LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke spoelbak?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kk61
Berichten: 79
Lid geworden op: 16 jun 2007 21:05

Re: Welke spoelbak?

Ongelezen bericht door kk61 »

Koop een royaal maatje diepvriesdoos bij de Blokker o.i.d. Gebruik dat als restbakje en na gebruik hup de vaatwasser in.

Waar gebruiken wij tegenwoordig in onze super de luxe keukens onze spoelbak nog voor? Juist, keertje handen wassen, emmertje vullen, vaatdoekje spoelen, kleinigheidje afwassen.

Ga voor een lekkere grote en diepe spoelbak waar je royaal je wok of grote pan in af kunt wassen als die niet meer in de vaatwasser past.

Ik vind dat vele malen plezieriger in gebruik dan de anderhalve bak die ik voorheen had.

succes met je keuze

Dilay
Berichten: 92
Lid geworden op: 07 jun 2008 11:47

Re: Welke spoelbak?

Ongelezen bericht door Dilay »

Dan denk ik dat ik voor de grote onderbouw Franke Kubus spoelbak ga!

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: Welke spoelbak?

Ongelezen bericht door legoleek »

Hang er een beetje van af wie de bak gaat leveren. Als je niks zegt heb je kans dat je nog een "oude" kubus krijgt, omdat ze die nog hebben liggen. Is feitelijk niks mis mee, maar de nieuwe KUBUS met Turbo plug is gewoon veel sjieker, fraaier, hygienischer. kijk maar een op Franke.nl

fijn 2009 !

Dilay
Berichten: 92
Lid geworden op: 07 jun 2008 11:47

Re: Welke spoelbak?

Ongelezen bericht door Dilay »

Ohh hoop niet dat dat gaat gebeuren. Wil wel gelijk de nieuwste hebben :D Uiteindelijk betaal je er toch voor?

Dit is toch de nieuwe? Kubus KBX 210.55 T

Jij ook een fijn 2009!

Gesloten