LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Delta BV

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Riann
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2007 13:53

Delta BV

Ongelezen bericht door Riann »

Wie kent Delta BV in Dronten, Genemuiden, Heerenveen en Slagharen? Ze hebben o.a. keukens van Nolte, Ballerina en Punto Cucina.
Ik hoop goede ervaringen te lezen, maar zeker de slechte ervaringen ook.
Ik wil graag weten wat ik van dit bedrijf kan verwachten.

Riann
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2007 13:53

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door Riann »

Niemand kent dit bedrijf dus?
Ik heb een offerte hier laten maken met een keuken van Punto en apparatuur van Siemens. Een hele concurrerende prijs gekregen met keukens uit Duitsland.

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door ronan »

geen reactie wil misschien wel zeggen dat het een goed bedrijf is?? :wink:

punto is in ieder geval van rotpunkt

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door kzin »

Hoor inderdaad over het algemeen, geen slechte verhalen over ze. Zoals bij iedere zaak zullen er tegenover alle goede ook wel enkele minder goede verhalen staan

Riann
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2007 13:53

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door Riann »

Bedankt voor jullie reactie!
ze moeten nog naamsbekendheid hier krijgen, ze zijn nl. nieuw in Slagharen.
En idd. zal iedereen zowel tevreden als ontevreden klanten hebben.
Maar wel fijn om te weten dat er tevreden klanten bestaan, dat geeft wat meer vertrouwen om daar een keuken te gaan kopen.
We willen nog bij 1 keukenboer gaan kijken in nl., dan hebben wij 2 in Duitsland en 2 in Nederland bekeken en dat is meer dan genoeg. 1 via internet, maar die is net zo duur als die in Nederland.

harries
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 okt 2007 19:25

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door harries »

Rian, even benieuwd. Ben je geslaagd bij Delta keukens in Slagharen?

jorwert
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2008 20:49

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door jorwert »

Ben ook wel benieuwd naar reacties over Delta. We hebben hier net een tekening laten maken voor een keuken. Ik ben bij Delta in Heerenveen geweest. Graag een reactie.

Henrico van Spronsen
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2008 00:14

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door Henrico van Spronsen »

Goedendag,

Ik heb zelf mijn keuken een jaar geleden gekocht in Genemuiden bij Delta keukens.

Mij beviel vooral het persoonlijke contact met de verkoper dit was zeer prettig, destijds waren we bij meerdere zaken geweest maar dit was het punt wat er uit sprong. Verder staat het bedrijf hier in de buurt goed bekent vandaar de keuze.

Altijd al een keer een douche willen geven, dus hierbij Delta in Genemuiden de warme douche :wink:

Suc6 met jullie keuken.

harries
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 okt 2007 19:25

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door harries »

Ook wij zijn erg tevreden over de service, betrouwbaarheid en de niet opdringerige verkoopmethoden van Delta Keukens in Genemuiden!
De verkoper was een man die met je meedacht maar de keus aan jezelf over liet.
Geen gezeur over eerst een prijs en dan nog eens zoveel % korting maar gewoon een nette nettoprijs.
Bij Satink keukens in Zwolle hadden we een zelfde keuken uitgekozen met alle dezelfde inbouwapparatuur, maar deze was ten eerste een paar duizend euro's duurder, daarnaast kwam bij het bespreken van de offerte met de verkoper naar voren dat hij alle inbouwapparatuur fout op papier had staan.
Zo hadden we een duurdere oven aangegeven, een duurdere uitvoering van de kookplaat. Hij deed net alsof het per ongeluk was gegaan, maar ik heb hem tot in de details aangegeven welke type's ik wilde hebben.
Factuur kwam dus nog hoger uit maar daar stond wel een korting tegenover.
Je kunt je voorstellen dat we op dat moment helemaal met Delta in zee wilden.
Alleen al om het vertrouwen en het goede gevoel. Gevoel is voor ons een belangrijke graadmeter.

Pfffff

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door Pfffff »

hadden we een zelfde keuken uitgekozen met alle dezelfde inbouwapparatuur, maar deze was ten eerste een paar duizend euro's duurder, daarnaast kwam bij het bespreken van de offerte met de verkoper naar voren dat hij alle inbouwapparatuur fout op papier had staan.
Factuur kwam dus nog hoger uit maar daar stond wel een korting tegenover.
Joh, prima, dat je als werknemer je eigen toko de lucht in prijst, maar lees je verhaal morgenmiddag nou nog eens als je nuchter bent ??

Henrico van Spronsen
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2008 00:14

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door Henrico van Spronsen »

Joh, prima, dat je als werknemer je eigen toko de lucht in prijst, maar lees je verhaal morgenmiddag nou nog eens als je nuchter bent ??
anders ga je f een keer harries keuken bekijken :?: :roll:

Het is een gewoon een prettig bedrijf met korte lijnen en een fijne manier van werken, dat is niet iets wat je elke dag nog tegen komt in de keukenbranche. :lol:

harries
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 okt 2007 19:25

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door harries »

Pfffffff, jammer dat je zo achterdochtig bent, als je wil kan ik je mijn offerte wel aan je tonen. Nee, ik ben misschien 1 van de weinige (?) niet keukenverkopers.
Ik ben gewoon klant en ben tevreden over mijn trotse aanschaf.
Als dat ook al niet meer mag.... :? :?

Darejo
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2010 22:19

Re: Delta BV

Ongelezen bericht door Darejo »

Geen idee of dit topic nog gelezen wordt maar wil toch graag even mijn ervaring delen met Delta Keukens Genemuiden. Ik kan heel kort en krachtig zijn TOP! We kwamen zelf met ons keukenontwerp en hebben zo een prijs laten berekenen incl app. Erg meedenkend en meewerkend personeel. Op korte termijn wilden we onze nieuwe keuken geplaatst hebben en dit hebben ze zelfs geregeld! Ze hebben hier een ander voor moeten inhuren MAAR hij werd keurig geplaatst! Inmiddels gaat onze pracht keuken al wat jaren mee en nog steeds ziet ie er zgan uit! Nee we hadden geen betere keus kunnen maken dan die we gemaakt hebben! TOP!

Gesloten