LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 15.000

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Scara

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: 15.000

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Scara,

Mijn voorkeuren pushen ja, de eigen winkel nee. De plaats waar onze toko is gevestigd is nooit door ons op het forum gezet. Dat klanten hiervoor kiezen hebben we niet in de hand. Zet wel druk op de zaak wat een goed afronding betreft maar die is ook in een normale situatie aanwezig.

Het melden welke werkwijze iemand hanteert is geen promotie. Ben het met je eens dat je niet kunt checken wie klant is en wie niet. Welk hotmailadres bedoel je?

Beste Kuchegirl,

Het is niet de bedoeling dat een forum als dit klanten inde winkel brengt. Maar als mensen de moeite nemen om ons te bezoeken worden ze voorzien van advies en levering.

Ik bezoek het forum om te leren wat er in de markt leeft.

MVG

Scara

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

kimw
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2007 13:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door kimw »

Ik denk dat je de klant niet moet onderschatten hoe ondernemend en nieuwsgierig ie zelf is.

Iedereen promoot hier een bepaald merk bewust of onbewust in zijn reacties of uitingen. Of zeikt gewoon die van een ander compleet af. Maar whatever, ik ben alleen op zoek naar een degelijke keuken en als het bij welke keukenzaak ook goed klikt, dan ga je daar verder praten.

Ik denk dat bijv. prospect's hotmailadres niet zijn eigen privemail is.

Pfffff

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 14 sep 2007 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Prospect »

Beste KimW, zullen we dan maar bellen?

nee mijn hotmail is een spambus zoals ik dat netjes zeg.
Heb mijn emailadres aangepast zodat je mij rustig kan bereiken. Bellen mag uiteraard ook.

Mijn geloofwaardigheid is echt in het geding merk ik :(
vakidioten ? moet eerlijk zeggen dat ik het wel leuk vindt die betrokkenheid
Laatst gewijzigd door Prospect op 11 jun 2007 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

kimw
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2007 13:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door kimw »

hihi Prospect, goed idee ;)
Zonder gekken ddat bedoelde ik dus ook ermee te zeggen; een spambus, een priveemailadres zou ik ook niet doen, wellicht toch even aanpassen voor al die spam binen komt?

Je geloofwaardigheid is zeker niet bij mij in het geding, ik denk dat je een zeer goede keuze hebt gemaakt bij het kopen van de keuken.

Nou Pffff, ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw inbreng op dit forum ook moeilijk in te schatten vindt, eigenlijk heb je alleen maar kritiek op een ander of **** je gewoon graag mensen af, voor de lol?

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: 15.000

Ongelezen bericht door GWTE »

Mijn voorkeuren pushen ja, de eigen winkel nee.
Enkele dagen geleden werd er ook besproken wat de week omzet was geweest, dat ging naar mijn mening wel iets te ver. Het bekende haantjes gedrag of geldingsdrang (meestal is er dan niets verkocht), meer iets voor aan de bar. Lijkt mij op een forum als dit onnodig. Valt tenslotte toch niet te controleren he....

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Prospect »

hi kimw ben ook dik tevreden ! en jij ? weet je het al? of ga je er nog een paar keukenzaken bezoeken? ben benieuwd wat de uitkomst is.
En voor advies mail je maar
Succes

Pfffff

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 14 sep 2007 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.

kimw
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2007 13:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door kimw »

Pfff dat dacht ik al hahahaha ;)

Prospect, ik heb nog niet gekozen, ik wacht op de offerte.

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: 15.000

Ongelezen bericht door keukenvakman »

We zijn de jongens van Keukenstudio Maastricht nog tegengekomen in Duitsland op de MOW/KuchenMeile bij de Format-stand. Doe ze maar de groeten van de Formatcollega uit Heemskerk!!
Beste Jawi,

We hadden je graag in Heemskerk willen ontvangen, dat had je toch een hoop vakantiedagen kunnen besparen.
Als je me weet te vinden, lijkt me niet zo'n probleem als je zelf al weet dat in Heemskerk gezocht moet worden, stuur dan een mailtje via de site en ik kijk wat ik kan doen. Wel duidelijk vermelden wat nodig is kwa uitstraling en apparatuur, dan komt het vanzelf goed.
We kunnen 150 kleuren graniet leveren en daarnaast ook nog tientallen kleuren composiet. Laat ze anders eens langsrijden in Heemskerk. Informatie kost nog steeds niets.
Nee hoor, je bent bij 1 van de grote jongens binnengelopen? Wij hebben zelf een keukenstudio in Heemskerk. Na het gesprek met de klant, waarin we alle onderdelen bespreken, gaan we met de wensen aan de slag. Daar rolt een tekening en offerte uit met direct een normale prijs.
Hoezo géén reklame??
Mijn voorkeuren pushen ja, de eigen winkel nee. De plaats waar onze toko is gevestigd is nooit door ons op het forum gezet.

kimw
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2007 13:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door kimw »

blijven jullie nou elkaar afzeiken? Leven en laten leven is merk ik lastig hier. Ieder doet het op zijn eigen manier en aan de toekomstige klanten de keus waar ze heen gaan.

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: 15.000

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Volgens mij is heemskerk een plaats en geen winkel.
Dus snap de overdreven ophef niet.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: 15.000

Ongelezen bericht door maxx »

Nou, ik snap de ophef wel.

Keukenvakman heeft aan aantal berichten gevonden waarvan ik al niet eens het bestaan meer wist.

Beste Keukenvakman,

Mooi speurwerk, het is alleen behoorlijk uit z'n verband getrokken. Het zijn meestal replies op berichten van mensen die al gekocht hadden of bij een collega gingen kijken. In onze omgeving zitten circa 15/20 keukenzaken die aan dezelfde criteria voldoen. Waarvan zo'n 5 stuks in onze vestigingsplaats.


MVG

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: 15.000

Ongelezen bericht door rayke »

maar d'r is er maar eentje die Format verkoopt :-)

Geen kritiek hoor Max, maar vond 'm ff leuk.

kimw
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2007 13:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door kimw »

volgens mij proef ik bij sommige concullega's van maxx wat afgunst :lol:
Na al die wijze woorden denk ik dat het me wel lukt om mijn greeploze lakkeuken aan te schaffen, :wink:

Gesloten