LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
marije h
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:56

KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door marije h »

Hallo,

Bij deze wil ik graag Budget select keukens uit Rijssen in het zonnetje zetten, en dan vooral de verkoper (Arno Arends), die ons geweldig geholpen heeft.
Ik ging eerst zonder mijn man om te informeren, ik kwam met de middag en kreeg een complete lunch aangeboden, ik wist niet wat me overkwam, inclusief heerlijke asperge soep haha :D . Arno nam uitgebreid de tijd, hij liet in de showroom van alles zien, en stelde me meteen op mijn gemak. (Dat heb ik wel anders meegemaakt tijdens de "keuken jacht", totaal geen tijd en alles snel afraffelen). Maar dat was bij Arno zeker het geval niet. Ik ging naar huis met een goed gevoel, maar moest mijn man nog overtuigen omdat hij voor een Ikea keuken wou gaan. Uiteindelijk is hij toch meegegaan, Arno had alles heel duidelijk uitgetekend en van alles laten zien en hij had goede tips. We kregen weer een lunch haha, en uiteindelijk gingen we de deur uit met een heel tevreden gevoel met uitzicht op een hele mooie, betaalbare keuken. Inmiddels zijn we een paar maanden verder, ik heb nog vaak contact gehad als ik vragen had en Arno stond ons altijd heel prettig te woord. Hij had ons de tekening van de keuken in kleur gemaild, zodat we hem aan iedereen konden laten zien. Vandaag is de keuken geleverd, prima op afgesproken tijd en alles klopt, we zijn er heel erg blij mee :D en kunnen andere mensen echt adviseren om bij Budget select keukens in Rijssen een keuken te kopen, daar krijg je zeker geen spijt van. We hebben echt geen minpunten, een dikke tien Arno, hartstikke bedankt voor de fijne service!!!

vriendelijke groeten Martijn en Marije Fransen
Laatst gewijzigd door marije h op 03 nov 2009 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door pfffff »

Tranen in mijn ogen na het lezen van dit ontroerende en prachtig geschreven relaas, zo kan het dus ook.
Vergeet u Arno niet het eerst gemaakte appeltaartje te overhandigen, is heerlijk voor bij de koffie en is een leuk gebaar.

Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door Emi »

de liefde van de keukenkopers gaat door de maag ?

marije h
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:56

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door marije h »

het is maar net hoe u het bekijkt, wij zijn gewoon heel tevreden en ik wou de extra goede service die we bij andere keukenzaken niet kregen benadrukken, en als ik op het forum lees wat de totaalprijs is voor de keuken die u heeft uitgezocht, houden wij het lekker bij de liefde gaat door de maag,

vriendelijke groeten marije

Bart1981
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 okt 2009 14:36

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door Bart1981 »

En hoe zit het met de prijs? Moesten jullie daar nog veel over onderhandelen???
En wat voor merken verkopen ze???

marije h
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:56

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door marije h »

We hebben zeker onderhandeld, met als resultaat een scherpe prijs. Later zijn we bij een andere keukenzaak geweest om te zeggen dat we niet met hun in zee gingen en zij gaven aan dat de prijs zo scherp was daar hadden ze niet tegen op gekund. Ze hebben een heel breed assortiment, dus ik zou zeggen waag er een telefoontje aan, informatie vragen kan altijd, toch? Ik weet zeker dat u er geen spijt van zult krijgen.

succes,

vriendelijke groeten marije

Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door Emi »

uiteindelijk gaat het erom dat ieder tevreden is met zijn of haar gekochte keuken en de manier waarop het proces is verlopen.
Fijn om te lezen dat er een tevreden klant is; je leest hier ook vaak vervelende verhalen.

Onze keuken komt over een paar weken - heb er zin in !

zanikje
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 okt 2009 19:58
Locatie: Thuis

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door zanikje »

Complimenten voor de keukenleverancier maar ook voor jullie Marije!
Zo zie je maar weer....de klant is uiteindelijk de winnaar....en laten we eerlijk zijn, daar gaat het tenslote ook om. En als de klant wint dan profiteerd de keukenleverancier er ook uiteindelijk van! He BEN??? Gooi dit maar eens in je MAND en MAAK er nog iets moois van....het kan nog !

Forumvoorklanten
Berichten: 63
Lid geworden op: 12 jul 2009 09:58

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door Forumvoorklanten »

Wie is de grootste keukenleverancier van Europa?
Kan dit alleen met ontevreden klanten?

Laat u niet in de luren leggen door zeurende keukenverkopers.

Radar is voor klanten

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Wie is de grootste keukenleverancier van Europa?


Nobilia.............

