LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kent iemand bouwbedrijf Malibu uit Doetinchem?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Kent iemand bouwbedrijf Malibu uit Doetinchem?

Ongelezen bericht door berndv »

[email protected] schreef:Kent iemand bouwbedrijf Malibu uit Doetinchem?

Ze stonden pas voor de deur, en ik was nieuwsgierig of het om een bonafide onderneming gaat.
nog nooit van gehoord. Kan in Doetinchem 2 bedrijven vinden onder de naam Malibu. Een bouwbedrijf en een Malibu Schilder en timmerwerken. Beide zijn gevestigd op 2 verschillende adressen, beide adressen lijken mij gewoon reguliere woningen, dus geen bedrijfspand of iets dergelijks. Beide bedrijven staan ingeschreven als eenmanszaak. Websites zijn er niet en het bouwbedrijf heeft een facebook pagina. Schijnbaar moet je ze via die pagina bereiken, andere mogelijkheden zijn er niet. Op de facebookpagina staan 8 recensies, met een wel heel groot gat tussen mei 2015 en juni 2016.

In 2 jaar tijd (eerste recensie is van januari 2015) slechts 8 recensies en geen enkele die minder dan 5 sterren heeft gegeven komt op mij niet heel erg betrouwbaar over. Wij Nederlanders staan er om bekend dat we een klaagvolk zijn, soms zijn het uitsluitend misverstanden, soms wanpraktijken, maar het is dan wel heel normaal om hierover je beklag te doen op internet. Als er dan in 2 jaar tijd geen enkele klant is die ook maar een lager cijfer geeft dan een 10, kan ik gewoon niet geloven.

Of het bedrijf bonafide is? Het lijkt mij een zzp-er die zijn werk doet.

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Kent iemand bouwbedrijf Malibu uit Doetinchem?

Ongelezen bericht door BL2 »

[email protected] schreef:Kent iemand bouwbedrijf Malibu uit Doetinchem?

Ze stonden pas voor de deur
Vraag is eerder, waarom stonden ze voor de deur. Zomaar en ongevraagd ? Meestal komen ze dan niet uit het mooie Doetinchem, maar uit Ierland !
Maar hoe dan ook, de naamsbekendheid stijgt fors met deze vermelding alhier.......

Gesloten