LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsindicatie eilandkeuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
helloworld
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 aug 2009 16:09

Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door helloworld »

Beste lezers,

Voor ons nieuwe woning willen wij een nieuwe keuken aanschaffen. Via dit forum zijn we bekend geraakt met de verschillende merken; NextLine, Systemat, Format, Schmidt, Leicht, Keller, Bontempi etc.. Van alle genoemde merken zitten er modellen bij die we mooi vinden. Wij hebben nog nooit een keuken gekocht en weten dus niet goed wat het ons gaat kosten. Kan iemand ons helpen prijsindicaties (voor bovengenoemde merken of andere merken in soortgelijke segmenten) te geven voor de volgende keukenopstelling:

- Greeploos
- Gelakt (hoogglans of mat)
- Siemens apparaturen (of een andere merk met vergelijkbare kwaliteit)

Wand opstelling (360cm)
- hoge ombouwkast voor koelkast (60cm)
- hoge ombouwkast voor vriezer (60cm)
- hoge ombouwkast voor magnetron (60cm)
- hoge ombouwkast voor stoomoven (60cm)
- hoge voorraadkast (60cm)
- hoge voorraadkast (60cm)

Kookeiland (360cm x 90cm)
- Composiet werkblad
- twee spoelbakken + 1 mengkraan
- ruimte voor inbouw vaatwasser
- ruimte voor inductie kookplaat
- onderkasten

Inbouw apparaten
- Koelkast
- Vriezer
- Magnetron
- Stoomoven
- Vaatwasser
- Inductie kookplaat (80cm)
- Eilandschouwkap

Alvast hartelijk dank.

helloworld

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Helloworld,

De totaalprijs van een keuken wordt ook bepaald door de plaatsing van de keuken:

1. Staat het eiland los van de muur of met 1 kant tegen een muur. Als het eiland los staat dan heb je 2 afsluitwanden nodig. Staat 1 kant tegen een muur dan kun je 1 zijwand vervangen door een passtuk wat geld scheelt.
2. Staan de hoge kasten links en rechts los van de wand of juist er tegenaan. Ook hier geldt dat er dan een stol vervangen kan worden door een passtuk.

Losstaand is dus duurder. Wij bouwen een hogekastenwand vaak in een voorzetwand. Dit lijkt duurder maar kan in geval van hoogglans zijwanden juist goedkoper uitpakken en het ziet er ook specialer uit.


Met een werkblad van een dergelijke lengte zul je met veel materialen 1 of meer naden nodig hebben. Beton is dan een mooie optie. Tot 5 meter naadloos en tegenwoordig ook vlekvrij te leveren. Naadloos verwerkte spoelbakken zij ook een pluspunt.

Vlekvrij Beton is in de regel wat duurder dan composiet maar dit verschil verdampt snel als het om eilandopstellingen gaat. Dit heeft te maken met de extra zichtzijden van een eiland die bij composiet en graniet moeten worden afgewerkt.


Als je de dure losstaande variant zou willen dan zou je bij Format met de opgegeven wenslijst rond de 20k uitkomen. Alles hoogglans spuitwerk. Zijdeglans (mat) gespoten zal wat voordeliger uitpakken. Daarbij kun je hier 1900 NCS-kleuren als optie noteren.

Vraag ook eens naar het acryl front Murano A. Superstrak front met een glasoptiek afwerking rondom.

Succes met shoppen.....

MVG

helloworld
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 aug 2009 16:09

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door helloworld »

Maxx, dank voor je uitgebreide reactie.

Het eiland staat geheel los. De hogekasten staan tegen de muur, met aan een van de zijden een klein muurtje (steekt ongeveer 60cm uit).

We hebben voorkeur voor mat gelakte fronten. Dit vanwege vingerafdrukken bij hoogglans. Of dit een terechte overweging is weten we eigenlijk niet, omdat we geen ervaring hebben. Wel denken we dat mat een warmer gevoel schept, wat we belangrijk vinden.

