LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Warme douche van Esdonk Loodgieterswerken

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
bjansons
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jun 2018 23:02

Warme douche van Esdonk Loodgieterswerken

Ongelezen bericht door bjansons »

Na alle negatieve reviews ook even iets positiefs over deze beroepsgroep en dan met name Leon van Esdonk Loodgieterswerken uit Den Bosch. Behoor wel tot de categorie handige DHZ-ers, maar vandaag was 'murphy on my side' en boorde ik in een waterleiding. Een aantal loodgieters gebeld maar die namen niet meer op (17.30 geweest). Leon van Esdonk gebeld en die zei toe direct te komen. Dat was ook zo, alles prima gerepareerd en voor een nette prijs en een goed advies. Ik beveel Leon van harte aan voor alle loodgieterswerk (en ben er van overtuigd dat hij ook erg mooie badkamers turn-key op kan leveren). Allround vakman, eerlijke prijzen en een vriendelijk persoon, bij ons hangt zijn visitekaartje prominent op het prikbord!

BL2
Berichten: 4793
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Warme douche van Esdonk Loodgieterswerken

Ongelezen bericht door BL2 »

bjansons schreef:Na alle negatieve reviews ook even iets positiefs over deze beroepsgroep en dan met name Leon van Esdonk Loodgieterswerken uit Den Bosch. Behoor wel tot de categorie handige DHZ-ers, maar vandaag was 'murphy on my side' en boorde ik in een waterleiding. Een aantal loodgieters gebeld maar die namen niet meer op (17.30 geweest). Leon van Esdonk gebeld en die zei toe direct te komen. Dat was ook zo, alles prima gerepareerd en voor een nette prijs en een goed advies. Ik beveel Leon van harte aan voor alle loodgieterswerk (en ben er van overtuigd dat hij ook erg mooie badkamers turn-key op kan leveren). Allround vakman, eerlijke prijzen en een vriendelijk persoon, bij ons hangt zijn visitekaartje prominent op het prikbord!
Vooral het gedeelte over de badkamers is gewoon overduidelijk reklame........
Verder denk ik dat deze loodgieter gewoon zijn werk deed en er voor betaald krijgt, niet echt bijzonder dus.
Laatst gewijzigd door BL2 op 15 jun 2018 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Warme douche van Esdonk Loodgieterswerken

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus omdat u een gaatje in uw waterleiding boorde, beveelt u nu de badkamers aan van die loodgieter die u uit de brand hielp? Heel apart.

bjansons
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jun 2018 23:02

Re: Warme douche van Esdonk Loodgieterswerken

Ongelezen bericht door bjansons »

Toch even een reactie (op de initiele zure reacties); Leon kwam 's avonds langs nadat we een 8-tal andere firma's tevergeefs gebeld hadden (hij was nr 9 in de google zoekresultaten), is voortvarend tewerk gegaan, heeft vakwerk afgeleverd en dat voor een uurtarief van 35 euro ex BTW zonder voorrijkosten. Jammer dat een dergelijke pluim (nu al) door een tweetal reageerders in het negatieve getrokken wordt (behoren zij wellicht tot de eerste 8 gebelde concurrenten?). Voor mij is Leon van Esdonk een vakman met een fair uurtarief, dat is het enige wat ik wilde melden. En ja: hij heeft geen badkamer bij mij geplaatst, maar vanwege het geleverde werk en de bereidheid om 's avonds langs te komen ben ik er van overtuigd dat Leon een vakman is die zijn werk verstaat, en dat wilde ik gezegd hebben!

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Warme douche van Esdonk Loodgieterswerken

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik ben benieuwd wat voor installatie u gaat aanprijzen als een electricien een stopcontact komt vernieuwen. :lol:

BL2
Berichten: 4793
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Warme douche van Esdonk Loodgieterswerken

Ongelezen bericht door BL2 »

Dat collega's niet komen vind ik persoonlijk nog niet direct een pluim waard als deze loodgieter wel komt.
Kreeg je misschien korting op het uurloon (onwaarschijnlijk laag, na aftrek van premies, autokosten en verzekeringen blijft er amper niets over) als je een leuke review schreef ?
Verder is een ingeboorde waterleiding herstellen nou niet echt een moeilijk klusje voor de DHZ, laat staan de echte vakman.
Laatst gewijzigd door BL2 op 15 jun 2018 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

bjansons
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jun 2018 23:02

Re: Warme douche van Esdonk Loodgieterswerken

Ongelezen bericht door bjansons »

I REST MY CASE :-)

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Warme douche van Esdonk Loodgieterswerken

Ongelezen bericht door crazyme »

Lady1234 schreef:Dus omdat u een gaatje in uw waterleiding boorde, beveelt u nu de badkamers aan van die loodgieter die u uit de brand hielp? Heel apart.
Loodgieters kunnen het werk niet aan, en waarom is een positieve respons direct verdacht ?

De klant is blij dat zijn gepruts is hersteld, en dat waardeert hij op deze manier.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Warme douche van Esdonk Loodgieterswerken

Ongelezen bericht door Lady1234 »

crazyme schreef:
Lady1234 schreef:Dus omdat u een gaatje in uw waterleiding boorde, beveelt u nu de badkamers aan van die loodgieter die u uit de brand hielp? Heel apart.
Loodgieters kunnen het werk niet aan, en waarom is een positieve respons direct verdacht ?

De klant is blij dat zijn gepruts is hersteld, en dat waardeert hij op deze manier.
Een positieve respons is helemaal niet verdacht. Maar een loodgieter thuis laten komen voor een gaatje in de waterleiding en dan die zin plaatsen over turn-key badkamers is wel een beetje overdreven. :x :lol:

Gesloten