LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] loesjes systemat

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Flauw he, haha.

ff serieus.. Die combi is 45 cm..(ofzo), onderkast maat is 70 cm hoog. ff rekenen.. juist.... 25 cm over. Chique keellijssie onder bij je gewenste korf is.. ehm..eh.. erg weinig nog.
Misschien wil je boven je combi dat dat keelding ook nog doorloopt.. blijft er nog minder over.. zo kom ik meteen bij m'n volgende punt..

Ik vind dat dat greeploze verhaal alleen mooi tot z'n recht komt met een chique horizontaal lijnenspel.
Die greeplijst die je zo kicken vind loopt dan als enige op die lijn (onder je combi).

Een beetje cryptisch, maar met een beetje fantasie kom je er zo wel een beetje uit toch? (me niet te hard uitlachen aub Loesjes..)

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

:D Klopt als een bus, die keellijst loopt boven de combi door en komt op zo'n 7cm nog volgens mij. Enige goede oplossing is het hanteren van een doodgewone lade op het formaat van de onderste blende, zonder greep en/of lijst. Openen door van onderen vast te pakken.

Een en ander schijnt te kunnen bij Systemat, rastermaatje verhaal en wel panelen kiezen die ze standaard hanteren/produceren.

Bovenstaande oplossing zou dus voor een lade van zo'n 20cm moeten zorgen. Bovenstaande heb ik voorgesteld, als het goed is moet het gewoon langs hun order-verwerker komen.

Thanks voor je moeite toch. :)

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

beste

we zijn geloof ik afgedwaald :cry:
loesjes ik zie je reactie graag tegemoet

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door GWTE »

Ik zal het even herhalen....
Bovendien heeft Loesjes wel wat beters te doen dan kansloze prijsopgave te geven aan consumenten die de reguliere Häcker verkooppunten proberen te omzeilen, om deze prijsopgave bij de Häcker dealer te misbruiken om een onredelijk vergelijk te kunnen maken met Internet apparaten prijzen en netto meubel prijzen.

Iedere keukendealer wil jou graag aan een complete keuken helpen met een totaal prijs voor je complete keuken en apparaten, succes!
GWTE :wink:

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door loesjes »

sorry ...griep

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

dat is vervelend
Beterschap toegewenst

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Cola, m'n buren zijn zo aardig geweest om me een schetsje te geven over hoe je je combi ingebouwd krijgt met een lade er onder.. Dat kan je zo naar hacker naar een 1 of andere 'vogel' sturen bij de bestelling.
Dan hoeft die type bij kk er niet eens zelf meer achteraan.. Geef ff een gil als je interesse hebt.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door GWTE »

m'n buren zijn zo aardig geweest om me een schetsje te geven over hoe je je combi ingebouwd krijgt
Zijn dat die jongens van Grando..?

GWTE

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Nee man ik zit naast KBD keukens.



..Klepper's Buren Design Keukens..

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Graag Klep, ik heb even [email protected] aangemaakt. :)

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Een kickje omhoog voor Klepper :)

PS: Weet iemand het verschil tusen de volgende vaatwasserfronten bij 'n Edition: D607220 vs D607210?
En idem voor Edition hoge ombouwkast: GL6021538 vs GL6021518?

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Jep, thanks!

Bij dat vaatwasserfront had ik al inderdaad een keellijstvermoeden, morgen even bellen dus want daar is niet over gesproken, de opstelling in de showroom heeft ook geen vaatwasser.
Alhoewel het misschien een al besloten zaak is aangezien het een volledige geintegreerde vaatwasser is (ivm de bedieningsknoppen waar dan een keellijst op prijkt min of meer)?

ikkedus2
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 okt 2005 21:06

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door ikkedus2 »

D6072.10 = Front voor geïntegreerde koel- en vrieskasten, volledig
geïntegreerde vaatwasser - app. hoogte 82 cm -

Voor normale vaatwasser, keellijst loopt boven front normaal door.

