LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuken-kampioen prutsers

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
paultjuh + dutchie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2007 15:49

keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door paultjuh + dutchie »

hallo ,

ik heb in 2004 een keuekn gekocht bij keuken-kampioen in kaarsheuvel . maar het ellende begon al met een kapotte kraan ,
die moesten wij maar zelf op gaan zetten , ik heb een hoop stampei staan maken , en toch kreeg ik me zin . nou dus waterschade moet ik 100 euro gaan betalen voor de expers kosten . nou eindelijk is alles weer in orde gekomen . 13 sept begint weer de ellende , die sukkels van de keukenman op havenweg 30 in waalwijk . hebben toen in 2006 een nieuw keukenblok neer gezet . en alles aan gesloten en meneer de monteur moest weg zat ik daar met de ellende te kijken weer bellen , en jaah meneer , jaah mevrouw er komt vandaag iemand de boel af maken . moet ik verdomme alles eerst zelf voor gaan schieten .
dus weer zit ik met waterschade , en ik heb al 3 kranen van ze gehad .
neeh meneer +mevrouw u zeefje van de sifon lekt . kijk dan verdomme goed . spuit gewoon water uit, oooh ik zal er een ander sifon op zetten ik heb me bus niet bij kan het niet maken zet zelf er maar een op .
en kan ik effe beuren , opdringerig vent . 150 eurie's .
en het lekt nog steeds , jaah zit ik hier tot februari te kijken met de ellende fijn feestagen alvast . neeh de keuken-kampioen en de keukenman lossen niks maar ook niks voor je op , neeh wij sluiten niks aan . ik kreeg een offerte van er wordt aan gesloten en afgesloten .

neeh keuken-kampioen wint op alle fronten ,
jaah keuken -kampioen de prusters op alle fronten .
kijk maar op de site mensen , keuken-kampioen , mandermakers , brugman keukens , piet klerxs , keuken concurrent, en keukenmax
allemaal onder deel van de keukenman mandermakers in waalwijk

keuekenbeheer
havenweg 30
5145 nj waalwijk nrb

kijk maar bij kamer van koop handel

stelletje prutsers , ze zijn met mijn nog niet klaar
dit is verdomme al de 2 xkeer stelletje oplichters heel die keuken mandermakers groep,

houwdoe .... :twisted:

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door Eek »

Kaarsheuvel ? Is dat in de efteling ?

Undercast
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mei 2007 17:24

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door Undercast »

Ben heeft een kaartje nodig om de Efteling uit te mogen!

Groet,

Undercast. :lol:

ikbenhetgezeurzat
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 sep 2006 18:05

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door ikbenhetgezeurzat »

Al ooit geleerd om nederlands te schrijven? Misschien heb je bij de aankoop van je keuken wel zo zitten trekken aan de prijs dat er wel een goedkope kraan op geplaatst moest worden!
Zo zie je maar weer, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan nu afgeven op het bedrijf!
Je had beter je geld kunnen besteden aan een cursus nederlands!

wilco2005
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:31

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door wilco2005 »

Je zou zo'n gast maar van advies moeten voorzien, ***** zeg wat een niveau.
Normaal gesproken zou ik je adviseren een nette brief te schrijven waarin je je onvrede uit over de gang van zaken.
Maar aangezien ik er geen touw aan vast kan knopen raad ik je dit ten strengste af.
vraag desnoods je buurman om te helpen, maar hou zelf je mond maar dicht, want één ding is zeker; jij bereikt absoluut niets met deze wartaal.
Ik schaam me verdomme nederlander te zijn als ik dit soort berichten lees!

mausje
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 aug 2005 09:25

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door mausje »

soort zoekt soort is toch het gezegde?

Puckiesdreams
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2007 00:21

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door Puckiesdreams »

In 2005 heb ik een keuken gekocht bij Keuken Kampioen. Ik kreeg een top advies, een advies over het aanleggen van de leidingen wat klopte als een bus. Voodat de keuken werd bezorgd kwamen er twee monteurs controleren of alles m.b.t. de leidingen klopte. Mijn keuken werd op de aangegeven dag bezorgd, helemaal compleet, dat werd overigens ter plekke door de bezorgers gecontroleerd. De monteur kwam om 08:15 i.p.v 08:00 omdat hij even moest zoeken. Heeft keurig werk afgeleverd. Als ik tussendoor belde of binnenliep met een vraag hadden ze binnen twee seconden mijn "dossier" en kreeg ik antwoord.
Ik heb een keuken naar mijn zin, en voor het bedrag wat ik ervoor gereserveerd had. Dat er dingen volgens u niet glad lopen bij de vestiging in uw buurt vind ik spijtig. Mijn kennissen en ik hebben een heel andere ervaring met dit bedrijf. Als ik ooit weer aan een nieuwe keuken toe ben ga ik weer naar Keuken Kampioen!

Pfffff

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 nov 2007 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

dit is verdomme al de 2 xkeer stelletje oplichters heel die keuken mandermakers groep,

"Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen"

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste Zelfstandigste, de uitdrukking luid:

'Een ezel stoot zich in 't algemeen geen tweede maal aan denzelfden steen'.

Het " in het algemeen" hoort er echt bij, dat wil dus zeggen dat het soms wel eens voorkomt.

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door scheuj »

Wij hebben hier te maken met een GWTE fenomeen. Even een paar citaten van deze superspaanplaatmijt.
Beste Zelfstandigste, de uitdrukking luid:

'Een ezel stoot zich in 't algemeen geen tweede maal aan denzelfden steen'.

Het " in het algemeen" hoort er echt bij, dat wil dus zeggen dat het soms wel eens voorkomt
.

Taalkundig zeeeeeeeeeeer onderlegd.
Ik had vroeger al goede cijfers voor begrijpend lezen.
Jij zal wel meerdere keren bewezen hebben dat je geen ezel bent.

Ik heb meer technisch inzicht en kennis van keukens en installatiewerk dan alle monteurs op dit Forum bij elkaar.
Natuurlijk,, daarom ben je verkopertje geworden
Wellicht dat je het nieuwe offerte programma dat je recentelijk in gebruik hebt genomen (Karat of zo) nog even goed moet instellen
Automatiseren doet ie er tussen neus en lippen door ook nog even bij

Nou hier nog 1 dan
En toch ben ik van mening dat Carthago vernietigd moet worden
Voel je het verschil in intellect?? Aan jou nu de taak om uit te vinden van wie deze was. Je mag googlen of voor jou "zoeken". (tip: eerste klas geschiedenis van een nivo dat voor jou te hoog gegrepen was)

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door GWTE »

De echte prinses bestaat niet. Wees gerust de echte monteur bestaat ook niet. En verse stroom ook niet…….de echte Nederlander wel! 8)

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: keuken-kampioen prutsers

Ongelezen bericht door hark »

Gewoon opheffen die club !

Prutsers die niet je water en afvoer aansluiten en waarbij je vooraf nog alles moet betalen ook.

De grootste prutsers komen uit de Efteling !

Gesloten