LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bauformat bij K.C.

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukentjekopertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2009 23:17

Bauformat bij K.C.

Ongelezen bericht door keukentjekopertje »

Aanbod van K.C. Bauformat keuken prijs 5275,-. Lange opstelling van 3,80 met 1 hoge kast. Afzuigkap 90 cm, 5-pits gasfornuis, vaatwasser (eenvoudig). 1 spoelkast. onder gasfornuis besteklade en 2 korflade. Overig hoge deuren. Verder 1 losstaande kast 1,20 met koelkast 1,22 m en combi magnetron. Alle apparatuur van Whirlpool. Prijs is inclusief montage.


Past de prijs bij de kwaliteit van Bauformat? De "echte" prijs van deze keuken zou volgens de verkoper ruim € 14.000,- zijn. De uiteindelijke prijs is tot stand gekomen na de te verrekenen actie.

Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: Bauformat bij K.C.

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

Het is natuurlijk moeilijk in te schatten zo, aangezien ik alleen maar weet dat je een bauformat hebt uitgekozen, maar niet het soort werkblad, typenrs van de aparatuur, kraan, spoelbak en niet geheel onbelangrijk het type deur...
Maar dat zo'n keuken normaal 14000 euri's moet kosten maak je mij niet wijs... Bauformat is qua prijsstelling nogal laag in de markt neergezet. Of je "speciale, alleen deze week super actieprijs" ook daadwerkelijk scherp is kan ik je dus niet zeggen... Maar neem de tijd, vergelijk, over 2 maanden geven ze je die keuken als je hem wel wilt ook wel voor die prijs mee, en wellicht nog wel voor minder ook...

Succes!

keukentjekopertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2009 23:17

Re: Bauformat bij K.C.

Ongelezen bericht door keukentjekopertje »

Ja, klopt. ik heb inderdaad weinig informatie over typenummers etc. Ik kreeg nl.niet de offerte mee. Wat ik me voornamelijk afvraag, is hoe de kwaliteit van de keuken is. Aangezien ze de prijs met 9000 euro laten zakken, ga ik me voor het tekenen er absoluut van overtuigen dat ook alles zo op papier staat als afgesproken.

Overigens wil de keukenhal wel een vergelijkbare offerte maken maar dan met het merk Atrio. Alleen vind ik hier helemaal niks van op het internet.

striker009
Berichten: 65
Lid geworden op: 10 jun 2008 13:47

Re: Bauformat bij K.C.

Ongelezen bericht door striker009 »

Goede tip van Sjoerd15, even afwachten. Volgende week hebben alle winkels weer een speciale actie waarbij ze offertes nog eens gaan nabellen. Wellicht kan er nog iets vanaf of zit je al op de bodemprijs

Gesloten