LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kortingpercentage Tristar

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Nickytje
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 aug 2008 00:19

Kortingpercentage Tristar

Ongelezen bericht door Nickytje »

Vandaag een offerte gekregen van de plaatselijke keukenboer (goede adviezen en komst tot dusver betrouwbaar over) voor een Tristar keuken. Op alle keukenkasten (bijna 12.000 euro bruto en dus excl. apparatuur en werkblad) krijg ik 15% korting. Mijn vraag: is de korting redelijk? Ik heb nl. het idee dat dit aan de krappe kant is dit forum lezende waar standaard al gesproken wordt van 25% en tot 50% onderhandelbaar is.

P.s: ik hoef niet het onderste uit de kan, maar wil achteraf ook geen vreemde smaak in mijn mond hebben als ik het idee krijg veel te veel te hebben betaald. En ook de keukenboer niet kwetsen door onredelijke kortingen te vragen.

Graag jullie reactie
Nicky[/b]

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Kortingpercentage Tristar

Ongelezen bericht door loesjes »

Wij verkopen naast systemat ook tristar keukens. en ik vind 15 % korting wel heel magertjes, 25 % zou redelijker zijn

e.elburg
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:25

Re: Kortingpercentage Tristar

Ongelezen bericht door e.elburg »

De vraag is altijd hoe ze rekening (korting zegt niet alles) het gaat om de eindprijs. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik weet wel een uitstekende keukenzaak waar ze ook Tristar verkopen.

wilco2005
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:31

Re: Kortingpercentage Tristar

Ongelezen bericht door wilco2005 »

@ e.elburg

Laat me raden...in jouw zaak zeker?

FFF
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 jul 2008 08:51

Re: Kortingpercentage Tristar

Ongelezen bericht door FFF »

Ik zou de totaalprijs afwachten...

Als je vervolgens 50% korting krijgt op je apparatuur ben je nog goedkoop uit.

Kortom, eerst het totaal plaatje laten schetsen. Als de ondernemer ziet dat hij op het blad, montage en inbouwapparatuur voldoende winst kan pakken zal de prijs vast wat zakken.

Nickytje
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 aug 2008 00:19

Re: Kortingpercentage Tristar

Ongelezen bericht door Nickytje »

Allen dank voor de reacties! Hier kan ik verder mee.

Gesloten