LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feenstra heeft bizar slechte service

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Feenstra heeft bizar slechte service

Ongelezen bericht door G7 »

Dan hoor ik ook bij de witte raven of wellicht ben ik een medewerker van Feenstra. :lol:

Onze ketel is nu 15 jaar oud en wij hebben het onderhoud ook van Feenstra en heb niets dan lof over hun monteurs van zowel de mannelijke als vrouwelijke. Moet er wel bij zeggen......heb ze al die tijd ook nooit echt voor een spoedgeval nodig gehad. We hebben alleen het onderhoud bij hen en daar ken ik ze alleen van en dat was positief.

Moest het toch even zeggen. En mochten wij een nieuw ketel nemen / nodig hebben..... u raadt het al..... gewoon weer van Feenstra.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feenstra heeft bizar slechte service

Ongelezen bericht door Lady1234 »

snuffel1 schreef:
04 dec 2018 17:15
Tja slechte ervaringen met installateurs zijn vaak leuker om te lezen dan goede ervaringen want dan valt er niets over te discussiëren. Ik en directeur van Feenstra! ik mag al blij zijn dat ik thuis van Snuffel mijn huisdier op de bank plaats mag nemen.
Maakt niet uit, als de kachel maar warm is. :lol:

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feenstra heeft bizar slechte service

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ach, over PostNL zijn ook tig klachten te vinden hier. En dat terwijl er hier nog nooit een probleem is geweest. Zo zullen er bij Feenstra goede medewerkers werken, minder goede en mensen die wel eens hun dag niet hebben.

Gesloten