Betreft het composiet werkblad, gezien de lengte ervan (360cm) buiten de standaard max. maat (300cm, hebben ook uit dit forum) van composiet valt kan dit schelen in het totale prijsplaatje. Eventueel gaan we voor een kunstof alternatief. Zou dit veel voordeliger zijn?

Zoals we hebben gelezen in dit forum zit Format in een segment wat zich bevindt tussen Leicht/Keller/NextLine en Schmidt. Dit zou dus betekenen dat een Format goedkoper is dan Leicht/Keller/NextLine, terwijl een Schmidt goedkoper is dan een Format. Klopt deze aanname? Zoja, om hoeveel verschil gaat het?

Mvg,

helloworld

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Helloworld,

Normaliter geef ik geen prijsindicaties op het forum omdat het toch weinig zin heeft dwz een prijs is zelfs per keukenmerk 100% afhankelijk van de winkel waar je koopt. Ik heb toevallig 2 weken geleden een dergelijke keuken verkocht hoefde deze prijs eigelijk alleen maar te kopieeren, vandaar.

In die keuken: 2 grote ladekasten, combi oven en combi stoomoven van Siemens (rest apparatuur ook), composiet prijsgroep 2.

In antwoord op jouw vragen:

1. Kunststof werkbladen zijn stukken voordeliger.
2. Op zijdeglans lakwerk zie je ook vingers. Gebruik dan structuurlak, hier zie je niets op en is weer voordeliger dan zijdegland en hoogglans lakwerk.
3. Format en Leicht zet ik gelijk aan elkaar. Omdat F. meer mogelijkheden heeft als de Keller, Nextline en Schmidt zet ik F. er boven. Dat wil niet zeggen dat de prijs ook hoger zal zijn.
4. Het muurtje van 60cm diep zorgt ervoor dat een hoogglans zijwand kan vervallen. Dat scheelt geld.

Verder bedragen ga ik niet noemen omdat dat, zoals ik eerder aangaf, niets toevoegd. Ga rondkijken en shoppen, laat een paar offertes maken en maak rustig een keuze waar je jarenlang plezier van zult hebben. Ik weet dat een F. dat kan bieden maar een Leicht/Keller/Schmidt/Nextline-verkoper zal hetzelfde zeggen.

Succes!

Fiebie
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 sep 2009 10:54

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door Fiebie »

Helloworld, ik kan geen antwoord geven op je vragen, ik breek alleen even in om te vragen welke woonplaats Maxx werkt?
Je bent erg meedenkend en ik kom je vaak tegen in diverse topics, als je nou in de buurt werkt, kom ik graag eens een offerte aanvragen!

Paar minuten later....
Als ik je naam aan een keuken koppel, denk ik dat de afstand wat te groot is!

helloworld
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 aug 2009 16:09

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door helloworld »

@Maxx,
Dank voor de info en de prijsindicatie. Ik heb mij wat meer verdiept in Format en weet nu dat Format veel opties heeft qua maten voor de kasten. Dit is wel gunstig voor ons (mijn vrouw is iets minder lang dan een gemiddeld vrouw).

Ons budget ligt rond de 17K. Uit de prijsindicatie & uitleg die je hebt gegeven weet ik nu dat Format een optie is. (Mits we bv. kunststof - ipv composiet werkblad nemen). Dank hiervoor.

@experts
Welke andere (kwalitatief goede) keukenmerken valt binnen een budget van 17k voor de bovengenoemde keukenopstelling?

@Fiebie,
Geen probleem.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door maxx »

Als ik je naam aan een keuken koppel, denk ik dat de afstand wat te groot is!

Wow, ho stop! Bedoel je KeukenMaxx?

