LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitbreiding bestaande pronorm keuken.

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Uitbreiding bestaande pronorm keuken.

Ongelezen bericht door S. »

Hallo,

Wij hebben een pronorm keuken uit 2004 en willen nu ons huis uit laten bouwen. Eventueel zit ik te denken aan een uitbreiding van de bestaande keuken met extra kasten.
Heb gekeken op de site van pronorm en zie dat ons front nog steeds verkocht wordt. Alleen is er nu blijkbaar enkel de keuze uit de kleuren vanille en een soort houtpatroon. Ook is er een optie op de site waarbij je de keuze hebt uit verschillende grepen en knoppen, maar wanneer ik die link open komen er weer deurtjes tevoorschijn.

Wij hebben nu fronten in de kleur creme 210 en nogal standaard metalen grepen.
Zou dit nog te krijgen zijn?


Alvast bedankt voor het meedenken.
Groeten,
S.

zanikje
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 okt 2009 19:58
Locatie: Thuis

Re: Uitbreiding bestaande pronorm keuken.

Ongelezen bericht door zanikje »

Waarom neem je geen contact op met Pronorm zelf? Misschien ligt het aan mij, maar dat is toch veel logischer, sneller en duidelijker?
evt. contact:
Herr Roger Klinkenberg
Verkoopleiter Benelux
Tel: 0049 / 5733 / 979 – 0

Je geeft niet aan in welke regio je zoekt want er zijn zat DMG filialen, verspreid door het hele land, die Pronorm leveren.

Succes

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Uitbreiding bestaande pronorm keuken.

Ongelezen bericht door S. »

Zo, daar ben ik weer.

Het lijkt mij persoonlijk heel logisch wanneer je alle info via de website kunt vinden. Dat scheelt de servicedienst ook weer veel telefoontjes en mails om te bentwoorden.
Ben inderdaad bang dat ik moet bellen....wat een gedoe.
De winkel bij ons in de buurt die allelei pronorm modellen kon leveren is helaas niet meer en ik heb niet zo'n trek om naar een dmg filiaal te moeten gaan.
Maar misschien zetten we er wel een mooie buffetkast neer. Een heel groot keukenblok oogt misschien wat massaal.

Groeten.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Uitbreiding bestaande pronorm keuken.

Ongelezen bericht door S. »

Er gaat een mooie buffetkast komen. Een showmodel. Een uitbreiding van de keuken met dezelfde kasten gaat niet meer lukken. Is na 6 jaar niet meer leverbaar in dezelfde kleur.

Gesloten