LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Suuske vd Hurk
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 okt 2010 22:37

eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door Suuske vd Hurk »

Beste forumleden,

Inmiddels ben ik een aantal maanden verder nadat we het besluit hadden genomen voor een nieuwe keuken. Ik heb echt veel uren doorgebracht op deze forum :D en goede tips en adviezen kunnen lezen. Ook heb ik een 5 tal keukenzaken bezocht in Eindhoven e.o. Mijn voorkeur was dan ook om een keuken in Nederland te bestellen. Ik ben geslaagd!!! Ik heb gekozen voor een Hacker systemat keuken hoogglans lak, kiezelgrijs, met siemens apparatuur en een graniet werkblad. Prijs- en kwaliteitsverhouding was ten opzichte van andere offertes het beste.
Ik wil hier geen naam noemen maar wil wel mensen helpen die ook in Eindhoven en/of omgeving op zoek zijn naar een nieuwe keuken. Stuur mij dan maar een bericht. Succes allemaal!

echwel
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2010 00:07

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door echwel »

ik ben benieuwd bij welke keukenzaak je werkt :wink:

Suuske vd Hurk
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 okt 2010 22:37

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door Suuske vd Hurk »

:lol: tevreden klanten worden dus echt niet gewaardeerd op deze forum. als je een zaak gaat afzeiken, dan werk je niet bij een keukenzaak. heb je een goede ervaring, dan werk je er wel? :roll:
get a life!!!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ben best nieuwsgierig (omdat ik een paar tips had gegeven), maar ik wacht nog even met een Pb om te vragen welk bedrijf.

Ben wel bereid nog een tip te geven:

"wacht met de euforische postings tot de keuken daadwerkelijk staat"

de aankoop is slechts een klein deel van het proces.......

Ik ga er van uit dat uw keuken straks naar behoren opgeleverd wordt, maar adviseer wel om bescheiden te reageren omdat het u later kan opbreken wat reacties op dit forum betreft en die kunnen flink treffend zijn!

Suuske vd Hurk
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 okt 2010 22:37

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door Suuske vd Hurk »

@ Zelfstandigste
Ik begrijp wat u bedoeld en ben er ook wel mee eens. Ik zal dan ook zeker nog een bericht plaatsen nadat mijn keuken geleverd en geplaats wordt (week 50). Ik ben in ieder geval tot heden enthousiast en tevreden en wilde dit graag delen met de forumleden. Als mensen toch al op zoek zijn naar een keuken in deze regio, dan kan het geen kwaad om van deze keukenzaak ook een offerte te kunnen vergelijken.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Inderdaad, afwachten tot de handel er staat, en goed staat.
Wellicht weer een DMG gevalletje ellende of een goed einde van een échte keukenzaak :mrgreen:
Ik gun je onze top-mazzel van een uitstekende zaak en montage welke zeldzaam is.
Ben benieuwd of hier ooit een follow-up van komt :D
Nooit alvast gillen voordat je weet of je nog kunt gaan vallen .

PKRussel
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 jul 2010 11:59

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door PKRussel »

Wat is het probleem om de naam van de zaak hier gewoon te posten? Dadelijk kom je hier niet meer en reageer je niet meer op de toekomstige pb's.

Suuske vd Hurk
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 okt 2010 22:37

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door Suuske vd Hurk »

Het is een echte keukenzaak, niet van DMG.
Ik blijf de forum bezoeken, vind het heel leuk en leerzaam om de topics en de reacties te volgen. :)
Zodra mijn keuken netjes is geplaatst, zal ik dit hier zeker melden.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door tennis »

PKRussel schreef:Wat is het probleem om de naam van de zaak hier gewoon te posten? Dadelijk kom je hier niet meer en reageer je niet meer op de toekomstige pb's.
Wat houd je tegen, aan Suuske een PB te sturen, om naar het adres te vragen! :roll:

PKRussel
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 jul 2010 11:59

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door PKRussel »

tennis schreef:
PKRussel schreef:Wat is het probleem om de naam van de zaak hier gewoon te posten? Dadelijk kom je hier niet meer en reageer je niet meer op de toekomstige pb's.
Wat houd je tegen, aan Suuske een PB te sturen, om naar het adres te vragen! :roll:
Ik reageerde niet voor mezelf, maar voor de toekomstige bezoekers die de zoekfunctie gebruiken.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ook al gaat het noemen van het bedrijf met naam en toenaam op een forum een beetje tegen mijn natuur in.
U haalt alleen bedrijfsnamen door het slijk als uw eigen zaak gesettled is? Beetje laf vindt u niet?
Gepost door PKRussel op 10 september 2010
Ik heb zelf hele goede ervaringen met een meubelzaak in Rotterdam. Wordt volgens mij geleid door 2 broers. Hebben vaste bezorgers en de bezorgers waren erg hulpzaam en vriendelijk toen ze bij mij ons bed kwamen brengen.
13 september 2010.......
Wat is het probleem om de naam van de zaak hier gewoon te posten?
PKRussel op 09 november 2010.......

Bent u politicus? :roll:


(wat gij zelf niet geschied doe dat ook een ander niet.......)



@Suuske......negeer gewoon de berichten en hou de geinteresseerde lezers van dit forum maar op de hoogte van het verloop van de keuken-aanschaf. U geeft al teveel info (men kan eenvoudig al vinden dat u zelf niet van Eindhoven bent).
Ik heb geleerd enorm voorzichtig met gegevens (van mezelf en ook van anderen) om te gaan op een openbaar forum. Het kan een hoop onbedoeld goed- en of kwaad- aanrichten. Dus hou de gegevens van de dealer maar van dit forum en geef deze louter aan echt geinteresseerden die de moeite nemen u een berichtje te sturen. Mijn steun heeft u.... 8)

U bent niet bij mij geweest zit wel in dezelfde provincie maar ik verkoop geen Hacker (voordat er iets geinsinueerd wordt....)

Suuske vd Hurk
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 okt 2010 22:37

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door Suuske vd Hurk »

@ Zelfstandigst
:lol:
Bedankt voor je toffe reactie! :wink:

PKRussel
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 jul 2010 11:59

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door PKRussel »

zelfstandigste schreef: Bent u politicus? :roll:
Eerste quote was het feit van het noemen van een bedrijf waar slechte ervaring mee was.
Ik zie het probleem niet om het naam van een bedrijf te noemen waar je wel goede ervaring mee hebt. Zeker als je wel de moeite neemt op een topic te openen over desbetreffende bedrijf.
Maar het was niet mijn bedoeling om de topic starter aan te vallen. Als de topicstarter dat ervaarde, mijn excuses hiervoor.

Suuske vd Hurk
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 okt 2010 22:37

Re: eindelijk keuken besteld! = goed adres in Eindhoven

Ongelezen bericht door Suuske vd Hurk »

@PKRussel
Ik voel me niet aangevallen, ieder zijn/haar eigen mening. :wink:
Maar vind het wel sportief van je.

Gesloten