LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] after sales/service

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

after sales/service

Ongelezen bericht door rvkeuken »

het is alweer een tijdje geleden, namelijk bijna 2 jaar, dat wij onze keuken lieten plaatsen. Dit gebeurde naar tevredenheid, incl. oplossen van de kleine probleempjes.

Nu een opvallend bericht, post van de firma of onze keuken nog goed was en dat eventuele mankementen gemeld moesten worden omdat binnenkort de garantie afloopt....

Dus nogmaals een bevestiging dat wij met de goede winkel in zee zijn gegaan.

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: after sales/service

Ongelezen bericht door fits »

nu vind ik 2 jaar garantie voor een keuken schandelijk weinig, dus of dit wel zo'n fijne firma is waag ik te betwijfelen

16again
Berichten: 16101
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: after sales/service

Ongelezen bericht door 16again »

nu vind ik 2 jaar garantie voor een keuken schandelijk weinig
Ook na 2 jaar heb je nog recht op een deugdelijk product, mankeerde er wat aan, dan had je zelf al eerder contact opgenomen.

Bericht heeft ook een marketing functie: De bedoeling is om je te triggeren zodat je nogmaals in je kennissenkring rond gaat bazuinen over de goede ervaring.
Op zich overigens niets mis mee, sterker, ik zie dat liever dan de schreeuwende reclames over 50% (nep)korting gratis apparaten en gratis montage.

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: after sales/service

Ongelezen bericht door fits »

your losing me now...

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: after sales/service

Ongelezen bericht door rvkeuken »

het berichtje dat de garantie bijna afloopt, zodat je kleine dingetjes nog even kan melden vind ik netjes en tuurlijk heeft het ook een marketingfunctie.

Het is meer een bevestiging van een gevoel dat je goed gekozen hebt. Ik ga er dan ook vanuit dat toekomstige problemen ook naar tevredenheid opgelost zullen worden.

Gesloten