Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
w.doornbos
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2021 18:26

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door w.doornbos »

Ook ik heb door VSD mijn spouwmuur en dak laten isoleren. Ze zijn zo'n 5x moeten komen omdat de korrels niet in de lijm pakten. De hele wijk zat onder. Nu heb ik foto's nodig en geven ze al 2 dagen niet thuis. 2 Dakpannen opgeschoven om foto bij subsidieaanvraag te voegen, blijkt dat allemaal losse korrels onder het dak zitten. 2 November komen ze weer lijm spuiten.
Het zal me benieuwen!

sjoukeheddema
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 aug 2021 11:37

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door sjoukeheddema »

w.doornbos schreef:
26 okt 2021 18:57
Ook ik heb door VSD mijn spouwmuur en dak laten isoleren. Ze zijn zo'n 5x moeten komen omdat de korrels niet in de lijm pakten. De hele wijk zat onder. Nu heb ik foto's nodig en geven ze al 2 dagen niet thuis. 2 Dakpannen opgeschoven om foto bij subsidieaanvraag te voegen, blijkt dat allemaal losse korrels onder het dak zitten. 2 November komen ze weer lijm spuiten.
Het zal me benieuwen!
Goedemorgen, naar aanleiding van uw bericht ben ik erg benieuwd of VSD Isolatie bij u geweest is gisteren.

johnnyvangastel
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2021 16:52

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door johnnyvangastel »

Wij hebben precies hetzelfde probleem, zelfs al toezegging gehad dat ze het subsidiebedrag en onze kosten terug zouden betalen maar uiteraard nu weer niet bereikbaar.. vreselijk bedrijf!!

Annette Rogers
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2021 13:51

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Annette Rogers »

Bijna een jaar geleden dak en spouw geïsoleerd door VSD met eps parels. Alleen ellende gehad. Parels kwamen van onder de dakpannen vandaan en verspreidde zich in de omgeving. Klachten van buren. Subsidie afgewezen vanwege te weinig dikte van de dakisolatie. Op de formulier verstrekt door het bedrijf werd de gewenste rd-waarde van 3.5 aangevinkt met een ja. (Met het formulier, dat je elke keer online moet downloaden, hebben ze later geknoeid en het ja veranderd in een nee. Gelukkig had ik nog een kopie van de originele formulier). Ik heb de instantie gebeld (RVO) die verantwoordelijk is voor het afwijzen van de subsidie. Die vertelde dat er een minimum van 15cm ruimte zou moeten zijn onder de pannen om op de 3.5 rd-waarde te komen. Dat is bij geen dak het geval. VSD zou hiervan op de hoogte zijn volgens RVO. Toch zie ik dat ze nog steeds deze techniek aanbieden.
Zoals in heel veel berichten dat ik gelezen heb op dit forum was het bedrijf, zodra er problemen waren, onbereikbaar. Ze hadden toegezegd aan de binnenkant van het dak extra isolatie te plaatsen als compensatie maar daar is uiteraard niets van gekomen.
We hebben onze zaak voor de rechter laten komen. Wij zijn in het gelijk gesteld en zou het bedrijf ons rond de €4000 moeten terugbetalen. Hierop geven ze ook geen gehoor. Nu is het aan de deurwaarder om dat bedrag los zien te peuteren. Dit is weinig hoopvol omdat het bedrijf een b.v. is.
Evt. kunnen we proberen te achterhalen het adres van waar het bedrijf met een klus bezig is. Als we dat doorspelen aan DAS die onze zaak in behandeling heeft, kunnen zij het bedrag door de bewoners laten incasseren waardoor wij hopelijk een gedeelte van ons geld terug kunnen krijgen.
Al met al is dit enorm stressvol geweest. En heeft me geleerd dat de buitenkant ( goede website, vriendelijke receptie, vriendelijke werknemers) niets zegt over het uiteindelijk resultaat. Ik ben heel blij met dit forum. Ik vind dat mensen voor dit bedrijf gewaarschuwd moeten worden. Vooral omdat iedereen wordt aangemoedigd nu om hun huizen te isoleren. Ik heb de locale krant aangeschreven, maar ze doen er niets mee helaas.

