LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ikea keuken kiezen of is dat nog steeds een Lada ?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hdevries

Re: Ikea keuken kiezen of is dat nog steeds een Lada ?

Ongelezen bericht door hdevries » 24 nov 2010 14:07

Als je verder zoekt dan de meubelboulevards dan zal een wereld voor je open gaan. Er zijn echt wel keukenwinkels die normale prijzen offreren, je moet gewoon goed zoeken.
Mijn ervaring is niet alleen goed zoeken! Maar goed voorbereiden. Ik ben me nu aan het orienteren en kwam dit laatst tegen via wonen on line: http://www.keukenwijs.nl. Ik heb het gedownload en het heeft me goed geholpen bij de voorbereiding. Ik kreeg zelfs een gratis consult bij het advies.

Succes en groet Hille

Rebellian

Re: Ikea keuken kiezen of is dat nog steeds een Lada ?

Ongelezen bericht door Rebellian » 25 nov 2010 11:23

Ook hier een tevreden Ikea klant, uiteraard zijn er kwalitatief betere producten te vinden in meubel en keukenland maar kan mij niet vinden in mensen die roepen dat het troep is.

Het prijsverschil bij Ikea geeft veelal de kwaliteit aan, dus een tafel van 10,00 EUR is niet vergelijkbaar in kwaliteit met die van 200,00 EUR dit is ook zo met boekenkasten, bedden etc.. Je krijgt waar je voor betaald.

Ik heb zelf mijn keuken van Ikea niet geplaatst, dat heeft de vorige bewoner gedaan. Gebruik hem nu 3jr en nog geen klachten. Verschil tussen andere keukens is wel dat de Ikea keukens bijna niet te stellen zijn, muren moeten dus 100% recht zijn, vloeren 100% gelijk. En ze sluiten direct aan op de muur, dus je moet je stopcontacten achter de plint monteren, niet achter de kastjes.

Als je hiermee rekening houdt is er met de Ikea weinig mis maar niet dezelfde uitstraling als een keuken van de keukenzaak. Al heb je daar zelf ook veel mee te maken (kwaliteit van plaatsen bijvoorbeeld).

Gesloten