Nee, ik ben gewoon Maxx en heb een keukenzaak. Dat is de enige koppeling die te maken is.
Je bent erg meedenkend en ik kom je vaak tegen in diverse topics, als je nou in de buurt werkt, kom ik graag eens een offerte aanvragen!
Nou, bedankt voor het compliment. Woonplaats noemen is niet netjes want dat is spam dus kan ik je niet helpen. Als je me wilt vinden dan zul je moeten zoeken. :wink:

MVG

Muis4
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:03

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door Muis4 »

bij keukenwinkel.nl kan je alle prijzen van de kasten los op de website zien
Het is even puzzelen maar je weet wel meteen waar je aan toe bent.

Ze zitten in regio rotterdam en alkmaar

Succes gr Tessa

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Yeah right,

En zo blijkt telkens weer hoe inconsequent onze Maxx daadwerkelijk is en hoe éénvoudig de gemiddelde consument is te overtuigen door zogenaamd goedwillende maar naar orders smachtende verkopertjes. Natuurlijk barst Maxx overdag van het werk anders had hij waarschijnlijk wel even de moeite genomen om te informeren naar de betreffende type nummers van bijvoorbeeld de Siemens apparaten, de kraan of uitvoering van de andere onderdelen van de keuken zoals het werkblad. En of de keuken moet worden geplaatst, bezorgd, aangesloten, moeten de voorbereidende werkzaamheden worden gedaan enz. enz. Kennelijk is de volgende informatie voor Maxx voldoende voor een prijsopgave, te weten:

Kookeiland (360cm x 90cm)
- Composiet werkblad
- twee spoelbakken + 1 mengkraan

Composiet werkblad?..... Hoe dik wil je het werkblad, en wat voor randafwerking wil je? Twee spoelbakken?..... Wat voor merk en type. De Reginox Princess 80 of twee keer een Franke Kubus KBX 21055 of een CPX 220 daar zit namelijk heel wat prijsverschil in. Er zijn bijvoorbeeld kranen van € 69, - en van € 1600, - ik verzin het niet. Of wat dacht u van het volgende typische rijtje:

Inbouw apparaten
- Koelkast
- Vriezer
- Magnetron
- Stoomoven
- Vaatwasser
- Inductie kookplaat (80cm)
- Eilandschouwkap

En dan te weten dat Siemens natuurlijk veel verschillende apparaten heeft waaronder een aantal type eilandkappen in de prijs van € 1749, - tot € 4249, - en zo is ook de duurste vaatwasser van Siemens bijna twee keer zo duur als de goedkoopste, om maar een paar voorbeelden te geven.

En dan heb ik het nog niet eens over de uitvoering van de kasten, want in de de gevraagde specifieke uitvoering “- hoge voorraadkast (60cm)” heb ik in mijn verkoopboek ongeveer 30 uitvoeringen van redelijk éénvoudig tot zeer luxe en dus duurder. Kortom hoe gespecificeerd de vraag van helloworld ook lijkt, eigenlijk kan en mag je er geen antwoord op geven. Vooral niet als keuken verkoper op een dergelijk forum.

Dat zegt Maxx zelf ook maar hij laat zich toch verleiden met als excuus dat hij toevallig een dergelijke keuken twee weken geleden heeft verkocht, das dan toch weer mooi en wonderlijk tegelijk. De meeste verkopers zouden zeggen dat ze hem zelf thuis ook hebben maar Maxx vond het tactisch slimmer om gelijk te melden dat hij ook in de crisis nog wel eens een keuken verkoopt van zo rond de 17 duizend Euro. Om de order in te pikken zou ik er natuurlijk aan toe kunnen voegen dat ik de bovenstaande keuken voor € 15950, - zou kunnen leveren maar dat hangt dan van een aantal keuzes af…… snap je!

Kortom, voor een gerichte prijsopgave of offerte moet je heel wat uitvoeringen en type kiezen en je goed laten voorlichten in een keukenspeciaalzaak door een vakbekwame keukenadviseur, al het andere heet nattevingerwerk………en daar zijn ze bij de KeukenConcurent weer heel goed in.