PSmits77
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2022 11:42

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door PSmits77 »

3 keer afspraken gemaakt om spouwmuur te laten vullen

1. Monteur kwam niet opdagen, was ziek. Moest zelf gaan bellen na uren wachten. Mijn 1ste verlofdag kwijt.
2. Monteur was er wel, alleen, had echter niet de juiste spullen bij zich. 2de verlofdag kwijt.
3. Monteur kwam weer niet opdagen. Uren gewacht, weer zelf bellen. Ze bleken niet de juiste spullen te hebben dus kwamen ze maar niet. Wederom geen communicatie van hun kant en 3de verlofdag kwijt.

Elke keer weer 3 tot 4 weken wachten.

Tot op heden heeft het bedrijf geen contact meer opgenomen met ons. Ze bellen hun klanten gewoon niet op. We hebben dus nog steeds geen nieuwe afspraak. Super slechte service van hun kant. Zo ga je niet met mensen om.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wees blij, ze leveren blijkbaar, als ze wat doen, slecht werk. Zoek een ander bedrijf.

GebruikersnaamLuke
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2021 11:43

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door GebruikersnaamLuke »

Dag lezers,

Ik heb net als jullie een hele vervelende ervaring gehad met VSD Isolatie. Ruim €7.000 besteed aan naisolatie zonder RVO subsidie. Ik ga nu en Faillissementsrekest indienen bij VSD. Als er meerdere partijen zijn dan zijn dat steunvorderingen en is de kans op slagen groter.

Samen staan we sterk.

Groet,

Luke Vella Critien
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jan 2022 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: telefoonnummers horen niet gedeeld te worden

Erthanax
Berichten: 9612
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Erthanax »

GebruikersnaamLuke schreef:
26 jan 2022 17:27
Dag lezers,

Ik heb net als jullie een hele vervelende ervaring gehad met VSD Isolatie. Ruim €7.000 besteed aan naisolatie zonder RVO subsidie. Ik ga nu en Faillissementsrekest indienen bij VSD. Als er meerdere partijen zijn dan zijn dat steunvorderingen en is de kans op slagen groter.

Samen staan we sterk.

Ik ben telefonisch bereikbaar op ***.

Groet,

Luke Vella Critien
U kunt maar beter uw telefoonnummer weghalen. Mocht u uw bericht niet meer kunnen wijzigen, geen nood: ik heb zojuist de moderatie gevraagd dat voor u te doen.

juliomariner
Berichten: 4780
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Volgens mij is bij een faillisement aanvraag minimaal 1 steunvordering noodzakelijk

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

GebruikersnaamLuke schreef:
26 jan 2022 17:27
Ik ga nu en Faillissementsrekest indienen bij VSD. Als er meerdere partijen zijn dan zijn dat steunvorderingen en is de kans op slagen groter.
Zonder steunvordering ben je kansloos. Maar dat heeft je advocaat je ongetwijfeld verteld.

Los daarvan moet je ook nadenken over de vraag of een faillissement je verder helpt. Ik zou dat niet als eerste middel inzetten, maar eerst eens goed laten onderzoeken wat de verhaalsmogelijkheden zijn.

Weepinbell
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jul 2018 18:38

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Weepinbell »

Niet verbaast over het aantal klachten zeg. Ook hier ruim 1300 eu misgelopen. Parels onder dakpannen voldoet niet aan geëiste laagdikte en dus isolatiewaarde. Communicatie 0,0. Nu bezig met advocaat. Het zal vermoedelijk tot een rechtszaak komen.

Jelle-vm
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2022 12:19

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Jelle-vm »

Spouwmuurisolatie laten uitvoeren, isolatiemateriaal blijkt overal los te zitten en waait aan alle kanten uit de spouwmuur. Zowel buiten als binnen ligt het bij een zuchtje wind vol met isolatieparels. Ook de kruipruimte ligt er vol mee, en de buren hebben het in huis.

