LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kitchen4you

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
[email protected]
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 sep 2006 09:34

kitchen4you

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik heb een offerte van kitchen4you. Dit is in vergelijking met andere aanbieders (superkeukens apeldoorn) uitermate interessant. Heeft iemand ervaring met deze internet keukenwinkel. Ik zit te denken om hier te gaan kopen.

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door mar53 »

Gewoon lekker kopen daar.
Is tenminste lekker goedkoop.
En natuurlijk ook geweldig goede kwaliteit.
Succes en tot over 2 jaar.

[email protected]
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 sep 2006 09:34

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door [email protected] »

bedankt voor je reactie. maar er klinkt een cynische ondertoon in je betoog. Een iets uitgebreidere toelichting heb ik meer aan hebben.

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door mar53 »

Ga nou toch gewoon naar een gerenomeerde keukenleverancier.
Tuurlijk kost dat meer.
Je krijgt wel kwaliteit.
Kijk op deze topic wie er allemaal genoemd worden, daar kan je wegblijven.
Er zijn landelijke bedrijven die hier nooit of nauwelijks negatief genoemd worden.

Geef dan wat meer uit maar heb dan wel jaren heel veel plezier van je keuken die toch al heel veel geld kost.

[email protected]
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 sep 2006 09:34

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door [email protected] »

Een nolte keuken is een nolte keuken. Of deze nou geleverd wordt door een gerenomeerd keukenbedrijf met een geldverslindende showroom of door een internetverkoper met lage overhead kosten. De keuken en kwaliteit is hetzelfde. Maar ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met het kopen bij kitchen4you.nl

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door mar53 »

Daarom zeg ik toch: Lekker gewoon kopen daar.
Nolte = Nolte. ((((er is geen betere)))

Doe jezelf een lol.
Vergelijk nolte en super keukens niet met een gerenomeerde keukenleverancier.

Als je weet wat je op die internetshop moet betalen ga dan even verder kijken.
Volgens jou zijn showrooms geldverslindend, maar wat bedoel je ermee?

[email protected]
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 sep 2006 09:34

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door [email protected] »

een verschil van 30% is toch de moeite waard. Dat bedoel ik met een verschil. Ik vind je mening wel zwart wit terwijl je geen ervaring hebt met dit internet bedrijf. Ben je zelf speler in de (gerenomeerde) keukenbranche?? Nolte koop je ook in de gerenomeerde keukenzaken. En het schijnt bij de goede merken in duitsland te horen.

keukenkast
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 aug 2006 10:35

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door keukenkast »

Op hun site claimen ze gebruik te maken van het Garantiefonds aanbetalingen van de vereniging Comfortabel Wonen.
Op de CW site zijn ze echter niet te vinden.

Vaak zit er achter dit soort bedrijven een reguliere winkel. OP hun site staat overigens een tel. nr. bel ze en vraag het ze.

30% verschil is inderdaad veel, maar ik ben er van overtuigd dat er ook reguliere keukenwinkels te vinden zijn die de keuken voor een lagere prijs leveren.
Nolte is overal te koop in Nederland.

succes..

mezebol
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 mar 2007 09:28

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door mezebol »

ik wil even reageren. Het klopt dat een merkkeuken een merkkeuken blijft. Maar het is wel degelijk van belang waar deze gekocht wordt. Dat er monteurs beschikbaar zijn om dat specifieke produkt te plaatsen, en nog belangrijker: dat ze tijd krijgen om te plaatsen. Ik heb een siematic keuken gekocht bij henry's kitchens. Maar het is een doffe ellende gebleken. Ze zetten monteurs in die geen idee hebben van het produkt, die er een puinhoop van maken. En ook geen trek hebben om dit te herstellen, want dat kost tijd. En die hebben ze niet, want ze hebben die order aangenomen en moeten het binnen een bepaalde tijd doen. Er is een siematic monteur 12 uur onafgebroken bezig geweest om te herstellen wat de vorige monteur verknald had.

[email protected]
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 sep 2006 09:34

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door [email protected] »

Dag Mezebol en keukenkast,

Ik ga zeker niet zomaar in zee met genoemd bedrijf. Ik wil eerst voor mijzelf duidelijk hebben dat ik geen financieel risico loop (aanbetaling veilig of niet). Verder wil ik het zelf plaatsen dus loop ik niet het risico dat ik een stelletje klunzen krijg die mijn keuken verkeerd plaatsen of vernielen.

Maar ik heb helaas nog niemand gevonden die ervaring heeft met kitchen4you.nl.

Richard

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door hera »

je kunt via www.zoekopnummer.nl misschien het nummer van de site intikken en bekijken van wie het is.

[email protected]
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 sep 2006 09:34

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door [email protected] »

Wie het is en waar hij woont heb ik al lang uitgezocht. Het gaat mij puur om ervaringen met het bewuste bedrijf. Of te wel goede of slechte ervaringen. Richard

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door mar53 »

Als je op de Centen bent koop bij de Keukenconcurent.

Ik stop.

Succes

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door scheuj »

Als je op de Centen bent
Goed gezien mar53. Richard zou zo een keukenboertje kunnen zijn.
Ik stop.
Lijkt me goed!!! Op dit forum of als keukenprutser??? Hou me op de hoogte.

keukenkoper1977
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2008 09:37

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door keukenkoper1977 »

Ik ben erg benieuwd of de koop nog door is gegaan bij "tochnogoptijd", wij overwegen ook om een keuken aan te schaffen bij kitchen 4 you.

Al wat bekend?

[email protected]
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 sep 2006 09:34

Re: kitchen4you

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik heb uiteindelijk mijn keuken in Duitsland (Küchenland Nordhorn) gekocht. Is inmiddels geplaatst en helemaal naar tevredenheid uitgevoerd. Ik ben bij Kitchen4you geweest in Os en het komt over als een goed betrouwbaar bedrijf dat uitsluitend via internet verkoopt. Of hij uiteindelijk goedkoper is kan ik niet over oordelen omdat wij uiteindelijk andere apparaten hebben en een ander keukenblad en hebben laten plaatsen.

Veel succes gewenst met je keuze en ben reuze benieuwd naar je uiteindlijke verhaal.

Gesloten