LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EXACTA Kunststofkozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
ejh.verweij

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door ejh.verweij »

Ook nog wat positiefs. Over de financiele regelingen van Exacta ben ik ook niet echt tevreden maar over de service en kwaliteit van de producten valt niets negatiefs te zeggen. Wij hebben diverse kunststof ramen laten plaatsen en dit is goed en mooi materiaal. Het is echter handiger om wat betreft de financiering een andere oplossing te zoeken en dit niet via Exacta te regelen.

mieke5

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door mieke5 »

Hallo Mw,
Ik hoop dat jullie nog niet getekend hebben. Als jullie wel getekend hebben moeten jullie binnen 8 dagen schriftelijk (en aangetekend) opzeggen. Want die papieren worden dus meteen doorgestuurd naar de KvK en er wordt niets vastgehouden!!!!
Wij zijn nu al op het punt aangekomen dat we er een advocaat bij halen omdat wij helaas te laat waren en dachten dat we het ook wel telefonisch op konden zeggen.....

Gast

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door Gast »

wij hebben helemaal niets getekend. We wilden erover nadenken, hebben dat gedaan en zijn tot de conclusie gekomen dat het niets voor ons is.
Succes met de procedure, als het zover komt.

anti Exakta

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door anti Exakta »

Ook ik ben er helaas ingeluisd door Exakta. Ik heb een overeenkomst getekend voor kunststof kozijnen in een kleurstelling die door Exakta niet geleverd kan worden. Foutje van de vertegenwoordiger die dit behoort te weten. Ik heb om die reden geannuleerd en had daar ook het recht toe want Exakta bleef in gebreke. De vertegenwoordiger heeft mij daarna ongevraagd bezocht. Exakta kon nu ineens wel leveren en ik zou daarom nog gebonden zijn aan de overeenkomst en mijn annulering was ongeldig. Exakta wilde mij meerwerk kosten in rekening brengen van 700,00 Euro omdat ze nuwel konden leveren en ik zat er aan vast kon er niet onderuit enz. Hij had met Exakta afgesproken dat die kosten niet in rekening gebracht zouden worden en hij zou er wel voor zorgen dat dat ook niet zou gebeuren. Er werd een nieuwe overeenkomst gepakt en al mijn protesten werden van tafel geveegd.
Later bleek dat Exakta spuitwerk uit wilde gaan voeren om net te doen alsof ze de eerste overeenkomst uitgevoerd hadden. Ik kon volgens Exakta niet meer kosteloos annuleren en moest uiteindelijk 80% van de koopsom vergoeden omdat de laatste overeenkomst in bestelling en productie was genomen. Kortom de fout van de vertegenwoordiger werd op mijn kosten hersteld. Ik heb er een advocaat op gezet want ik ben belogen en wordt bedrogen. Ga nooit met Exakta in zee want de enige belangen waar Exakta zich voor inzet zijn die van hunzelf. Ik wordt al sinds september door hun vals beschuldigd en bedreigd. Alle feiten en gebeurtenissen worden verdraaid en verkeerd weer gegeven, met maar een doel: zo veel mogelijk geld vangen. De metodes die Exakta hanteert zijn ver beneden peil en ronduit onbeschoft. :twisted: :evil: :(

Griven

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door Griven »

Ook wij hebben afgelopen week een vertegenwoordiger van exacta over de vloer gehad, bij ons over dakkapellen. Ons verhaal lijkt nogal op vele van de verhalen die in dit topic beschreven staan.

Deze vertegenwoordiger begon eerst met nogal wat verhalen over zichzelf. Op ons aandringen begon ie eindelijk te vertellen over dakkapellen, maar het bestond helemaal uit het vragen over onze wensen, over de timing etc. Aangezien wij nogal in de beeldvormende fase zaten, hadden we hier dus geen "goede" antwoorden op. Dit was duidelijk een teleurstelling voor de beste man. Hij begon door te vragen over deze onderwerpen (tot vervelens toe), waarop mijn partner op een bepaald moment zei dat we het voor de ruimte niet hoefden te doen, want ruimte hadden we genoeg. Hierdoor werd zijn interesse gewekt...ruimte? en waar doelt u op? Bouwdepot? Hypotheek? .... euh nee...kubieke meters :) Teleurstelling nummer 2.