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door legoleek »

Laat u niet in de luren leggen door zeurende keukenverkopers.
wie is hier nu de zeurpiet?

marije h
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:56

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door marije h »

Wat hebben deze berichten te maken met budget select? Mag je niet gewoon een bericht plaatsen als iets heel goed is gegaan en mensen tevreden zijn i.pv. ontevreden?

Forumvoorklanten
Berichten: 63
Lid geworden op: 12 jul 2009 09:58

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door Forumvoorklanten »

legoleek schreef:
Laat u niet in de luren leggen door zeurende keukenverkopers.
wie is hier nu de zeurpiet?
Dat is toch duidelijk!
Jij

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door ron1 »

Ook dit soort drukbezochte fora worden vervuild met sluikreclame.

zanikje
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 okt 2009 19:58
Locatie: Thuis

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door zanikje »

Radarvoorklanten schreef:Wie is de grootste keukenleverancier van Europa?

Hm....hoe zat dat ook weer....Ben Mandemakers---->Antoinette Hertsenberg---->Tros Radar..??
Lijkt wel belangenverstrengelingen...errug verdacht :evil:

Forumvoorklanten
Berichten: 63
Lid geworden op: 12 jul 2009 09:58

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door Forumvoorklanten »

zanikje schreef:
Radarvoorklanten schreef:Wie is de grootste keukenleverancier van Europa?

Hm....hoe zat dat ook weer....Ben Mandemakers---->Antoinette Hertsenberg---->Tros Radar..??
Lijkt wel belangenverstrengelingen...errug verdacht :evil:
Verklaar je nader?

zanikje
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 okt 2009 19:58
Locatie: Thuis

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door zanikje »

Verklaar je nader?

Antwoord op je vraag: Nee, waarom zou ik?

Het valt mij op dat jij, RvK, erg snel op je teentjes bent getrapt als het over DMG of Ben Mandemakers gaat.

Daarbij voeg jij met je negatief commentaar helemaal niets toe aan dit forum, je geeft het slechte voorbeeld en je wekt de indruk erg partijdig te zijn. Jammer!
Gelukkig staan er genoeg adviezen, tips, (positief én negatief) commentaar en vragen waar ik iets van kan leren.
Mensen met ervaring zijn van groot belang, je zou ze moeten koesteren ipv bekritiseren.
So be it !

Forumvoorklanten
Berichten: 63
Lid geworden op: 12 jul 2009 09:58

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door Forumvoorklanten »

zanikje schreef:Verklaar je nader?

Antwoord op je vraag: Nee, waarom zou ik?

Het valt mij op dat jij, RvK, erg snel op je teentjes bent getrapt als het over DMG of Ben Mandemakers gaat.

Daarbij voeg jij met je negatief commentaar helemaal niets toe aan dit forum, je geeft het slechte voorbeeld en je wekt de indruk erg partijdig te zijn. Jammer!
Gelukkig staan er genoeg adviezen, tips, (positief én negatief) commentaar en vragen waar ik iets van kan leren.
Mensen met ervaring zijn van groot belang, je zou ze moeten koesteren ipv bekritiseren.
So be it !
Je roept iets over een relatie, ik vraag uitleg en dan nu dit?
Vreemd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

http://www.trosradar.nl/uitzending/?no_cache=1 ......even zoeken naar uitzending 11-10-2004

Zanikje doelde op deze uitzending en de nasleep er van.

Het is trouwens een potentiele keukenkoper aan te raden ook even naar deze uitzending te kijken er staan nuttige tips in die heden ten dage ook nog van pas komen..

Als u, RvK, zich enige tijd VERDIEPT had in de inhoudelijke topics had u de vraag " verklaar u nader" niet hoeven te stellen.
Je roept iets over een relatie, ik vraag uitleg en dan nu dit?
Vreemd.
Het enige wat als "vreemd" betiteld kan worden is dat u veel negatieve respons krijgt van u zelfaangenomen achterban; de consumenten....

stokstaartje20
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 nov 2009 22:18

Re: KEUKENZAAK BUDGET SELECT KEUKENS IN RIJSSEN IS TOP

Ongelezen bericht door stokstaartje20 »

Dat is heel fijn. Is dit inclusief de apparatuur die u zelf wilde? Of de standaard apparatuur. Dat maakt nl het verschil bij een keuken. Ik heb een brugman keuken en de deurtjes zouden nooit gaan wijken. Nou, het gebeurd dus wel. Klepkast is er uit gevallen, en de vaatwasser van whirlpool maakte veel herrie en heeft uiteindelijk de onderkant van mijn aanrechtblad verknalt. Dus apparatuur is heel belangrijk. voor een volledig ingerichte keuken zonder plaatsing en kastjes betaal je voor koelkast, vaatwasser, afzuigkap en oven en magnetron en kookplaat al bijna 5000 euro!!

Gesloten