LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Superkeukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Grounds
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 sep 2006 15:24

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Grounds »

heb nooit een ander de grond in getrapt, vertel alleen hoe onze ervaring met de 2 bedrijven zijn..

was alleen bedoelt om de beste man een tip te doen waar de keuken volgens mij het best gekocht kan worden..

Jullie bekijken het ook maar koop em lekker waar je wilt voor mij staat BASISKEUKEN op nummer 1 en superkeukens op nr 0..

Groeten..

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Hoogstaand niveau, zal dit een doorsnee klant zijn van het lagere segment?

RendeV
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 sep 2007 16:52

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door RendeV »

Ik hoop dat er niet naar mij gewezen wordt als het over hoogstaand nivo gaat :o

Ik ben slechts de onwetende consument die zijn weg probeerd te vinden in keukenjungle......

Maar begrijp ik nou goed dat die mr/mevr die basiskeukens aan het promoten is werkt bij deze zaak?

De persoon in kwestie doet alles om dit niet te laten blijken.....

RendeV
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 sep 2007 16:52

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door RendeV »

Gisteren bij Superkeukens Utrecht geweest, we hebben er een heel goed gevoel bij.
Naar aanleiding van ons eerste bezoek aldaar hadden we zelf een tekening gemaakt hoe we het hebben wilde.
Dar is nu en offerte van gemaakt, de verkoper kwam zelf al met de mogelijkheid dat we de apparatuur elders (online) konden kopen maar dat er dan minder korting op de kasten gegeven kon worden.

Als we besluiten de apparatuur elders te kopen dan kan dat gewoon door de monteur van superkeukens worden ingebouwd.

De apparatuur die superkeukens heeft aangeboden is geen A-merk en het verschil tussen met app. en zonder app. is 2300 euro.

Voor rond de 2000 euro ben ik instaat om 5 app. van AEG te kopen, voorwaar niet veel voordeel, maar wel het voordeel van A-merk.

Kortom ziet er positief uit!!

Is AEG een goede keuze?

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Eek »

Ja hoor AEG is een prima keuze, is het topmerk van de Electrolux groep (o.a. Zanussi).

Esthetisch verantwoord,functioneel.....

Pfffff

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.

klussertje
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 jan 2007 21:30

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door klussertje »

jullie houden geen merk over volgens mij :wink:

Pfffff

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Cuse
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2007 15:13

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Cuse »

Wij hebben onze keuken ook bij Superkeukens gekocht in Wolvega.
Vorige week hebben wij de keuken gekregen en we hebben de keuken zelf geplaatst. De keuken is geleverd binnen de afgeproken periode 6 tot 8 weken. Wij hebben totaal geen problemen met Superkeukens gehad. De medewerkster van Superkeukens was erg behulpzaam en heeft ons goed geholpen met onze keus. Alles was compleet aan de keuken en zonder beschadingen etc afgeleverd. Wij zijn bij meerdere keukenzaken geweest maar bij Superkeukens hadden wij beide een goed gevoel. Toen we onze keuken uit gingen tekenen hebben we eerst ook geen budget genoemd. Toen we klaar waren met het uit tekenen viel de keuken ruim binnen ons budget waardoor we nog een aantal aanpassingen hebben kunnen doen (duurder blad etc). Wij zijn zeer teveden hoe het bij Superkeukens is verlopen.

Groeten Cuse

Henry77
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2006 21:44

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Henry77 »

Johan, goede keuze gemaakt hoor, wij hebben zelf alweer 2 jaar geleden een keuken gekocht bij Superkeukens en dat ging helemaal goed. Kwaliteit van de keuken (Nolte) is goed, plaatsen van de keuken ging ook prima en de keuken werd ook binnen de gevraagde levertermijn geleverd.
Dus ik zelf heb er niks over te klagen.

schaatsje
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 nov 2006 13:19

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door schaatsje »

Onze keuken hebben wij gekocht bij superkeukens in amersfoort,
de keuken is ook door hun geplaatst in december 2006.
Nu is ons aanrechtblad op de naad omhoog gekomen en hebben we
dit doorgegeven. Het keuken blad wordt niet volledig vergoed, terwijl het een fout is van de monteur/montage. We hebben 1 jaar garantie op
de montage en 2 jaar op de keuken. Maar toch moeten we een bedrag van 250,00 euro zelf betalen. Ik ben het hier totaal niet mee eens,
want volgens ons valt dit onder de garantie. Wie heeft hiermee
ervaring bij Superkeukens

Johan48
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2007 10:13

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Johan48 »

Ha keukenmensen!

zoals ik al aangegeven had, nog even een verslag over mijn ervaring met SuperKeukens.

Zonder er hier een reclamespot van te willen maken: de keuken is 2 weken geleden geplaatst en ik mag wel zeggen: tot volle tevredenheid!!

Wat mij betreft een prima zaak!

gr Johan

rma27
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 jan 2006 14:34

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door rma27 »

Blij voor je dat je tot nu tevreden bent.
Superkeukens geeft maar 1 jaar garantie, terwijl goede keuken zaken
5 jaar garantie geven, met CBW garantie in de hand.
Met deze garantie kan je elke Manco waarmee je niet tevreden bent, aanvechten.
Dus na die ene jaar kan je alsnog gaan huilen, als er iets mis gaat.
Ze hebben dezelfde methoden als de Mandemakers bende.
Ze gebruiken ook goedkope beunhazen om de keuken in te rammen.
Zie ervaring van Schaatsje die voor hun fout , € 250,00 moet betalen.
Koop een goedmerk keuken als NOLTE, HEBAFORM of FORMAT bij een zaak, waar je op papier 5 jr garantie krijgt, met CBW voorwaarden en met ± 40 % korting.
Belangrijk is ook dat de Keukenmonteur perfect werk levert, en dat
zal niet niet lukken bij Superkeukens of Mandemakersgroep.

