LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] combi + stoom +magnetron

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Marlein
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 dec 2007 12:40

combi + stoom +magnetron

Ongelezen bericht door Marlein »

Hallo allemaal,
veel berichten van mij, komt omdat ik nu echt in beweging begin te komen om naar keukendealers te gaan.
Laatst las ik een artikel over een combi stoom +magnetron. Zowel Sharp als Panosonic hebben zo'n apparaat in het assortiment. Dit zijn geen inbouw apparaten.
Hier is het artikel
http://www.cuizine.be/cz/artikeldetail.php?artid=5401

Zo'n apparaat als inbouw zou voor mij geweldig zijn. Omdat ik de magnetron voor veel dingen gebruik (bejamelsaus maken, boter klaren, brood ontdooien, etc.), ben ik gedwongen om naast hogedruk stoomoven en combi stoom oven nog een magnetron (combi dan) te kopen. Ik heb liever alleen hoge druk en grote Combi stoomoven met magnetronfunctie.

Wie kan mij vertellen of Miele, Bosch, Neff of wie dan ook binnenkort zo iets aan het assortiment gaat toevoegen?

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: combi + stoom +magnetron

Ongelezen bericht door legoleek »

Kitchen Aid heeft er zo een in het assortiment; KMGS 3610 of de 3625 een van die twee.

of het zin heeft om alles in 1 apparaat te combineren. ik denk het iet.

Bencent
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 sep 2007 15:45

Re: combi + stoom +magnetron

Ongelezen bericht door Bencent »

Wij gaan voor de AEG stoomkookoven, je kunt een demonstratie bijwonen in Alphen a/d Rijn
Ze hebben daar AEG Electrolux en Zanussi

Maar de kookdemonstratie met de stoomkoker is uniek en leuk

ze hebben 2 modellen, een kleine en een grote, de B8920, die gaan we plaatsen in onze nieuwe keuken, dat wordt pas in het voorjaar.

We doen het nu ook al met een simpel stoomkokertje wat ook best lukt.
Want die AEG zit toch op netto ruim 1500 euro ( bruto 2800 euro)

Bencent
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 sep 2007 15:45

Re: combi + stoom +magnetron

Ongelezen bericht door Bencent »


Gesloten