Weerhield de man er niet van om het bekende verhaal over de hypo-lease te gaan houden. Dat het product zo goed was, dat een bank naar hen toe gekomen was om hen ervan te overtuigen dat je het beste via leningen dit kon doen, omdat het vastgoed is. Wij reageerden direct dat we niet over financiering wilden praten, maar alleen over het product. Hij bleef echter doorgaan en doorgaan en doorgaan en doorgaan. Tot het moment waarop ik boos reageerde dat ik het over dakkapellen wilde hebben en niet over geld. Eindelijk ging de man overstag en we kregen 5 (!) minuten uitleg over dakkapellen. Om vervolgens over te gaan op de geweldige garantie die ze gaven...als je de hypo-lease constructie nam....zucht. Dat was behoorlijk de druppel en we hebben daarna het gesprek in enkele minuten afgerond om de beste man eruit te werken.

Verschrikkelijke verkooptechniek van Exacta. Het gaat alleen maar over de financiering, het product is bijzaak (hoewel dat er kwalitatief best goed uitzag). Er is duidelijk geen oor voor de wensen van mensen die niet aan het hypo-lease plan mee willen doen. Exit Exacta dus...

We hebben er de hele avond en de volgende dag nog flink over nagepraat. Voor ons was al duidelijk dat Exacta het nooit ging worden. Nieuwsgierig geworden over de prijs die ze genoemd hadden (na heeel lang aandringen 13 - 15000 euro voor een kapel van ongeveer 3 meter) even op internet gaan kijken. Eerst even gezocht op exacta...en hier terecht gekomen. Ben intussen wel nieuwsgierig naar een "exacte" prijs ;) Ik ga dus nog maar even verder surfen.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

een reactie op het geweten van exakta, hier wordt gesuggereerd dat de samenwerking met Topkozijn is beeindigd omdat deze in financiele moeilijkheden zou verkeren en dat ook nog misschien, ook het zelfde verhaal met Topkozijn.
nou is kluskozijn en topkozijn uit exakta geboren en weten ze dondersgoed dat dit geen firma's zijn waar zaken mee gedaan werd maar gewoon bv die allemaal onder de vlag van exakta benelux zaten.
ook hier weer met geld terug acties maar uiteindelijk geen geld, maar wel kozijnen die zeker van goede kwaliteit zijn, maar gemiddeld 40 % duurder dan vergelijkbare kwaliteits kozijnen.

jog69
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jun 2005 23:04

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door jog69 »

Begin 2003 kwam ene Fred Vorm bij ons over de vloer van Exakta. Op zich een vriendelijke man, waarvan toch wel merkbaar was dat hij de taal nu redelijk kon spreken (schrijven geen idee, maar het lijkt me zoiets als het eerdere geweten dat heeft geproken (loonen/ bedrijgt, etc) Nadat eerder de afspraak al een keer was verzet omdat we niet beiden aanwezig konden zijn, kon mijn vrouw uiteindelijk bij de daadwerkelijke afspraak ook niet aanwezig zijn, maar ik had geen zin hem weer te verzetten (tegenslag 1 :twisted: ). Wij hadden toen net een jaar eerder alu kozijnen laten plaatsen aan de voorkant door een (plaatselijk) bedrijf met prima service (is bij inmeten wel fout gegaan, maar zeer correct opgelost). Uit nieuwsgierigheid met Barbara de Ridder (niet echt de vriendelijkste) de afspraak gemaakt voor hr Vorm.

Goed, kozijnen achterkant (is nu en nog steeds hout +glas-in-lood bovenraampjes). Ik wilde graag ter vervanging weer hout, never kunststof als vervanging. Hout leverde Exakta niet (tegenslag 2 :twisted: ). Hij probeerde het even, maar zag snel in dat dat absoluut geen zin had.

