LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar moet ik de keuken bestellen?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
s**s
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2008 10:33

Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door s**s »

Wie o wie kan mij vertellen waar ik het beste onze nieuwe keuken kan gaan bestellen. Ontwerp is klaar, invulling ook. Nu nog de juiste prijs/kwaliteit verhouding. De ruimte is klein, maar in het ontwerp zit alles wat we erin willen hebben. Max bedrag, incl montage is 4500,-

Kan iemand mij vertellen welke keukenzaak goed werk levert tegen een redelijke prijs?

Ik ben al bij superkeukens, topkeukens en de keukenkampioen geweest (Utrecht).

Alvast bedankt!

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door Eek »

Keukenconcurrent als je van onderhandelen houdt...net als bij de kampioen.

Kvik is ook een goed alternatief zit ook op die meubelboulevard in Utrecht.

Mroosje
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 sep 2005 10:39

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door Mroosje »

Hallo,
Het is goed dat je het ontwerp al klaar hebt. dat is makkelijker om te vergelijken. Ga een aantal keukenzaken langs en vraag op basis van je ontwerp en het gewenste kwaliteitsniveau om een offerte.

Ik heb recent ook nieuwe keuken gekocht en door offertes te hebben gevraagd en gesprekken te hebben gevoerd met 4 verschillende bedrijven hebben we goed kunnen vergelijken en uiteindelijk een keus gemaakt.
Niet alleen in prijs, maar ook in meedenken, benadering enzovoort was Schouwkeukens uiteindelijk onze keus. [ze hebben een internetsite, schouwkeukens.nl]
Vrienden van ons hebben ook bij hun een keuken besteld en waren erg tevreden. Bij ons moet ie nog geplaatst worden, maar tot nu toe zijn we erg tevreden over de wijze waarop er meegedacht wordt en de service/ ondersteuning die ze bieden bij onze plannen. Er moet namelijk eerst nog wat verbouwd worden....

Ik ben wel benieuwd hoe klein die keuken dan is en wat er allemaal aan apperatuur in moet, want mij lijkt €4500 inclusief montage niet erg veel voor een goede kwaliteit keuken waar alles erop en eraan zit. Misschien toch nadenken over een ikea-keuken?

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

s**s
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2008 10:33

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door s**s »

Bij de keukenkampioen werden we heel erg onder druk gezet en hadden we geen flauw idee welke kasten we geleverd zouden krijgen (om van de kwaliteit nog maar te zwijgen).

Een ikea keuken gaat helaas niet passen door een speciale hoekopstelling.

Qua apperatuur kunnen we alles kwijt (wel 45 cm vaatwasser en onderbouw koelkast). We hebben nu drie offertes, 5600 4800 en de KK die zakte tot ongeveer 3000 (zie boven).

Is het een probleem een keuken te bestellen en laten inmeten door een bedrijf uit Noord-Holland terwijl je in Utrecht woont?

keukenvirus
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 mei 2008 16:01

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door keukenvirus »

Max bedrag, incl montage is 4500,-
Hoe groot is de keuken en wat zijn tot op heden de prijzen die je hebt gehad van onze (broeders) een beetje monteur kost toch minimaal al €380,= voor een dag werken. Dus heel knap om kasten,blad,en apparatuur te leveren voor €4100,=. Apparatuur waarschijnlijk Ariston?

Je bent me net voor geweest zie ik.

s**s
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2008 10:33

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door s**s »

Genoemde bedragen van KK, Topkeukens en Superkeukens is excl montage. Apparatuur bij SK is inderdaad ariston.

Is dat goed? Heb zelf toch liever AEG of siemens voor m'n gevoel.

keukenvirus
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 mei 2008 16:01

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door keukenvirus »

Heb zelf toch liever AEG of siemens voor m'n gevoel.
Je gevoel is zeker goed maar dan weet je ook dat je het budget moet aanpassen. Met 15 jaar ervaring en het vaak genoeg verkocht te hebben,kan ik van Ariston weinig goeds melden nieeeeeeeet doen. De laatste jaren niet meer in mijn assortiment (wat een rust)

s**s
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2008 10:33

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door s**s »

Met 15 jaar ervaring


Wat raad je me aan in dit geval?

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Heb zelf toch liever AEG of siemens voor m'n gevoel.
Voor het genoemde bedrag kun je dat echt vergeten...niet realistisch.

GWTE

Lara Keukens Breda
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2008 15:40

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door Lara Keukens Breda »

Voor een descundig advies en een zeer scherpe prijs is het waard om bij Lara Keukens In Breda te kijken. Is een nieuwe zaak met top modelenne en apparatuur. Veel succes.

Lara Keukencenter
Ettensebaan 25, 4813 AH Breda
tel. 076-5222710.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Voor een descundig advies
Weinig spelfouten ook .. Chapeau !

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door Eek »

Tsjezus als je de offertes die je gaat maken net zo spelt als je bericht voorspel ik je niet veel goeds....

Misschien handig om een reclamebudget te hebben hoef je dat niet op een forum als deze te zetten ?!

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

:lol: Toch maar niet, ik denk dat Muammer en Selim hun eigen "boontjes wel kunnen doppen" in hun nieuwe zaak.
Voor reclame en website hebben ze nog geen tijd en geld.
Heb wel een tip voor ze: op de starkeukens.com website staat nog een oud programma van fronten. En een vraagje: "Als Turkije wel in de finale komt, krijgen de consumenten dan extra korting?"

@s**s Als u echt een verschillend vergelijk wil hebben (ander offerte-/verkoop-traject) kan u eens kijken bij Nijhof in Baarn of contact zoeken met Cappa in Abcoude.
Is het een probleem een keuken te bestellen en laten inmeten door een bedrijf uit Noord-Holland terwijl je in Utrecht woont?
Nee hoor, praten allen Nederlands :wink:
Als ik tussen de genoemde 3 zou moeten kiezen zou ik voor Superkeukens gaan.

siggy
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 mar 2008 10:37

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door siggy »

MIjn keuken is geinstalleerd en geleverd door lentjes droomkeukens in beuningen. Kostte 2700 euro en ben er supertevreden mee!!!!!!!!!!!!!!!!

pufje
Berichten: 164
Lid geworden op: 20 mar 2008 22:24

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door pufje »

Dus nu lekker gaan stomen en ondertussen een wijntje uit de wijnklimaatkast pakken en inschenken.

FELI !!

lukkie
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jun 2008 20:18

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door lukkie »

hoi droomkeukens en sanitair in biddinghuizen goed en goedkoop

Axxes2
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2008 02:03

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door Axxes2 »

En ik maar denken dat ik hier iets zou opschieten!.
Jammer.... Alleen maar GEZEIK! :?

s**s
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2008 10:33

Re: Waar moet ik de keuken bestellen?

Ongelezen bericht door s**s »

Bedankt voor alle tips en adviezen so far.
Binnenkort gaan we de knoop echt doorhakken!

Ik heb alleen nog één vraag. Via internet kan je inbouwapparatuur vaak een stuk goedkoper krijgen. Is dit verstandig of raden jullie aan alles toch via één zaak te laten leveren?

Gesloten