LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kijk uit waar je je keuken koopt!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pier
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 jan 2006 23:19

Kijk uit waar je je keuken koopt!!

Ongelezen bericht door Pier »

Een keuken kopen is een hele investering. Ga je naar een grote keukenboer, dan krijg je geheid te maken met provisiegeile verkopertjes die echt geen enkele interesse hebben in hoe jouw kuken er uit komt te zien. Ze proveren je hoe dan ook tot het zetten van je handtekening te bewegen. Alle middelen zijn daarbij geoorloofd, vinden ze: overreding, zieleige verhalen, zachte dwang, intimidatie, ...

HOE DAN OOK: KOOP UW KEUKEN NIET BIJ EEN BEDRIJF VAN DE MANDEMAKERS-GROEP: OOK DAAR DENKEN DE VERKOPERTJES ALLEEN AAN HUN PROVISIE. KOOP LIEVER BIJ DE KLEINERE KEUKENLEVERANCIER, BIJ DE MAN (OF VROUW) DIE JE AAN KUNT SPREKEN OP ZIJN/HAAR BELOFTES, DIE GEEN LAST HEEFT VAN GEHEUGENVERLIES ALS JE MET LASTIGE VRAGEN KOMT. HET IS UW GELD, MAAR UIT EIGEN ERVARING WAARSCHUW IK IEDEREEN DIE DENKT DAAR ZIJN KEUKEN TE MOETEN KOPEN. NIET DOEN!!!!

En als je het toch doet: breng je aanschafprijs dan extra omlaag door te weigeren om je keuken vooraf te betalen. De keukenverkopertjes mogen hun keukens namelijk absoluut niet verkopen als die niet helemaal vooraf betaald wordt, als is het maar een week vooraf. Daarom zullen ze je met een extra korting over de streep proberen te halen om toch maat vooraf te betalen.... Doe er je voordeel mee!! Pluk ze!! Dat doen ze namelijk ook met jou!!!

Ik blijf doorgaan.... Al is er maar één keukenkoper die er niet in trapt, dan is het voor mij al de moeite waard.


Pier

pickles
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 jun 2005 00:33

Re: Kijk uit waar je je keuken koopt!!

Ongelezen bericht door pickles »

P L E U R toch een eind op man! :evil:
ik ben geen DMG-fan maar jij hebt een DMG-syndroom...

Lexus
Berichten: 63
Lid geworden op: 06 jul 2006 22:51

Re: Kijk uit waar je je keuken koopt!!

Ongelezen bericht door Lexus »

Dit begint wel erg irritant te worden met die Pier....

Is er geen reactie meer bij zijn bericht, plaatst hij hem weer opnieuw..
Ga naar een psychiater en laat je helpen, want jij bent geobsedeerd of hebt een heel groot syndroom.....

Pier
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 jan 2006 23:19

Re: Kijk uit waar je je keuken koopt!!

Ongelezen bericht door Pier »

Verdorie...die Lexus heeft me door.... Hij begrijpt dat ik gewoon doorga met mijn postings. Ennuuh, Lexus, ik ben al bij mijn psychiater geweest, maar hij zegt dta hij er niets aan kan doen, dus pech voor je: ik gan gewoon door.

HOE DAN OOK: KOOP UW KEUKEN NIET BIJ EEN BEDRIJF VAN DE MANDEMAKERS-GROEP: OOK DAAR DENKEN DE VERKOPERTJES ALLEEN AAN HUN PROVISIE. KOOP LIEVER BIJ DE KLEINERE KEUKENLEVERANCIER, BIJ DE MAN (OF VROUW) DIE JE AAN KUNT SPREKEN OP ZIJN/HAAR BELOFTES, DIE GEEN LAST HEEFT VAN GEHEUGENVERLIES ALS JE MET LASTIGE VRAGEN KOMT. HET IS UW GELD, MAAR UIT EIGEN ERVARING WAARSCHUW IK IEDEREEN DIE DENKT DAAR ZIJN KEUKEN TE MOETEN KOPEN. NIET DOEN!!!!

En als je het toch doet: breng je aanschafprijs dan extra omlaag door te weigeren om je keuken vooraf te betalen. De keukenverkopertjes mogen hun keukens namelijk absoluut niet verkopen als die niet helemaal vooraf betaald wordt, als is het maar een week vooraf. Daarom zullen ze je met een extra korting over de streep proberen te halen om toch maat vooraf te betalen.... Doe er je voordeel mee!! Pluk ze!! Dat doen ze namelijk ook met jou!!!

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Kijk uit waar je je keuken koopt!!

Ongelezen bericht door prem »

Pilletje werkt goed, 20 mg, 3x daags.

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: Kijk uit waar je je keuken koopt!!

Ongelezen bericht door kzin »

Wat ben ik blij dat die Pier door DMG gepakt is zeg, je zal als kleine zelfstandige keukenzaak zo'n klant krijgen :lol:
Je propageert dat mensen bij de kleine zaken moeten kopen, op zich prima. Maar op jou soort zit niemand te wachten. Voor 5000 euro omzet en voor 10.000 euro ellende....... :cry:

Broozzz
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2007 22:03

Re: Kijk uit waar je je keuken koopt!!

Ongelezen bericht door Broozzz »

Het wordt wel een beetje vervelend lezen zo op het forum met continu dezelfde lappen tekst overal. Kan niemand daar iets aan doen, het hele forum wordt zo verknald. Laat wel duidelijk zijn dat ik niets heb tegen de mening van bovenstaande schrijver, maar 1 post lijkt wel voldoende.

Gesloten