Nou, vooruit. Ik was benieuwd naar misschien een soort serre achtig iets van kunststof met dubbelglas op ons balkon (wij wonen boven met balkon pal op het zuiden in de buurt van zee). De daarop uitgevoerde metingen/schets door meneer kwamen niet echt kennisrijk over. zodat ik toch wel benieuwd was naar de offerte met een mooi uitgewerkte tekening (zoals bij het eerder genoemde bedrijf)

Enfin, ik had toen net een paar jaar in dubbelglas gewerkt, raakte in Vorm en had zoiets van als je met zulke metingen een zorgvuldige offerte kan maken, ben ik benieuwd naar je verdere kennis (tegenslag 3 :twisted: ) . Ik stelde de vragen: Waar het dubbelglas vandaan kwam / of het een KOMO certificaat zou hebben / of het HR++ glas zou zijn / wat de LTA/ZTA verhouding was (heeft te maken met zonwerendheid) / of je nog subsidie kreeg op het glas / hoe hoog deze was per m2 voor dat jaar/ of het kozijn systeem een KOMO-certificaat zou hebben - met name gericht op duurzaamheid ivm ligging zon/zee (duidelijk teveel kennis mijnerzijds > tegenslag 4 :twisted: ) (hij had op geen van deze vragen een voor mij bevredigend antwoord wat ook maar iets in de buurt kwam van een werkelijk mogelijk antwoord)

Meneer merkte in ieder geval aan mij dat ik absoluut eerst wilde weten wat er precies zou komen voordat ik geïnteresseerd zou zijn in de prijs, laat staan financiering. Hij is toen toch maar afgedropen. Hij meldde dat een serre niet zijn vakgebied was en gaf aan dat iemand anders contact zou opnemen.... precies, nooit meer wat van gehoord.

Ik moet zeggen, ik heb toen wel genoten zoals deze man erop uit gestuurd leek te zijn voor het verkopen van kozijnen. Ik had de/die Vorm goed te pakken :twisted: :twisted: . Hij kwam toch wel zielig en schlemielig over, een beetje sneu. Het was mij op dat moment niet bekend of/dat hij probeerde een financiering te verkopen.

Ik heb toen nog wel, meen ik, de vergelijking getrokken met engelse verkooptechnieken waar deze praktijken door geloof ik 10-tallen malafide bedrijven wordt uitgevoerd. (in een eerder forumbericht zag ik wel iets van LONDON?? toch een connectie met Engeland?)

Referenties heb ik ook gevraagd alhoewel ik er wel bij moest zeggen dat ik begreep dat mijn kozijn wens ietwat ongebruikelijk was.

Als we het over financiering hebben gehad (dat weet ik niet zeker, ik geloof van wel) dan heb ik gezegd dat afhankelijk van de hoogte van de offerte ik zou bekijken het direct af te rekenen of via een hypotheek te regelen.

:idea: Tip: Het bedrijf dat onze kozijnen heeft geplaatst heb ik gevonden door bij buren in de straat (van de stad waar we net kwamen wonen) aan te bellen en te informeren waar ze hun kozijnen hebben aangeschaft en of ze tevreden waren. Heb je gelijk een goede referentie!

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door Mar. »

Een verkoper van hen die hier waarschuwt voor hun praktijken????
Lijkt me sterk. Als je kozijnen wilt hebben diverse offertes aanvragen. Moeten altijd vrijblijvend zijn! En laat je niet overvallen door snelle jongens die erg snel je handtekening willen hebben.

hooven
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2005 21:29

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door hooven »

Met dit bedrijf heb ik net een afspraak gemaakt voor een vrijblijvende offerte. Daar heb ik nu geen zin meer in.

Een tijdje terug was ik op zoek naar sites waar je via internet een offerte verzoek kon doen. Exakta was er 1 van. Op basis van de minimale info was ik al wel een beetje huiverig. Maar zoals iemand voor mij hier al schreef: een vrijblijvende offerte moet kunnen.

