LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schipper Bouw Consult

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Dhr. Ariens
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2017 20:15

Re: Schipper Bouw Consult

Ongelezen bericht door Dhr. Ariens »

Anno oktober 2017 is Schippers Bouwconsult nog steeds bezig [ongefundeerde passage verwijderd]
Hier hetzelfde verhaal. Op 11 oktober om 17:37 wordt er akkoord gegaan met de datum en het tijdstip dat ik heb voorgesteld.
Om 18:04 uur die zelfde dag stuur ik een bevestiging dat die zelfde avond of de dag erna het geld betaald wordt en ik akkoord ga indien aan de vooraf gestelde datum kan worden voldaan. Hierop is er geen antwoord en wordt niet expliciet vermeld dat wanneer ik niet meteen betaal deze datum niet door kan gaan. Vervolgens wordt de dag erna om 12:31 uur het geld overgemaakt en wordt nogmaals vermeld dat alleen deze datum mogelijk is vanuit onze kant. Vervolgens wordt ik gebeld dat het toch niet kan, ondanks dat ze flexibel waren. Het is alleen mogelijk op de woensdag of vrijdag i.p.v. de donderdag zoals vooraf was afgesproken.

Nadat de opdracht word geannuleerd duurt het maar liefs vier weken tot meneer Schippers mij zelf persoonlijk contact. Inmiddels wacht ik al meer dan vier weken, heeft het mij drie keer bellen, meerdere e-mails en heel veel tijd gekost om ook maar iets te vernemen. Mijn geld heb ik nog steeds niet. De schuld wordt gelegd bij het betalingssysteem, maar ik moet wel drie tot vier keer bellen voordat ik deze uitleg krijg.

Nu probeert Dhr. Schippers ook nog €75 achter te houden onder de noemer annuleringskosten. Voordat je betaald is alles mogelijk en is de klant koning. Ze zijn volledig flexibel en de datum is geen enkel probleem. Zodra betaald is dan kan de inspecteur toch niet of zijn er andere smoesjes waardoor de klant het toch fout heeft gedaan, zie ook de verhalen hier boven.

Je gaat een huis kopen, alles is nieuw en spannend en dan zijn er altijd zulke mensen die over de rug van andere oneerlijk hun geld proberen te verdienen. Een schande dat je zo aan je geld wilt komen.

Mijn enigste raad is, ga absoluut niet met Schippers bouwconsult in zee.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 nov 2017 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd

Gesloten