GWTE (At Your Service) :idea:

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door maxx »

Als je de dure losstaande variant zou willen dan zou je bij Format met de opgegeven wenslijst rond de 20k uitkomen.
Lezen is ook een vak, beste Gerrie. Ik weet niet waar jij ineens 17k vandaan haalt maar omdat ik uit de familie weet hoe lastig dislectie is, zal ik hier geen opmerkingen over maken.

Zoals ik zal zei is een prijsindicatie op het forum zinloos omdat het nog alle kanten op kan gaan met aanpassingen. De dingen die jij er trouwens weer bij haalt zoals plaatsing, leidingwerken etc staan bij ons altijd apart vermeld in de offerte. Dat scheelt een berg werk als de klant een hele handige neef/oom/buurman heeft die voor een kratje bier de meterkast aanpast.

Maar voor de volledigheid, die andere keuken had:

-Alles Siemens met Combistomen en eilandschouw (instapmodel).
-Composiet werkblad 40mm V4 facetafwerking
-Spoelbak Reginox Texas 50cm (geen dubbele, adviseer ik eigenlijk nooit)
-Kraan Newform twv 329,=

Als die keuken niet meer vers in mijn koppie zat had ik het bericht niet geschreven.

Dus Gerrie, veeg dat schuim maar weer van je mond, trek die witte puntmuts van je hoofd en haal dat brandende kruis maar weer uit de voortuin :lol:
Kortom, voor een gerichte prijsopgave of offerte moet je heel wat uitvoeringen en type kiezen en je goed laten voorlichten in een keukenspeciaalzaak door een vakbekwame keukenadviseur
Kijk, tussen alle warrige en vooral achterdochtige woordstrengen voortgebracht door massaal vastlopende synapsen weet je dan toch weer een kern van waarheid op te boeren.
Verder bedragen ga ik niet noemen omdat dat, zoals ik eerder aangaf, niets toevoegd. Ga rondkijken en shoppen, laat een paar offertes maken en maak rustig een keuze waar je jarenlang plezier van zult hebben
Ik was je alleen al voor, maar ja dat lezen he! Aap noot mies korting....

MVG

Fiebie
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 sep 2009 10:54

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door Fiebie »

Oké, dat snap ik dat woonplaats neerzetten reclame kan betekenen, gaat t wel lastig worden... 8) Dogge jo wol?

Wat me trouwens opvalt als newbe hier, is waar maxx is, gwte ook is. Toeval of echte liefde?

Fiebie
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 sep 2009 10:54

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door Fiebie »

Wb de apparatuur schat ik dat je op ca 4500 euro zit. Zelf heb ik op internet gekeken en een siemens boek waar je op je gemak kan uitzoeken wat je denkt nodig te hebben. Kies keurige sites zijn daar ook handig voor. Volgens mij kunnen keukenzaken al aardig in de buurt komen bij de internetprijzen.
Meestal betekent 4x apparatuur van hetzelfde merk 5 jaar garantie, vind ik zelf wel fijn idee.

Composiet, gaat dat tot die lengte? Ons is verteld tot 3 meter naadloos, maar wij willen m 120 breed/diep, mss maakt dat t verschil. Wij kwamen dan op ca 3000 incl uitsparingen en spoelbak.

En dan de kasten.... als ik daar zelf toch kijk op had en verstand van, dan hoefde ik hier ook niet te komen buurten. Lees het al vaker hier; erg ondoorzichtig is keukenland... Leek me erg leuk keukentje kopen, maar krijg nu bij elke keukenzaak het gevoel dat ik hun woorden op waarheid moet controleren (lang leve dit forum) omdat ze allen prediken voor eigen parochie..

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door maxx »

Wat me trouwens opvalt als newbe hier, is waar maxx is, gwte ook is. Toeval of echte liefde?
Ja Gerrie en ik hebben een mooie relatie. Tja, als Sperti niet helpt dan wordt het accepteren geblazen :lol:

Composiet 300cm lang x 120cm breed is geen probleem maar wel moet goed gekeken worden naar het transport.

