LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kvik 2

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hkoster
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2009 13:46

kvik 2

Ongelezen bericht door hkoster »

WAAROM LAAT KVIK NEDERLAND NIKS MEER VAN ZICH HOREN. WE HEBBEN AL MEERDERE MALEN NAAR ZE GEBELD. ZIJ ZIJN TOCH HOOFD FRANCHISEGEVER. WAAROM HEBBEN ZE NOG NIKS ONDERNOMEN OP DE VESTIGING UTRECHT EN LELYSTAD. ZE BELOVEN IEDERE KEER TERUG TE BELLEN MAAR DOEN DIT UITEINDELIJK NIET. OOK BELOOFDEN ZE DAT DE ZAKEN GEWOON OVERGENOMEN WERDEN. IK WACHT AL 3 WEKEN OP MIJN KEUKEN. LEKKERE EN DUIDELIJK AFSPRAKEN.

[Verwijderd wegens overtreden gedragsregels]

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door legoleek »

heb onderstaande ff geknipt en geplakt van de site van de kvk. gezocht onder handelsnaam kvik
wellicht heb je er wat aan.

Adresgegevens enz. verwijderd door TROs Moderator

..
.
sterkte

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door Eek »

Zijn niet failliet...zijn in overdracht. Franchiser Utrecht is gestopt en filiaal word overgenomen door franchiser sliedrecht (Robisa).

Direktie is KVIK Nederland waar XXXX aan het hoofd staat.

hkoster
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2009 13:46

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door hkoster »

Adresgegevens enz. verwijderd door TROs Moderator




MMhh niet failliet? Als twee vestigingen van een organisatie kapot gaan dan voorspelt dat niet veel goeds voor een organisatie, waarom laten ze het al anders twee weken op zijn beloop en doen ze er niks aan en bellen niet terug????? Als Kvik Nederland ook niet haar toezeggingen nakomt voorspelt dat dus nog eens extra niet veel goeds en heb je te maken met een zeer onbetrouwbare organisatie. Ik heb nu een aantal gedupeerden gevonden die in het zelfde situatie zitten als ik en die vanuit die meneer XXXX de toezeggingen hebben gekregen net als ik. Bovendien hebben wij andere verhalen vernomen van hem dan jij nu aangeeft eek. Ik zal als ik jou was toch maar eens achter je oren krabben als je deze nonsense gelooft. Wij hopen wel dat jij gelijk hebt eek, want wij geven meneer XXXX nog een paar dagen de tijd om de zaken op te lossen zoniet zullen wij gezamenlijk trachten meer gedupeerden te achterhalen en samen een kort geding tegen hem aanspannen voor alle onkosten die wij hierdoor moeten maken. Mondelinge toezeggingen zijn namelijk ook rechtsgeldig. Mijn gesprek is zelfs opgenomen. Toch nog ergens goed voor!!!!!

9876
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 apr 2007 22:17

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door 9876 »

Was Eek niet zelf aan KVIK Barendrecht verbonden?

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door Eek »

9876, mijn trouwe zure Bruynzeel vriend !

Geen idee wat mijn eventuele betrokkenheid met dit geheel te maken zou hebben maar dit terzijden. Kvik NL is zoals ik al eerder melde niet failliet en daar gaat het volgens mij in deze om.

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door siemens »

in december 2008 stond er al op de gevel : OPHEFFING UITVERKOOP

Ampika
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2009 20:52

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door Ampika »

...wie kan me nu eindelijk eens precies vertellen hoe het zit....Is KVIK NL failliet.... zijn alle filialen failliet of ??? hoe zit het nu precies want waar rook is daar is vuur....

Face1
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2009 21:12

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door Face1 »

Kvik is idd failliet. De vestigingen Utrecht en Lelystad. Kreeg vandaag een brief van advocatenkantoor in Utrecht, met alle info. Onze Kvik keuken is allang betaald, geleverd en ge-installeerd, maar wij waren nog bezig met het bestellen van een glazen achterwand via Kvik Utrecht, vandaar. Gelukkig was er nog niks besteld of betaald. Helaas heeft het failissement wrs wel gevolgen voor de garantie op de keuken, maar dat gaan we nog even uitzoeken.

KvikNL
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2009 06:18

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door KvikNL »

Beste Lezer,

De berichtgeving over Kvik op Trosradar is niet juist. Kvik is een Franchiseformule met zelfstandige ondernemers die een eigen bedrijf hebben en handelen onder de naam van Kvik. Helaas is de franchisenemer met de locaties Utrecht en Lelystad failliet. Het is dus absoluut niet zo dat Kvik NL of andere Kvik vestigingen in Nederland Failliet zijn.

In dit soort situaties wordt via de rechter een curator aangesteld. De curator beslist over het bedrijf en de afwikkeling van klantorders.

