Zolderverbouw.nl

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Zonnebloem90

Re: Zolderverbouw.nl

Ongelezen bericht door Zonnebloem90 » 14 dec 2016 14:59

Ik heb al eens eerder gereageerd, hieronder nogmaals mijn verhaal (het kreeg zoals ik helaas al verwacht had nog een staartje):

Twee jaar geleden hebben wij een dakkapel laten plaatsen bij bovenstaand bedrijf, het bedrijf kwam ons zeer vakkundig en professioneel over en wij hebben behalve de dakkapel ook de zolder laten verbouwen, de verbouwing en het plaatsen van de dakkapel was binnen een zucht en een scheet voor elkaar, wij verbaasde ons zeer over het snelle werken, echter hadden wij toch onze twijfels over de afwerking van de dakkapel maar gelukkig hebben wij 15 jaar garantie.

Nu twee jaar later ontdekte wij op meerdere plaatsen lekkage (en dat terwijl het al tijden droog was) en hebben direct contact met het bedrijf opgenomen, geen reactie en via het internet kwamen wij erachter dat het bovenstaande bedrijf niet meer actief was en dat er op datzelfde adres een zelfde bedrijf was gevestigd, uiteindelijk hebben wij contact gehad met de man van zolderverbouw en hij gaf aan dat we iemand naar ons dak moesten laten kijken want volgens hem kon het niet aan zijn dakkapel liggen. De volgende dag al kwam er iemand langs en heeft dit meteen gerepareerd, dit was hard nodig aangezien het op 3 plaatsen lekte en wij het water naar beneden zagen lopen in de slaapkamer van onze 3 jarige zoon, als wij langer hadden gewacht hadden de gipsplaten naar beneden gekomen.
Het bedrijf wat de lekkage heeft verholpen heeft foto's gemaakt van de situatie op het dak en zij gaven aan dat het zeer onvakkundig was gemonteerd en wij niet veel langer hadden moeten wachten met de reparatie.

Wij hebben direct weer contact gezocht met de meneer van zolderverbouw en wij moesten ons verhaal maar mailen met de foto's van het dak, zo gezegd zo gedaan.
Hierop hebben wij geen reactie ontvangen en toen wij deze meneer een week later belde gaf hij eerst aan dat hij de mail niet had gelezen en vervolgens gaf hij niet thuis want wij hadden hem de kans moeten geven om de lekkage te laten maken, uiteraard snappen wij deze reactie... echter neemt deze meneer nooit op als je hem belt en belt hij zelden terug en van terugmailen heeft hij helemaal nooit gehoord.
Wij hebben aangegeven dat er haast bij was en wij niet weken op zijn belletje hadden kunnen wachten want de lekkage was dusdanig dat wij dan houtrot kregen en de gipsplaten van het plafond naar beneden hadden gekomen, en dat in de kamer van onze 3 jarige zoon.
Hierop gaf hij aan dat dat ons probleem is en wij dan maar nieuwe gipsplaten moeten monteren, vervolgens heeft meneer de hoorn erop gegooid en nooit meer ergens op gereageerd.

Wij zullen zelf voor de kosten van de reparatie en de schade moeten opdraaien, deze garantie is bij dit bedrijf immers niets waard!
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2018 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam van bedrijf op zelfde adres verwijderd

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 14 dec 2016 18:51

Zonnebloem90 schreef:via het internet kwamen wij erachter dat het bovenstaande bedrijf niet meer actief was en dat er op datzelfde adres een zelfde bedrijf was gevestigd dit heet DKP B.V.
vreemd. de site is namelijk nog actief en het bedrijf erachter is Zolderverbouw Zuid-Holland B.V.

Als ik bij de kvk zoek op dat bedrijf, is het bedrijf daar nog gewoon ingeschreven en op dat adres zit geen bedrijf onder de naam dkp. Wel een autohandelaar. En als ik zoek op dkp dan vind ik een bedrijf in Ter Aar (er zijn wel meer bedrijven onder die naam, maar die werken niet in de verbouw of kozijnen of dakkapellen) en als ik op dat adres in Ter Aar verder ga zoeken vind ik weer geen eerdere uitgeschreven ondernemingen.
Zonnebloem90 schreef:uiteindelijk hebben wij contact gehad met de man van zolderverbouw en hij gaf aan dat we iemand naar ons dak moesten laten kijken want volgens hem kon het niet aan zijn dakkapel liggen. De volgende dag al kwam er iemand langs en heeft dit meteen gerepareerd,
tja, logisch dat u het direct laat repareren door een derde, maar
Zonnebloem90 schreef:wij hadden hem de kans moeten geven om de lekkage te laten maken
hier heeft meneer wel een heel goed punt. Dat de schade onderzocht wordt is prima, maar als de schade is ontstaan door ondeugdelijk werk, dan had je eigenlijk meneer wel een kans moeten geven, hoewel er weinig van te verwachten viel. Maar hem de kans ontnemen en nu kosten claimen is niet de juist volgorde.

Zonnebloem90

Ongelezen bericht door Zonnebloem90 » 13 mar 2017 13:55

Inmiddels hebben wij nog steeds last van lekkage (al ruim 3 maanden) en probeer ik ze al weken zo ver te krijgen dat ze langs komen, maar ik krijg niets anders dan smoesjes.
Ze opereren nu trouwens onder de naam DKP dakkapel.

Zolderverbouw Zuid Holland BV
Stobbeweg 3
2461 EX Ter Aar

DKP Dakkapel
Stobbeweg 3
2461 EX Ter Aar

Ronteltap66

Ongelezen bericht door Ronteltap66 » 05 feb 2018 11:29

Goedemorgen " Zonnebloem90 ",

vroeg me af wat de status is?

Flora123

Ongelezen bericht door Flora123 » 04 jun 2018 13:24

Zeer herkenbaar verhaal. Ook de communicatie met de eigenaar. Ze gaan volgens mij nu dkp afbouwen en hebben een nieuwe onderneming gestart onder de naam, dakkapellenenkozijnen.nl. Zelfde adres. Ook wij hebben nog jaren garantie waar ik mij zo langzamerhand weinig van voorstel. Wellicht alleen te halen via juridische weg als het nodig mocht zijn.

Annbdv

Ongelezen bericht door Annbdv » 02 jan 2019 14:38

Helaas een zeer herkenbaar verhaal! Wij gaan er werk van maken. Bij ons ook lekkage na anderhalf jaar. Na verschillende telefoontjes en een externe op het dak gestuurd en foto's gemaild zijn we nog even ver. Aan het eind van ons laatste telefoontje heeft DKP zelf de verbinding verbroken. Zeer asociaal! Wij gaan ze in ieder geval achterna, dit zal nog wel eens een staartje kunnen krijgen... Op alle mogelijke manieren

RoPaJa

Ongelezen bericht door RoPaJa » 06 jan 2020 10:08

DKP dakkapellen is nu over gegaan in dakkapel4you.nl. Is al de 3e of 4e keer dat ze zicht failliet laten verklaren. Beginnen gewoon weer opnieuw en laten klanten en onderaannemers gewoon met de klachten/kosten zitten. Dus garantie tot de voordeur want na 2 jaar laten ze zich toch weer failliet verklaren. Als de dakkapel staat en er betaald is dan is de communicatie gebeurd.

Plaats reactie