LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heb je even voor mij?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Heb je even voor mij?

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ja hoor, er zijn topics genoeg waar mensen direct getekend hebben en daar spijt van hebben. Vrij recent zijn er nog een aantal voorbij gekomen.

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Heb je even voor mij?

Ongelezen bericht door *.* »

Nog eentje :

Klant : "bij die andere zaak zijn ze wel goedkoper".
Verkoper : "mag ik die offerte eens zien".
Klant : "eh, uh.... die heb ik niet, die maken ze niet voordat we een handtekening zetten"

En dan deze :
Verkoper : "keuken koste 16.500,-."
Klant : "we gaan er over denken."
Aantal dagen later de klant gebeld hoe het ermee staat.
Klant : "oh, eh, we hebben elders gekocht, die gaven 40% korting".
Verkoper : "Fijn voor u, ik feliciteer u met de keuken, hoeveel is het uiteindelijke geworden?"
Klant : " 17.200 euro".
Verkoper : "ja, maar dat is toch 700 euro meer".
Klant : ja dat wel, maar we kregen 40% korting!"
Verkoper : "veel plezier dan maar met uw keuken"

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: Heb je even voor mij?

Ongelezen bericht door pedro714 »

Het eerste wat de klant zei toen hij binnenkwam: "mijnheer, U heeft mooie keukens maar die raakt U aan mij niet kwijt. Ik krijg n.l. overal korting". Waarop ik antwoord: "maar mijnheer, wij zijn een democratisch bedrijf, U bepaalt zelf de korting bij ons". "50%" roept hij jubelend en kijkt triomfantelijk nar zijn vrouw. "Ok mijnheer 50% voor U" zeg ik. Grote tekening van nieuwbouwvilla komt tevoorschijn. Ontwerp voor hen een keuken, bie hen het zoveeltste kopje koffie aan, en vraag 10 minuutjes tijd om e.e.a. even uit te rekenen. Ga naar kantoortje: toen nog guldens: kastje 30 cm. in prijlijst: F. 230,00 in schrijf op F. 460,00. Teakblad indertijd 456,00 p.m. Ik schrijf op ...x 912,00 enz.enz. Uiteindelijk werd de z.g. "brutoprijs": ca. F. 35.000,00 wat indertijd een gosvermogen was. Ik laat het de klant zien: " Waaaaaaaat F. 35.000,00, nou vriend jij weet van rekenen" Ik antwoord: "Ja, maar dan heeft U ook een perfecte keuken". Ineens barst de klant in lachen uit en roep triomfantelijk: " HAHA....jij hebt een fout gemaakt". Ik antwoord: "ach mijnheer niemand is onfeilbaar maar ik kan het me niet voorstellen"."Jawel" buldert de klant "je bent de korting vergeten hahahaha". "Duizend excuses mijnheer, een man een man een woord en woord" en zo deelde ik de prijs door 2. Het was de eerste keuken die zonder ook maar een dubbeltje korting werd verkocht. Klant tevreden maar ik ook:)

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Heb je even voor mij?

Ongelezen bericht door Emmy75 »

pedro714 schreef:Het was de eerste keuken die zonder ook maar een dubbeltje korting werd verkocht. Klant tevreden maar ik ook:)
Prima oplossing toch ?
En klant vertelde nog jaren wat een geweldige korting hij kreeg op de keuken.. :lol:

beschuitje
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 okt 2011 19:38

Re: Heb je even voor mij?

Ongelezen bericht door beschuitje »

Zijn overgrootouders kopen er in 2112 nog een keuken 8)

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Heb je even voor mij?

Ongelezen bericht door Emmy75 »

beschuitje schreef:Zijn overgrootouders kopen er in 2112 nog een keuken 8)
Overgrootouders in 2112 :lol:

Of.. achterachterkleinkinderen ?

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Heb je even voor mij?

Ongelezen bericht door Rebellian »

De leukste die ik dit weekend hoorde toen ik met een kennis naar een keuken ging kijken:

"Ja maar meneer, het monteren van deze keuken is zeker 2000 EUR waard"

Voor een hoek 3mtr bij 2mtr met niets speciaals wat 1 dag zou kosten voor de monteur.

Dure monteurs huurt deze keukenzaak in!

Gesloten