xposed »

Niet doen!

Slechte service! ik heb er een hoop geld voor betaald.. Voor een keuken die half geleverd was met kleurverschil, De helft was er niet bij zoals paneeldeuren ed. foute apparatuur dat er niet in hoorde en of niet in paste!
En als je er dan wat van zegt als je bij ze langsgaat word je op een zeer minderwaardige manier behandeld door een paar arrogante kwasten die het hoog in hun bol hebben kapsones en dan dreigen dat je de onderdelen die je mist niet krijgt enzovoorts...
Terwijl de complete keuken betaald zo'n 11000,- is niet niks!

Heb een zeer slechte ervaring met Keuken Outlet Alkmaar en dat is dan zeer zacht uitgedrukt!

Dus u bent gewaarschuwd!

Gesloten