MVG

helloworld
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 aug 2009 16:09

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door helloworld »

@(G)e(W)e(TE)n,
Kan je ook aangeven wat wij dan (ongeveer) zullen krijgen voor 15950,- euro?

Wij willen graag weten of 17K een redelijk prijs is voor een kwalitatief goede keuken (kasten & apparatuur) met de opstelling zoals bovengenoemd. Wij hebben verder weinig verstand van keukens, dus ook geen verstand van de verschillende type kasten e.d..

Prijsindicatie voor apparatuur kunnen we goed opzoeken op internet (zoals Fiebie dat heeft voorgesteld). Prijsindicatie voor kasten is daarentegen lastiger om te achterhalen. Het is dan ook zo dat er prijsverschillen zijn tussen de verschillende keukenmerken. Dit maakt het extra lastig voor leken als wij om te kunnen bepalen hoeveel geld er nodig is voor wat wij willen. Wij hopen met deze post iets meer inzicht hierover te krijgen.

Mvg,
helloworld

Fiebie
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 sep 2009 10:54

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door Fiebie »

Ja dat is dus ook wat wij zo lastig vinden. Merken als Siemens, Pelgrim, Whirlpool zijn nog aardig te achterhalen, en BMW, Opel, VW ed ook.
Maar voor wij op keukenjacht gingen had ik nog nooit gehoord van Rotpunkt, Ballerina, Hacker, Format, etc.

Wij hadden vorige week donderdag onze tekeningen met maten en gewenste apparatuur bij keukenzaak achtergelaten. Frontje bij uitgzocht en hij zou het uitrekenen en terugbellen.
Inmiddels heb ik de zaak 2x teruggebeld, en ik zou gebeld worden door desbetreffende verkoper, maar nog steeds niets.. Lijkt mij erg lang duren. Gelijk duidelijk dat je er niks aan hebt om via hen te kopen mocht je service nodig hebben...
Nieuwenhuis daarentegen belt zelfs op zondag, dat ze de winkel wel open willen doen voor ons... :?

Fiebie
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 sep 2009 10:54

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door Fiebie »

Welk type front is trouwens sterker/sterkste tegen stoten en krassen.

Onze keukenopstelling is nu bekend, ook zijn we er aardig uit qua apparatuur (op de eilandschouw na). Blad wordt composiet (al vind ik glas ook errug mooi, maar aan alles hangt een prijskaart).

Nu is het dus welk (kleur) frontje....

Ik vind het echt heeeeel moeilijk, omdat ik net als helloworld een warme uitstraling wil, dus hoogglans wit of mat wit vind ik niks. Omdat wij behoorlijk lichtinval hebben, leek mij een zwarte keuken erg mooi. Helaas vindt vriendlief dit niks, die is bang dat t geheel te donker wordt ivm onze antraciet tegelvloer.
Houtkleuren vinden we beide niks. Ik houd wel van net wat anders dan anders, maar niet te extreem, het is niet iets wat je zoweer even vervangt (of overschilderd)

Dus ik strompel weer showrooms af, alleen maar om dé kleur/ front tegen te komen. Wat mij opvalt, is dat in sommige glansfronten pitjes zitten..
Voor mijn gevoel zou glans dus afvallen. In een lichte kleur zou dit misschien minder opvallen.
Over folie lees is dat dit los kan laten. Folietec zou dit probleem minder hebben, maar welke merken zijn gedaan door Folietec?
De GL7300 van Keller vind ik supermooi, maar dit is schijnbaar een lakfront, dus ook erg gevoelig voor ongelukjes.
Mèn, wat een gedoe toch een keuken kopen..

helloworld, hoe vergaat het jullie? Al eea kunnen afstrepen, en dichter bij het doel? Door kunststof blad schijn je de prijs al stuk te kunnen verlagen, werd ons verteld. Wat Maxx verteld over het beton vind ik erg interessant, maar dan zou een dik robuust blad het mooiste zijn. (en laat vriendlief nou het liefst zo dun mogelijk willen...) Moet het bij jullie die 360 zijn?
Ben wel benieuwd naar jullie ondervindingen en ervaringen tot nu toe!