D6072.20 = Front voor volledig geïntegreerde vaatwasser
- app. hoogte 86 cm - 1 front met keellijst

Voor maxi vaatwasser, keellijst aan front vast.

GL6021518 = Staande kast voor apparaten 2 deuren met nis
878 mm met geïntegreerde ventilatie systeem sleepdeur.

GL6021538 =Staande kast voor apparaten 2 deuren met nis
878 mm met geïntegreerde ventilatie deuren los meegeleverd. (Setmo systeem)

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door loesjes »

sorry cody dat ik er nog steeds niet op terug ben gekomen. maar ik heb zoveel andere drukte op dit moment dat het er nog niet van gekomen is.

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

hallo loesjes
Weer hersteld van de griep
Maakt niet uit,zodra je tijd hebt zie ik het graag tegemoet
fijn dat je nog aan me gedacht hebt :)
mvg

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door GWTE »

Ik zal het even herhalen....

Quote:
Bovendien heeft Loesjes wel wat beters te doen dan kansloze prijsopgave te geven aan consumenten die de reguliere Häcker verkooppunten proberen te omzeilen, om deze prijsopgave bij de Häcker dealer te misbruiken om een onredelijk vergelijk te kunnen maken met Internet apparaten prijzen en netto meubel prijzen.

Wie kan er nu meer dan een maand ziek zijn? Iedere keukendealer wil jou graag helpen met een prijs voor je keuken, succes!


GWTE

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door loesjes »

Ik begin je nu echt een beetje irritant te vinden gwte

ik had de griep fink te pakken nee geen maand, maar de bijna 2 weken dat ik afwezig ben geweest is mijn werk wel blijven liggen en dat gaat voor het forum....

dus nogmaals aan jou reageer op het topic aub of hou gewoon je muil

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

dat had ik ook al toen ik de topic opende en meneer reageerde
gwte heeft niets beters te doen
erg rustig denk ik

hoor het wel loesjes
kwaliteit gaat voor kwantiteit :wink:

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door GWTE »

Ik begin je nu echt een beetje irritant te vinden gwte
Dat vind ik dan erg jammer voor je Loesjes maar ik zal er geen seconden van wakker liggen. Ik weet natuurlijk niet of jij ook voor jezelf werkt maar twee weken uit de roulatie omdat je een griepje hebt is ook echt belachelijk, tenzij je ergens in de bible belt (bijbelgordel) woont en nog nooit een spuitje voor het een of ander hebt ontvangen.
ik had de griep fink te pakken nee geen maand, maar de bijna 2 weken dat ik afwezig ben geweest is mijn werk wel blijven liggen en dat gaat voor het forum....
Zelfs al zou je het flink te pakken hebben, zoals je het zelf omschrijft dan is 3 tot 4 dagen bed houden met de nodige paracetamol wel het matje. Daarnaast is het vanaf de eerste keer dat Cody het rechtstreeks aan je vroeg en jij het ook oppikte (26 Mrt 2008 09:53 door loesjes) en de laatste reactie van Cody met nogmaals het vriendelijke verzoek (27 Apr 2008 21:50 door cody, hoor het wel loesjes) inmiddels dus ruim een maand later.
dus nogmaals aan jou reageer op het topic aub of hou gewoon je muil
Kijk als je iets belooft, moet je het ook doen. Als dit jou manier van werken is dan houd ik mijn hart vast voor je Business. En anders moet je beter delegeren, of heb je geen collega’s of personeelsleden? Als dat zo is, dan is mijn reactie absoluut on-topic!
Bovendien heeft Loesjes wel wat beters te doen
Vooral omdat je zelf ook aan geef dat je andere dingen te doen hebt.

En tot slot zou ik willen vragen om netjes te blijven. Ik heb namelijk geen muil, ik heb jou ook nog nooit op die manier aangesproken of wel soms. Ik vraag me af of je dat vlak voor mijn 190 cm lange brede gestalte ook durf te zeggen… :wink:

GWTE (At Your Service)

Gesloten