Inmiddels ben ik gebeld en heb ik een afspraak gemaakt. Het leek mij toch wel goed om even te kijken met welk bedrijf ik zee ging. Dus Exakta gegoogled en ik ben me rot geschrokken. Niet alleen door deze website (zij die me voor gingen: dank!). Ook op de website van Vereniging van Eigenaren wordt gesproken van oplichting. En de site van de branchevereging (VKG) wordt aangegeven dat Exakta het VKG logo onterecht gebruikt.

Deze types wil ik dus niet thuis hebben. Maar dan het adres vinden. Dat was ook weer even googelen. Voor degene die op basis van dit forum ook op zoek gaan hierbij de gegevens:

Exakta BV Buys Ballotstraat 13 7102 EA WINTERSWIJK
of beter (kost geen €)
Exakta Benelux BV (kozijnen), Antwoordnummer 113, 7100 VE Winterswijk
Telefoon: (0543) 51 97 25

Het blijft wonderlijk dat soort bedrijven blijven bestaan. In mij zoektocht zag ik dat via Randstad Amersfoort nog verkopers zochten.
Randstad: willen jullie Exackta als klant?

gummetje
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:29

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door gummetje »

tipje:

als je exakta over de vloer haalt zorg dan dat je al een offerte van een ander hebt, dit scheelde bij ons 3.000 euro !!! De verkoper van Exakta wist na het zien van die andere offerte niet hoe snel hij weg moest komen. (in eens ging zijn telefoon, en pakte zijn spullen en zou nog contact met ons opnemen)

uit eindelijk hebben we besloten om een nieuwbouwwoning te kopen :)

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

en wel ja nu krijg je al een auto kado bij de kozijnen van exakta, weer zo;n enorme sigaar uit eigen doos, zouden er nu nog steeds mensen intrappen die denken dat ze zo maar 8000 euro kado krijgen.
normaal zou een kunststof dakkapel van goede kwaliteit ongeveer tussen de 8 a 10000 euro koseten, nou ik wil wel een dakkapel van 80-00 en dan ook nog een gratis auto, maar ja de prijs van de dakkapel zal wel eerst vermeerderd zijn met de auto, dan kun je ook makkelijk van alles weggeven en er maar weer een financiering aanknopen dioe ook nog vaak te duur is.

The Voice
Berichten: 86
Lid geworden op: 15 mar 2004 11:09

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door The Voice »

Het is bijna 1 en al herkenning als ik dit zo lees. Helaas herken ik de verhalen maar al te goed. Ook wij werden na het invullen van een enquete benaderd door EXAKTA voor een 'informatief gesprek'.

Vertegenwoordiger kwam aanrijden in een Audi, had grote koffers vol kunststof onderdelen bij zich en had duidelijk zijn gebit laten bleken om ons als eerste te verblinden met een nepsmile :lol:

Hij liet ons van alles zien, vertelde over alle producten die ze konden leveren van schuifpuien tot erkers, hoewel we hadden gezegd dat we alleen geïnteresseerd waren in een dakkapel en eventueel kozijnen aan de voorkant. Uiteindelijk liet hij ons voorbeelden zien adhv een fotoboek. Wij wilden onze oude dakkapel compleet vervangen hebben. Hij tekende datgene wat wij voor ogen hadden op een schrijfblokje en en kwam al snel met een prijs (4750 euro)en de mogelijkheid om korting te krijgen als we een lening afsloten via S&S bank. We hoefden 2 jaar lang geen premie te betalen en konden daarna boetevrij aflossen.We kregen dan 200 euro extra korting.
We informeerden nog even wat eventueel een aantal kozijnen aan de voorkant zouden kosten, het totaal zou dan op bijna 14000 euro komen. dat vonden we wel wat veel, ruim 9000 euro voor een paar kozijnen, dus daar zagen we vanaf.

