LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen commentaar

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
famweert
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2009 20:16

geen commentaar

Ongelezen bericht door famweert »

geen commentaar
Laatst gewijzigd door famweert op 01 nov 2009 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: geen commentaar

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een tevreden klant kan ook wel eens iets aanbieden en hij op fiets of met openbaar vervoer naar werk ging mag dit officieel....

Of is U boos dat U koffie kreeg en geen Wijn?
Ik zou juist proberen of hij nu vrolijk genoeg is voor extra korting waar hij later spijt van kreeg!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: geen commentaar

Ongelezen bericht door maxx »

Tja, bij Ikea verkopen ze al wijn bij het ontbijt dus Stofzuigertje (alias veger-en-blik) dus hij/zij kan dit gedrag moeilijk veroordelen! :lol:

Drinken tijdens het werk in natuurlijk niet acceptabel tenzij je in Denemarken werkt.

hij op fiets of met openbaar vervoer naar werk ging mag dit officieel....
Volgens mij heb jij een opfriscursus rijvaardigheid nodig. Zo gauw je bestuurder van een voertuig bent gelden andere regels. Maare ,hik, neem er nog eentje, hik, fles is bijna leeg, zonde om weg te gooien :mrgreen:

MVG

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: geen commentaar

Ongelezen bericht door bdi »

Volgens mij probeert de Fam. Weert gewoon Wolters keukens een oor aan te naaien om iets totaal anders. Ze hebben dit namelijk overal op internet gepost (zie bijv VEH site).

WarZir
Berichten: 191
Lid geworden op: 15 jan 2009 13:13

Re: geen commentaar

Ongelezen bericht door WarZir »

bdi schreef:Volgens mij probeert de Fam. Weert gewoon Wolters keukens een oor aan te naaien om iets totaal anders. Ze hebben dit namelijk overal op internet gepost (zie bijv VEH site).
Hier nog eentje:
http://www.keukenhut.nl/keuken-forum/le ... en.html#97

Ik zou eerder vermoeden dat er een luchtje zit aan- en een raar sfeertje hangt rond Fam. Weert. Ik hoop dat famweert beseft dat Wolters keukens (indien zij weten wie u precies bent) u kan én mag aanklagen voor laster/smaad?

WarZir
Berichten: 191
Lid geworden op: 15 jan 2009 13:13

Re: geen commentaar

Ongelezen bericht door WarZir »

famweert schreef:geen commentaar
Ik help je wel ff hoor, hier de originele openingspost van famweert:
famweert schreef:Beste Forum gebruikers,

Ik ben van de week bij Wolters Keukens in de showroom geweest.

De winkel ziet er netje's uit geen negatieve verhalen daarover.


Alleen de verkoper die bij ons kwam rook ontzettend naar drank en dat s'middags al! Ik had toch al een vreemd idee ervan aangezien er een fles wijn op de balie stond.


Ik zal dus ook niet iemand 1 van de winkels van Wolters Keukens aanbevelen.

Rare sfeer hangt er naar mijn idee.
Niet stiekem terugkrabbelen als de gegeven reacties je niet aanstaan he? :wink:

Gesloten