LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitvoeringen bij Häcker keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Tessa_2
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 apr 2010 23:12

Uitvoeringen bij Häcker keukens

Ongelezen bericht door Tessa_2 »

In vorige topics is het o.a. door Kulta al uitgebreid uitgelegd, maar ik heb toch nog een paar vragen over de uitvoeringen bij de Häcker keuken.

Bij de Classic/ ClassicART kun je de metro line nemen (alleen stalen zijde-versterkers) en bij de System/SystemART kun je de Metro Glas nemen (glazen zijpanelen en antislip). Bij deze laatste kom je dan ongeveer op het niveau van de "oude" System/ SystemART (edition), zonder fluisterprofiel.

In welke lijn levert Häcker de Grass-bodems (de G*)?
Welk soort demping gebruiken ze voor de System/SystemART (Hettich-scharnieren), bv. de J mit Dämpung (SD100)?
Welke lijn heeft een alu-plaat onderin de kast voor de gootsteen + koelkast?
Welke lijn heeft een gemêleerde binnenzijde van de korpus, om krasjes minder zichtbaar te maken?
Zijn er nog meer opties binnen de System/SystemRT lijn?

ajdj
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 jun 2009 12:09

Re: Uitvoeringen bij Häcker keukens

Ongelezen bericht door ajdj »

Ik kan al je vragen niet beantwoorden maar heb net zelf een Häcker activ systemat keuken in gebruik genomen.

Met een alu-plaat onder in de gootsteenkast.
Met gemêleerde bodem/planken in de kasten.
Met demping op laden en deurtjes.

Zonder glazen zijpanelen en antislip.
Ik vraag me ook af hoe nuttig deze zaken in de praktijk zijn.

Voorraad/voorraadbussen, flessen, en pannen in de laden blijven bij mij ook zonder antislip keurig op hun plaats. Ik heb geen borden in de laden.

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Uitvoeringen bij Häcker keukens

Ongelezen bericht door Kulta »

Classic (Art)

Standaard:
Metro Line (metalen zijdeel)


Systemat (Art)

Standaard:
Metro Line (metalen zijdeel, dikker dan bij Classic)
Gemêleerde binnenzijde (domino)

Optioneel:
Metro Glas (glazen zijdeel, rubber slipmat)

Andere opties:
Rubber slipmat (ook bij Metro Line laden)
Safe profil ( fluisterprofiel in de kleur Champagne – Uiterlijk van de Emotion lijn)
Demper op scharnier


Aluminium plaat onder in de spoelkast (kasten met artikelnummer eindigend op 13 of 22 hebben dit) is mogelijk bij meerder type spoelkasten (niet bij een hoekspoelkast)

De aluminium plaat valt voor mijn niet onder de noemer “optie” , maar noem ik liever een alternatief. Net zoals je kunt kiezen voor een kast met een deur en als alternatief een kast met een deur en daarachter binnenladen.

Zelf zou ik altijd kiezen voor een kast met een aluminium bodem.
De glazen zijpanelen zien er leuk uit, maar hebben mijns inziens geen functionele toevoeging
Deurdempers kan, afhankelijk van de plaats van de deur ook wel eens in de weg zitten (maar deze zijn eenvoudig in te stellen of te demonteren).
Een rubber slipmat vindt in zelf wel handig.

Groet

Kulta

Gesloten