Fiebie
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 sep 2009 10:54

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door Fiebie »

@ Maxx
Wat is het verschil tussen Atlanta HG, Messina Tec en Murano G?
Want daarbij zouden we de kleur evt zelf kunnen bepalen toch?

louise222
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 sep 2009 20:05

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door louise222 »

Hallo,
Wij hebben 2 jaar geleden een keuken laten plaatsen in ons huis.
De wand is hoogglans wit en alle kasten zijn greeploos.
Het kookeiland hebben we laten verlengen zodat we ook zitplaatsen hebben.
Het is echt een onwijs mooie keuken.
Ervaring: Ik zou nu bijvoorbeeld kiezen voor 2 afwasmachine's. (erg hé?)
De waterkant en de kookkant zou ik dichter bij elkaar willen hebben. ( voor het afgieten van water moet ik nu altijd omlopen)
Plekken voor stroom zijn wel te maken, maar is wel lastig. Gelukkig hadden we een kast om bijvoorbeeld het koffiezetapparaat te verstoppen. Dit staat namelijk absoluut niet op een kookeiland.
Verder zou ik ook niet weer kiezen voor zitplaatsen aan het kookeiland. ( tenzij er ruimte is voor een eettafel ergens anders) Als je eters hebt kijken ze je direct op de vingers.
Hopelijk heb je er iets aan?

Fiebie
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 sep 2009 10:54

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door Fiebie »

:shock: 2 afwasmachines??? Waarom?
Ik ben straks al heel blij met 1!! Ben die handafwas behoorlijk beu.. :oops:

Dat spoelen aan de ene, en koken aan de andere kant heb ik nooit begrepen, heel onlogisch.
Plek om aan eiland te zitten werd ons ook afgeraden, omdat je er weinig gebruik van zou maken (inderdaad als je al eettafel hebt)
Maar goed, die ruimte opvullen met lades of kasten kost ook weer wat!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Prijsindicatie eilandkeuken

Ongelezen bericht door maxx »

Wat is het verschil tussen Atlanta HG, Messina Tec en Murano G?

Beste Fiebie,

Atlanta HG is een 7-laags hoogglans gespoten front verkrijgbaar in alle kleuren van de NCS-waaier (1950+). Een 7 tal kleuren zijn standaard, daarbuiten betaal je een toeslag van circa €450,=. Hiervoor worden alle gespoten keukendelen in de gewenste kleur gespoten. Front is zeer strak om te zien. Prijsgroep 6 (van 8).

Messina Tec is een HPL front. Heel strak front met 4 mogelijke randafwerkingen, een belachelijk aantal kleuren mat, zijdeglans, hooglans en houtmotieven zowel verticale als horizontale nerf. Dit front is hufterproof.

Murano G is een front met een voorzijde van gelakt (achterzijde) glas wat rondom wordt afgewerkt met een smal aluminium kader. Retestrak front met een super glansgraad. 6 basiskleuren maar wederom ook in alle NCS/RAL kleuren leverbaar. Doordat het front volledig is onderlijmd met een paneel is montage op apparatuur geen enkel probleem.

Tip...kijk ook eens naar:

Murano A Prijsgroep 3 Front wat wordt bekleed met hoogglans Acryl. Ook superstrakke glans met rondom een afwerking van glasoptiek. Dit is een ABS afwerkband waarbij de eerste 4 mm dezelfde kleur heeft als de voorkant van het front. Hierdoor wordt er de suggestie gewekt dat het een glasfront is. Om het oppervlak zo strak mogelijk te maken wordt MDF als basismateriaal gebruikt.

Messina HG/Q is een voordelig alternatief (prijsgroep 1). De witte uitvoering is een goede keuze.


Kijken en vergelijken dus. Nog 1 1/2 week en dan komt er nog meer uit de hoge hoed. MOW here we come.

MVG

Gesloten