Het andere aanbod wilden we wel en dus zette hij alles op papier en tekenden wij dus samen voor akkoord. Hij zou ons zsm bellen, als de financiering akkoord was (ivm controle bij de BKR). Het was zaterdag en hij zou ons binen 48 uur bellen dus maandag of dinsdag. het bleef angstvallig stil en ik belde hem de donderdag, geen gehoor. Toen ik het bedrijf belde was er niets bekend en ik moest later maar bellen met het gratis servicenummer. Jammer, daar kun je heen bellen tot je een ons weegt, want daar wordt gewoon niet opgenomen. Pas de maandag daarop wordt er gebeld door de technische dienst van EXAKTA om een afspraak te maken voor het opnemen van de maten, als hij de volgende ochtend langs komt, wordt het een en ander duidelijk. De technische man begint namelijk over RENOVATIE? :shock: Hoezo renovatie, we wilden een NIEUWE dakkapel en niet vervanging van een paar panelen en kozijnen. Ik voelde me behoorlijk belazerd en heb de vertegenwoordiger gebeld en gezegd dat dit niet de afspraak was. Hij zei dat hij dacht ons goed te hebben geholpen. Complete vervanging kon wel, maar zou minstens 10.000 euro gaan kosten. Ik zei toen dat ik met mijn partner zou besluiten wat we gingen doen. Hij zou mij later bellen om tot een oplossing te komen.

Uiteindelijk ben ik niet gaan afwachten en heb ik EXAKTA zelf gebeld met het verzoek de order direct tegen te houden. Een familielid attendeerde mij op het feit dat we vanaf het moment van inschrijven bij de kvk 8 dagen zouden hebben. Na informeren bleek het dat het die dag de 8e dag was! Ik moest dus direct een aangetekende brief op de bus doen om de overeenkomst te kunnen ontbinden. Dat hebben we dus ook gedaan.

De vertegenwoordiger heeft ons trouwens niet teruggebeld (maar verbaasd ons niet)

Dit is gelukkig allemaal gelukt. Maar wat een gedoe zeg.

Dit is voor ons en hopelijk ook voor anderen een goede waarschuwing.
GA NOOIT MET DIT SOORT VERKOPERS EN VOORAL NIET MET EXAKTA IN ZEE!!!

sylviaensander
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2005 12:43

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door sylviaensander »

Kunststofkozijnen.
Allen bedankt voor het delen van de ervaringen met Exakta.

Wat betreft de kwaliteit kan ik niets vermelden.
Via een ongevraagde telefonische benadering afgelopen weekend een verkoper van Exakta op bezoek gekregen.

Even kort.
- De verkoper bestede veel tijd aan het gesprek. +/- 3 uur inclusief inmeten. Ook over koetjes en bijtjes gehad.
- Wij gaven in de aanloop van het gesprek zeer duidelijk aan :!: geen lening aan te willen gaan en alleen de meest urgente ramen vervangen en misschien meer als ons spaargeld het toeliet. dhr. van Exakta was het daar niet mee eens, wij dachten verkeerd en hij zou dat ook laten zien door berekeningen waarom een lening voor 2 jaar beter was.
- Zwaar geschrokken van de hoogte van de aanbieding. Ik heb een klein beetje ervaring met de aanvraag van kunststofkozijnen. Wij dachten aan een bedrag tussen de +/- €10.000, -- en €15.000, --.
Exakta kwam in eerste instantie met een bedrag van € 24.345, 00
Na wat heen en weer gepraat ging er €4000, -- af. Alleen wanneer wij geen gebruik maakten van de aanbieding van een leenauto. Natuurlijk nu beslissen en gebruik kunnen maken van de hoge korting. Daarna meteen weer het verhaal van makkelijk lenen overwaarde van het huis, bla bla. (Hier zijn wij niet op ingegaan :wink: )

Na het lezen van bovenstaande en de wetenschap dat Exakta +/- 40% duurder is gaan wij nog even de markt op. Natuurlijk is er verschil in kwaliteit maar zeker ook in de winstmarge. :idea:

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

kijk is op de pagina www.kunststof-kozijnen.pagina.nl, hier staan diverse bedrijven op die in kunststof kozijnen doen, kunt u makkelijk per provincie bekijken.

pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door pinky »

wat een goede kozijnenfirma is en echt te vertrouwen en niet duur. firma Wanders uit duitsland. Ze spreken nederlands en de baas zelf komt bij u thuis meten en een paar dagen later krijgt u een offerte thuis gestuurd. Ik heb geen aandelen in die firma omdat ik reclame loop te maken maar ik was echt tevreden.En een collega van het werk ook. Mocht u nog vragen hebben dan zou ik zo goed mogelijk voor u beantwoorden.

datvindikervan
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2005 16:08

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door datvindikervan »

Geweldig deze site, ook wij hadden exacta uitgenodigd om voor ons uit te rekenen wat kunsstof tuindeuren en kozijnen zouden gaan kosten en om te kijken welke kwaliteit ze konden leveren.
De vertegenwoordiger kwam met twee grote koffers binnen en we dachten dus de materialen te kunnen bekijken. Maar ook deze vertegenwoordiger was alleen geintresseerd hoe we deze eventuele aankopen gingen finacieren. Toen we aangaven dat we dat wel rond hadden werd de interesse van de man al snel minder. Liet verveeld wat foldertjes zien en de koffers bleven dicht. Hij beloofde een offerte te sturen maar we hebben nooit meer iemand gezien of van exacta gehoord. Gelukkig maar.... ondertussen kwam ik deze site tegen... en zijn we veel ellende bespaard gebleven.. met dank aan alle mensen die hun ervaringen hier hebben beschreven.

rutger kluun
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2005 12:26

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door rutger kluun »

Is er hier iemand bekend met het bedrijf Linga vloeren?
Dit bedrijf opereerd onder hetzelfde postbus adres als Exakta. Een telefoonnummer van dit bedrijf is niet te vinden, en het intenet adres is opgeheven.

Mijn schoonvader heeft namelijk in 2003 een contract met ze afgesloten om een parket vloer te leggen. Dit zou volgens de papieren die ik heb na 24 maanden gebeuren. Nu is het zo dat mijn schoonvader in het ziekenhuis ligt, hij ligt op sterven. En deze order is dan dus ook geanuleerd. Het lijkt of dit bedrijf niet meer bestaat maar ze kwamen wel gelijk met een anuleringsrekening van maarliefst 45% van het netto orderbedrag. Wat neerkomt op 4.500 euro.
Ik kan op geen enkele manier contact opnemen met dit bedrijf om te zien of er wat geregelt kan worden. Wie, oh wie kan me helpen??

Groet Rutger Kluun

weetje
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 dec 2005 21:01

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door weetje »

NEEM NIETS VAN EXAKTA!!! dit gaat niet goed!!!! ik weet uit betrouwbare bron dat dit bedijrf zeer binnenkort niet meer bestaat. Als ze dus ook nog om geld blijven zeuren: gewoon niet reageren, ze geven vanzelf wel op. En heb je een financieringscontract? neem dan contact op met de maatschappij waar het loopt en vergelijk eens het contract wat je zelf hebt en het contract wat zij daar hebben, grote kans dat het niet hetzelfde is (bij Prime line althans). Of vraag eens een BKR toetsing aan bij je bank, er staat een veel groter bedrag gemeld dan je denkt!!!!

rutger kluun
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2005 12:26

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door rutger kluun »

Hoe bedoel je dat over het verschil met prima line?
Mijn schoonvader had ook een lease contract via prima line en naar mijn weten is dat nog niet helemaal afgelost. Is dit geld terug te krijgen of is dit een gevalletje van helaas pindakaas?

weetje
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 dec 2005 21:01

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door weetje »

Als je ontdekt dat het contract dat je hebt niet hetzelfde is als wat de maatschappij heeft liggen (exakta heeft dingen achteraf aangepast/toegevoegd) dan is het contractt wat prime line heeft liggen niet geldig. Hoe dat juridisch ligt weet ik eerlijk gezegd niet, maar Prime Line zal daar wel eerlijk in zijn en verhaal halen op degene die geknoeid heeft.

Gesloten