het is alweer een tijdje geleden, namelijk bijna 2 jaar, dat wij onze keuken lieten plaatsen. Dit gebeurde naar tevredenheid, incl. oplossen van de kleine probleempjes.
Nu een opvallend bericht, post van de firma of onze keuken nog goed was en dat eventuele mankementen gemeld moesten worden omdat binnenkort de garantie afloopt....
Dus nogmaals een bevestiging dat wij met de goede winkel in zee zijn gegaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] after sales/service
Re: after sales/service
nu vind ik 2 jaar garantie voor een keuken schandelijk weinig, dus of dit wel zo'n fijne firma is waag ik te betwijfelen
Re: after sales/service
Ook na 2 jaar heb je nog recht op een deugdelijk product, mankeerde er wat aan, dan had je zelf al eerder contact opgenomen.nu vind ik 2 jaar garantie voor een keuken schandelijk weinig
Bericht heeft ook een marketing functie: De bedoeling is om je te triggeren zodat je nogmaals in je kennissenkring rond gaat bazuinen over de goede ervaring.
Op zich overigens niets mis mee, sterker, ik zie dat liever dan de schreeuwende reclames over 50% (nep)korting gratis apparaten en gratis montage.
Re: after sales/service
your losing me now...
Re: after sales/service
het berichtje dat de garantie bijna afloopt, zodat je kleine dingetjes nog even kan melden vind ik netjes en tuurlijk heeft het ook een marketingfunctie.
Het is meer een bevestiging van een gevoel dat je goed gekozen hebt. Ik ga er dan ook vanuit dat toekomstige problemen ook naar tevredenheid opgelost zullen worden.
Het is meer een bevestiging van een gevoel dat je goed gekozen hebt. Ik ga er dan ook vanuit dat toekomstige problemen ook naar tevredenheid opgelost zullen worden.