LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontevreden over stucwerk

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Sudesca
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2019 09:36

Ontevreden over stucwerk

Ongelezen bericht door Sudesca »

[Passage verwijderd door moderator]

Doe geen zaken met deze 2 amateurs hun beweren te kunnen stuuken en lever klieder werk op. Kunnen alleen materiaal op de muren smeren maar netjes afwerken ho maar!

Deze idioten ben ik via marktplaats van te noorden tegen gekomen omdat ik een advertentie had geplaatst voor een muur die gestuukt moest worden, ze zijn gelijk de klus komen kijken en hebben de muren gemeten en netjes hun prijs doorgegeven via pb.

Ze hebben afspraak gemaakt dit werk binnen 2 dagen te kunnen doen, ze zijn op 4 januari begonnen met voorstrijkje en wouden graag een aanbetaling dat heb ik natuurlijk gedaan 170 euro en je raad het al volgende dag zouden ze komen, ze kunnen niet komen omdat 1 van zijn personeel ziek is omdat hij veelste veel had gedronken.

Maandag 7 januari 2019 zijn ze gekomen om hun de muren te stuken of terwijl bekliederen.
Ik was boven bezig met vloer aan het leggen meneer was klaar en vroeg derest van zijn geld ik in alle vertrouwen zonder te gaan kijken gaf ik mijn vriend het restant geld om de jongens te geven zijn ze weg gegaan.

Dinsdag 8 januari in ochtend tot mijn grote verbazing ben ik de muren gaan bekijken, tot mijn grote schrik zag ik hele boel gekliederd op de muren kleine gaten dus niet pleisteren,afgepleisterd,afsponsen of wat dan ook. Ik heb gelijk contact opgenomen, en ze zouden weer komen om het werk af te maken. Tot de dag van vandaag heb ik deze jongens niet gezien en zijn ze ook niet gekomen om hun werk af te maken, elke x komen ze met smoesjes en heb afgelopen zondag gezegd dat ik er klaar mee bent en mijn geld bedrag terug wil. Ze vonden het erg en begrijpelijk en zouden dus maandag 21 januari 2019 mijn geld terug brengen. Tot nu geen enkele woorden waar gemaakt. Ik heb ze op verschillende hoeken geplaatst zodat ze geen andere slachtoffers kunnen maken. Ga niet met deze mensen in zee want ze bakken er niks van❗️

PAS OP VOOR HET BEDRIJF SPACKSPUIT ONDERNEMINGS NOORD❗️
Laatst gewijzigd door Radar op 25 jan 2019 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ontevreden over stucwerk

Ongelezen bericht door juliomariner »

Sorry maar wie geeft er nu geld mee zonder het werk te controleren?
Naar het geld kunt u natuuelijk fluiten.
Factuur zukt u waarschijnlijk ook wel niet hebben gehad

Ivo.w
Berichten: 1754
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: Ontevreden over stucwerk

Ongelezen bericht door Ivo.w »

Een kleine aanbetaling is nog enigszins te begrijpen, maar het restant betaal je toch gewoon achteraf via overschrijving, nadat je een factuur hebt ontvangen.

Bovendien is het vrij gebruikelijk bij klussen in huis dat je een 'opleveringsrondje' maakt, zeker als je nog nooit eerder klussen door het bedrijf hebt laten doen. Als je al jaren een steeds hetzelfde klussenbedrijf inhuurt en er altijd goed werk geleverd is en eventuele kleine gebreken achteraf altijd goed zijn opgelost dan kun je zo'n opleveringsrondje nog een keer achterwege laten. Maar bij een onbekende klusser via marktplaats, werkspot of iets dergelijks waarvan je nog nooit eerder resultaten hebt gezien...

Als je geen afspraken op papier hebt staan en ook geen factuur hebt ontvangen, heb je waarschijnlijk dikke pech en zul je het huidige resultaat moeten accepteren ofwel een andere stukadoor moeten inschakelen. En dan natuurlijk liefst eentje die al klussen bij familie of kennissen gedaan heeft naar tevredenheid, en niet de goedkoopste internetpiraat.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ontevreden over stucwerk

Ongelezen bericht door berndv »

Sudesca schreef:
25 jan 2019 09:43
[Passage verwijderd door moderator]

Doe geen zaken met deze 2 amateurs hun beweren te kunnen stuuken en lever klieder werk op. Kunnen alleen materiaal op de muren smeren maar netjes afwerken ho maar!

Deze idioten ben ik via marktplaats van te noorden tegen gekomen omdat ik een advertentie had geplaatst voor een muur die gestuukt moest worden, ze zijn gelijk de klus komen kijken en hebben de muren gemeten en netjes hun prijs doorgegeven via pb.

Ze hebben afspraak gemaakt dit werk binnen 2 dagen te kunnen doen, ze zijn op 4 januari begonnen met voorstrijkje en wouden graag een aanbetaling dat heb ik natuurlijk gedaan 170 euro en je raad het al volgende dag zouden ze komen, ze kunnen niet komen omdat 1 van zijn personeel ziek is omdat hij veelste veel had gedronken.

Maandag 7 januari 2019 zijn ze gekomen om hun de muren te stuken of terwijl bekliederen.
Ik was boven bezig met vloer aan het leggen meneer was klaar en vroeg derest van zijn geld ik in alle vertrouwen zonder te gaan kijken gaf ik mijn vriend het restant geld om de jongens te geven zijn ze weg gegaan.

Dinsdag 8 januari in ochtend tot mijn grote verbazing ben ik de muren gaan bekijken, tot mijn grote schrik zag ik hele boel gekliederd op de muren kleine gaten dus niet pleisteren,afgepleisterd,afsponsen of wat dan ook. Ik heb gelijk contact opgenomen, en ze zouden weer komen om het werk af te maken. Tot de dag van vandaag heb ik deze jongens niet gezien en zijn ze ook niet gekomen om hun werk af te maken, elke x komen ze met smoesjes en heb afgelopen zondag gezegd dat ik er klaar mee bent en mijn geld bedrag terug wil. Ze vonden het erg en begrijpelijk en zouden dus maandag 21 januari 2019 mijn geld terug brengen. Tot nu geen enkele woorden waar gemaakt. Ik heb ze op verschillende hoeken geplaatst zodat ze geen andere slachtoffers kunnen maken. Ga niet met deze mensen in zee want ze bakken er niks van❗️

PAS OP VOOR HET BEDRIJF SPACKSPUIT ONDERNEMINGS NOORD❗️
Of het gepruts is kan ik niet beoordelen, maar dat het niet heel handig is om geld te betalen zonder het werk te bekijken is niet heel handig, dat je dan niet eens dezelfde dag gaat kijken, maar dit pas een dag later bekijkt snap ik ook niet helemaal, maar goed, dat kan natuurlijk.

Wat was hun verklaring van de manier waarop ze het opgeleverd hebben? En wat is er afgesproken? Ze zijn wezen kijken, dan zouden ze toch ook op basis van de conditie van de muur moeten hebben aangegeven wat ze verwachtten te moeten uitvoeren?

Gesloten