Kvik Nederland en Denemarken betreuren het ten zeerste dat er door deze situatie problemen zijn ontstaan en zullen er alles aan doen om deze te helpen. Achter de schermen wordt keihard gewerkt om een oplossing te vinden in overleg met de curator.

hkoster
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2009 13:46

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door hkoster »

INDERDAAD WAAR ROOK IS, IS VUUR. EEN ORGANISATIE KRIJGT ALTIJD DE KANS OM HET OVER TE NEMEN/KOPEN. ZOVER IK HEB BEGREPEN HEEFT KVIK NEDERLAND HIER ALLE GELEGENHEID TOE GEHAD (CURRATOR). ALS KVIK NEDERLAND/DENEMARKEN EEN GEZONDE ORGANISATIE WAREN HADDEN ZE HET DUS NOOOIT ZO VER LATEN KOMEN. VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN, TOCH???

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door bdi »

Beste H Koster waarom kunt u de "caps lock"toets niet uitzetten? U schreeuwt van alle daken dat Kvik failliet is, heeft u hierbij zelf voordeel aan?

Wellicht is de prijs die de curator vraagt te hoog, of zijn het aantal lijken in de kast te groot, mischien . . . ? Tsja er kunnen dus genoeg redenen zijn om een bedrijf, dat in surseance zit, niet over te nemen.

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Wat ook de waarheid is deze firma heeft vanaf nu wel een google probleem.
En aangezien ze dat vantevoren wisten, en daar niets aangedaan hebben, kan ik niet anders dan veronderstellen dat consumenten kvik angst hebben nu!
Een gezond bedrijf had de rotte apple gegeten, en hem niet onder de boom laten liggen voor de varkens!

Mvg kuchegirl.

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Volgens mij was de topic naam anders :wink:

Google probleem opgelost, nu nog het consumenten probleem, of is dit van ondergeschikt belang?

Mvg Kuchegirl

kvikutrecht
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2009 12:40

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door kvikutrecht »

OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP

Graag willen wij in contact komen met iedereen die problemen heeft ondervonden met deze vestigingen!!! Ze hebben heel wat beloofd, maar toe nu toe nog niets nagekomen!
Kvik Lelystad failliet verklaard op 14 april 2009
Kvik Utrecht failliet verklaard op 08 mei 2009

OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP

KVIK Den Bosch
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2009 22:29

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door KVIK Den Bosch »

Hedenmiddag hebben wij een koopovereenkomst met de curator gesloten omtrent de overname van alle uitstaande orders van KVIK Utrecht en Lelystad. Bij alle klanten van KVIK Utrecht en Lelystad die een openstaande order hebben zal morgen of maandag een brief op de mat liggen met nadere gegevens. Wij zullen de komende weken onze uiterste best doen om de meest schrijnende gevallen als eerste te helpen. Alle aanbetalingen van 15% zullen door ons gerespecteerd worden en klanten die al volledig hebben aanbetaald zullen wij ook zo goed mogelijk helpen. Wij hopen hiermee een einde gemaakt te hebben aan de ontstane situatie die voor sommige klanten meer dan vervelend is. KVIK Den Bosch is een succesvolle onderneming en is onderdeel van de KVIK franchiseformule.

ruuduitbreda
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2009 12:28

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door ruuduitbreda »

KIVIK
koop je alleen als je bedonderd wil worden

DAT KOMT OMDAT JE ALLEEN VOOR DE PRIJS GAAT

Hoe kan het nu mogelijk zijn dat je kwaliteit krijgt voor die rommel
Uit eindelijk betaal je veel te veel voor een keuken, die al naar een jaar in elkaar zakt, laat staan als hij een paar druppels water opvangt.
Nou ja de formule is ook gebazeerd op de doe het zelfver
die goedkoop en zelf de keuken in elkaar schroeft in de winter maanden
Dat is heel normaal in Finland.

Pascal24
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 aug 2008 20:04

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door Pascal24 »

@ ruuduitbreda
De mening die jij uit lijkt wel op een verkoper zonder klanten.
Dan is het natuurlijk altijd gemakkelijk om je kritiek te uiten.
Kvik is Deens en niet Fins. Weer een punt dat je niet weet waar je het over hebt.
Ik weet dat dit geen rommel is omdat ik het thuis heb staan.
Mijn keuken staat zo vast als een huis en is geplaatst door KVIK.
Ik ben er super tevreden mee.

@ keukensprins22
Wat heeft dit nu te maken met dit onderwerp?

ruuduitbreda
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2009 12:28

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door ruuduitbreda »

Tja zo heeft ieder zijn mening na 16 jaar keukens gemonteerd te hebben en daar van 1 jaar kvik weet ik toch wel waar ik over praat.
ik heb al meer keukens van alle merken in mijn handen gehad als jij gekocht hebt .Het zicht van de keuken kan mooi zijn .
Vermoedelijk heb je de mano want dit is het meest verkochte model
bij kvik Greeploos wit in folie frond die los komt als er de zon maar op schijnt, De vaatwasser die niet open gaat als je hem gelijk onder het werkblad plaats Waardoor je hem moet latten zakken tot op de grond
om dat ze daar geen passend knik front voor hebben, Nissen van kasten die niet overeen komen met de apparatuur Om dat ze maar een kast hebben etc .
M aar als jij tevreden bent is je goed recht.

jaap10
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 okt 2007 23:32

Re: kvik 2

Ongelezen bericht door jaap10 »

Kvik is inderdaad niet goedkoop. De kasten zijn heel erg duur zelfs voor de kwaliteit. Heel veel folie :wink:

Gesloten