Er is ons meerdere beloofd teruggebeld te worden, dit gebeurt niet. Inmiddels zijn ze geheel niet meer bereikbaar, en krijgen we ook geen enkele reactie op hun 'spoed e-mail'.

Kortom: VSD Isolatie belazerd de boel. Wij overwegen juridische stappen.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 feb 2022 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: 'Oplichting' is een zware term, die goed onderbouwd moet worden. Woord vervangen door 'belazeren'

de-sjaak
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 feb 2022 17:40

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door de-sjaak »

Ik sluit me aan, ook het zelfde verhaal, heb geprobeerd via de rechtsbijstand maar val buiten de boot omdat het bij ons om een 2e woning gaat. Heb inmiddels alles goed gedocumenteerd en wil verdere stappen ondernemen maar weet niet waar ik moet aankloppen, bedrijf mag en kan hiermee niet wegkomen. Ik zal de steunvordering zeker bijstaan. Is er op de één of ander manier
collectief niet iets op te starten tegen deze mensen ?

GebruikersnaamLuke
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2021 11:43

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door GebruikersnaamLuke »

Dag De-sjaak,

Als wij contact hebben kunnen we overleggen wat we mogelijk samen zouden kunnen opstellen tegen VSD. Stuur mij een prive berichtje dan houden we contact.

Grt

Len90
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2022 09:29

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Len90 »

Dag allen,

Ook ik ben er ingetuind. Ze zouden bij ons de spouw isoleren maar hebben de spouwventilatie kieren niet dichtgezet waardoor alle wol eruit is gewaaid. Een geluk bij een ongeluk zo bleek, want daarnaast hebben ze de bodem geïsoleerd, maar geen ventilatieroosters aangebracht. Hun telefoon lijkt inmiddels afgesloten, en op mail reageren ze niet meer. Ik zou me daarom ook graag aansluiten bij eventuele stappen tegen deze club.

de-sjaak
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 feb 2022 17:40

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door de-sjaak »

Fijn dan zijn er in ieder geval al drie die samen een zaak kunnen aangaan, weet niet hoe verder, hoor wel....

GebruikersnaamLuke
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2021 11:43

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door GebruikersnaamLuke »

Schrijven jullie mij een priveberichtje zodat we telefonisch kunnen bellen?

juliomariner
Berichten: 4780
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zeer waarschijnlijk heeft een collectieve rechtzaak geen enkele zin omdat de rechter ieders zaak alsnog apart gaat behandelen.
Overleg over een te volgen strategie is natuurlijk wel mogelijk en zinvol.

kaatjedribbel
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2022 22:13

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door kaatjedribbel »

Na het stormachtig weekend kwamen wij er achter dat er veel parels in de tuin en op de weg lagen. november 2021 hebben we vloer en spouwisolatie laten plaatsten.
Ik dacht ik bel mijn vertegenwoordiger waarbij ik het eerste gesprek heb gehad. Echter werkte hij er niet meer. Hij zei me ook dat het niet klopte dat er korrels op de weg lagen, hij adviseerde mij een mail te sturen naar VSD
Gelijk gedaan, en mijn voorgevoel zei ga eens kijken op google naar reviews, en zo kwam ik hier terecht.
Ik bellen naar 2 verschillende nummers, en inderdaad lijkt het afgesloten te zijn. Een 0517 en een 085 nummer.

Voor ons nu de vraag of het veel kwaad kan, maar ons gevoel zegt dat het niet goed gezet is! Want zoals tussenpersoon zegt is het niet normaal dat het isolatiemateriaal eruit komt.

de-sjaak
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 feb 2022 17:40

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door de-sjaak »

GebruikersnaamLuke schreef:
21 feb 2022 17:50
Schrijven jullie mij een priveberichtje zodat we telefonisch kunnen bellen?
Lukt me niet met dat persoonlijk berichten...

Plaats reactie