LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CocaCola zoekt een Rotpunkt

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

CocaCola zoekt een Rotpunkt

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Vrienden van het keukenleven,

Graag richt ik mij, als simpele consument, weer tot jullie almachtige adviezen, treurige tips (Stofzuiger kssstt wégwezen) en raadzame reacties.

Voor een te verhuren woning van een familielid is een moderne standaardkeuken nodig van iets van 3x2½ met een streefbudget van 5k, binnenkort dus eens snuffelen voor Rotpunkt, Nolte, etc.
Aan apparatuur een grote koelvriescombi, instap combi oven, instap vaatwasser, 5pits plaat op glas, 60cm vlakscherm afzk. Komt neer op Fagor 1800 Eu netto en Siemens bijv. op 2400 Eu zonder afronden/eindkorting.
Dan nog kunsstof blad met leuk randje, vierkante spoelbak en leuk kraantje én montage plus plakken van paar tegels er ook nog graag bij. Simpel front wel korpus graag in kleur. Enfin, c'est mogelijk?

Iemand nog aanraders/merken daarvoor in omgeving bollenstreek/Groene Hart?

Oh en ik heb jullie ook gemist :D

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: CocaCola zoekt een Rotpunkt

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Is mogelijk, wel met kunststof spaanplaat blad en opbouw bak (op z'n duits) dan vrij eenvoudig te doen voor 5000.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: CocaCola zoekt een Rotpunkt

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

zelfstandigste schreef:Is mogelijk, wel met kunststof spaanplaat blad en opbouw bak (op z'n duits) dan vrij eenvoudig te doen voor 5000.
Thank you Z., het ging nl. al redelijk rap bij het optellen dat ik dacht: Hm, en dan nog kasten? :lol:

Gesloten