AndréP1
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2007 17:54

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door AndréP1 »

Ik kan jullie vertellen dat Superkeukens een zeer betrouwbaar bedrijf is. Geen koehandel en geen opdringerige verkopers. Zelf hebben wij onze keuken gekochten bij Superkeukens in de Cruqius (hoofdvestiging). Superkeukens is een onderdeel van de Ruiter Meubel ook hier gevestigt met samen nog een dochter onderneming Profijtmeubel. De Ruitermeubel is een zeer erkend en goed meubel bedrijf met zeer goede service en ook afterservice. Heb al enkele meubels hier gekocht. Echt goed. Nadat mijn keuken binnen was gekomen (zonder beschadigingen) begonnen met monteren. Ik heb zelf de keuken neer gezet. Werkblad was te lang. Na telefonisch contact gehad te hebben met de verkoper is het blad opgehaald en afgezaagd op de goede maat en de volgende dag weer terug gebracht. Ik noem dit service!
Ik denk dat dit één van de weinige keukenboeren zijn die betrouwbaar zijn en goed materiaal afleveren. Ook dit zijn duitse keukens met hoogwaardige kwaliteit.

Ik raad iedereen aan om naar Superkeukens te gaan. Die andere winkels zijn niks. Neem nu Edmon. Daar is ons bijna een keuken door onze strot heen geduwd. Men vraagt om een budget en ze komen hier altijd op uit. Laaie lichters zijn het. Ik ben tevreden over Superkeukens!!!

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door GWTE »

Men vraagt om een budget en ze komen hier altijd op uit
Mega sukkel............... :shock:

Johan48
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2007 10:13

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Johan48 »

Toch nieuwsgierig naar de follow up naar mijn posts hier, kwam ik nog even kijken en wilde toch even reageren!

Vooral @ RMA27:


Op de eerste plaats heb ik zwart op wit dat ik vijf jaar garantie heb op alle spullen die ik gekocht heb. Zowel op de Nolte keuken (die volgens RMA ook goed is...) als op de Pelgrimapparatuur. Ik heb geen enkele korting gekregen, en toch was deze offerte de goedkoopste van velen! Bovendien is deze keuken gemeten en geplaatst door een zeer nette kerel van een bedrijf dat netjes in de Gouden Gids terug te vinden is, en nogmaals: ik wil hier geen reclamespot van maken, maar ik vind dat het ook best gezegd mag worden als een klant tevreden is!

Dus kom bij mij niet aan met: duur, weinig kennis, beunhazen als het om deze zaak gaat; Ik weet uit eigen ervaring wel beter! (beter dan een zogenaamde kenner als rma27 in ieder geval die zelf de pro-argumenten aandraagt!)

wilco2005
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:31

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door wilco2005 »

Ja, zucht....superkeukens zit bij mij om de hoek.
Ben er eens naar binnen gestapt om de boel te bekijken.
Conclusie, zelfde rommel als bij de ikea.
Prima als je hier genoegen mee neemt, maar vergelijk dit aub niet met echte keukens. Net zo min als de meubels van Ikea. Prima goedkoop spul, maar verwacht er niets van.

En nu weer terug naar de echte keukens aub.

rma27
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 jan 2006 14:34

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door rma27 »

Vooral johan48

Het tegenovergestelde is bewezen;

zie het bericht van schaatsje dd. 31 october over je Super keukens

Peter73
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2007 21:17

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door Peter73 »

Even over schaatsje dd 31 oktober Beetje makkelijk om gelijk te oordelen dat het een fabricage of montagefout is. we weten geen van allen wat er is voorgevallen.
Zoals altijd heeft ieder verhaal 2 kanten.
Dat er hier een bijdrage van 250 euro gevraagd wordt, daar kun je dus pas over oordelen als je exact weet wat er gebeurd is.

Ik werk zelf in een autobedrijf en heb dagelijks met dit soort dingen te maken. Tuurlijk is het zo dat je je als klant altijd benadeeld voelt als wordt geconfronteerd met een afwijking aan je (dure) produkt. Als de klant in kwestie absoluut niet accoord gaat met de geboden oplossing zijn er tegenwoordig allerlei instanties die graag willen helpen er iets beters voor je uit te slepen toch? of dit nu altijd terecht is laat ik dan even in het midden.

kor flokstra
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 dec 2007 11:19

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door kor flokstra »

Deze zaak doet ziojn naam eer aan Super eerlijke prijzen Super eerlijke verkoper Super goede voorlichting op een Drie D scherm en dan krijg absoluut een Super indruk van wat je bestellen gaat en hoe jou mooie keuken eruit gaat zien.
Hier krijg je tenminste de tijd om te beslissen over je toch al grote aankoop.Ik ben in Apeldoorn Super goed geholpen en is de beslissing aan ons .Even een paar dingen regelen met de instalateur die alles gaat doen voor ons zoals het afbreken van de oude keuken en het stellen van de nieuwe keuken.
Ik kan een ieder aanraden maar eens binnen gaan stappen bij een Superkeuken filiaal.
Veel succes met uw aankoop gewenst en u ziet dat niet iedere keuken zaak het zelfde is maar er veel betere zijn.

Gesloten