In Juni 2009 heeft mijn dochter een keuken (showroommodel) gekocht bij de Keukenconcurent in Barendrecht, alles werd door tijd gebrek door medewerkers van de Keukenconcurent losgekoppeld en klaar gezet om dit af te halen. Tot zover ging alles perfect, echter bij het afhalen constateerde wij dat er bij de afzuigkap de bedieningsunit een (schakeling)onderdeel van de ARISTON afzuigkap niet inzat. Hiervan is op de afleverings bon melding gemaakt en deze zou besteld worden. Tot op heden zijn wij diverse keren hierom komen vragen, echter zonder succes.
WAT kunnen wij nu nog doen om dit onderdeel te kunnen bemachtigen, zodat zij de Afzuigkap eindelijk eens kan gaan GEBRUIKEN.!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ook een slechte service van de KEUKENCONCURENT ervaren!
Re: Ook een slechte service van de KEUKENCONCURENT ervaren!
Een aangetekende brief met een in gebreke stelling naar de toko lijkt mij een eerste stap. Meld daarin hoe lang gewacht wordt, geef ze een redelijke termijn om te leveren (max 14 dagen) en zet er een sanctie in bij niet leveren, bijv. dat je elders het onderdeel zelf gaat bestellen en hun de kosten laat betalen incl. administratie kosten van €25,= .Indien je een rechtsbijstandsverzekering hebt deze ook gelijk inschakelen.weertran schreef:In Juni 2009 heeft mijn dochter een keuken (showroommodel) gekocht bij de Keukenconcurent in Barendrecht, alles werd door tijd gebrek door medewerkers van de Keukenconcurent losgekoppeld en klaar gezet om dit af te halen. Tot zover ging alles perfect, echter bij het afhalen constateerde wij dat er bij de afzuigkap de bedieningsunit een (schakeling)onderdeel van de ARISTON afzuigkap niet inzat. Hiervan is op de afleverings bon melding gemaakt en deze zou besteld worden. Tot op heden zijn wij diverse keren hierom komen vragen, echter zonder succes.
WAT kunnen wij nu nog doen om dit onderdeel te kunnen bemachtigen, zodat zij de Afzuigkap eindelijk eens kan gaan GEBRUIKEN.!!
succes
Re: Ook een slechte service van de KEUKENCONCURENT ervaren!
Geef in de aangetekende brief aan , dat je dit onderdeel binnen 14 dagen wil ontvangen, of anders een volledig nieuwe vergelijkbare afzuigkap.
Geef als stok achter de deur aan, dat je anders naar de geschillencommissie stapt, om correcte nalevering te bedingen.
Ook op een showroom model heb je garantie!
Geef als stok achter de deur aan, dat je anders naar de geschillencommissie stapt, om correcte nalevering te bedingen.
Ook op een showroom model heb je garantie!
Re: Ook een slechte service van de KEUKENCONCURENT ervaren!
Wat dacht u ervan om Ariston zelf eens te bellen? Bij de meeste apparaten leveranciers komt hun eigen servicemonteur hem plaatsen. Er zit gewoon 1 jaar garantie na aankoop datum op het apparatuur.WAT kunnen wij nu nog doen om dit onderdeel te kunnen bemachtigen, zodat zij de Afzuigkap eindelijk eens kan gaan GEBRUIKEN.!!
Telefoonnummer zal vast wel ergens in de boekjes staan....
Het is allemaal niet zo moeilijk...
Sorry voor de misschien wat botte reactie (het is al laat...), maar dit is volgens mij de normale manier om je onderdelen te krijgen. Ariston moet zijn service-monteur hiervoor langssturen.
U kan/mag dit zelf niet doen i.v.m. de garantie.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het netjes was geweest van de KC om dit voor u te regelen of om u hierop te wijzen.