LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Kraai23
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2006 22:20

Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door Kraai23 »

Dames en Heren,

Wie heeft er ervaring met Belisol uit Hellevoetsluis? Ben heel erg benieuwd. Met name de service en het plaatsen van kunststof kozijnen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

ruud5555
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2006 20:53

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door ruud5555 »

Ik heb mijn kozijnen in het voorjaar door belisol Hellevoetsluis laten plaatsen, maar ik heb geen goede ervaring met deze zaak. De draaikiepramen waren verkeerd ingemeten en 1,5 maand later werden ze geplaatst. Er moeten nog steeds passende inzet horren geleverd worden. 1 raam was beschadigd en nog is er niemand wezen kijken. Vorige week een aangetekende brief verzonden, maar daar reageren ze nog niet op.

Het is nu afwachten hoe ze het verder afhandelen.

Verder vind ik de kwaliteit middelmatig. Het hang en sluitwerk is erg zwak ( Er is al een raam wat niet meer goed sluit)
De ramen zijn slecht afgewerkt, veel scherpe kanten en de afdichtrubber komen ook los.
Geen aanrader

alexbouw
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2006 00:09

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door alexbouw »

Hier klopt nu helemaal niets van dit moet echt een bericht zijn van een cocurrent die probeert belisol hellevoetsluis zwart te maken.

Wij zijn prima geholpen zo ook meerdere die in onze straat door belisol zijn geholpen en iedereen is zeer te spreken over deze firma.
Geen problemen met levering of montage nee echt in 1 woord zijn we zeer tevreden en blij dat in deze omgeving zo een degelijke firma gekomen is.

EEN ECHTE AANRADER DUS!!!!!!!!!!!

superrobbie
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jul 2005 19:08

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door superrobbie »

nou dan ben jij zeker werkzaam bij belisol en probeer je het maar goed te praten... :twisted:

idem
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 dec 2004 14:24

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door idem »

Hier klopt nu helemaal niets van
OOhh :roll:

Was jij erbij dan?
Alex is Belisol uit Hellevoetsluis als je het mij vraagt.

alexbouw
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2006 00:09

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door alexbouw »

Volgens mij ben jij diegene die een andere bedrijf vertegenwoordigt!! en niet ik en ik denk dat je het gewoon niet kan hebben dat het zo goed gaat met belisol hellevoetsluis.

want je zit er nogal mee zo fanatic reageer je..

Nee, ik weet dat je het niet kunt hebben maar ik ben tesamen met een heleboel andere klanten zeer tevreden over belisol.

De mensen moeten maar in hun showroom komen kijken en vragen zoals wij ook hebben gedaan naar referentieadressen waar ze hebben geplaatst. wij hebben er destijds 10 gekregen en bij navraag en controle allemaal prima qua montage oplevering en service.

Ik verwacht dat je ook hierop weer commentaar op zal geven want de waarheid is gewoon hard!!!!

idem
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 dec 2004 14:24

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door idem »

Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
want je zit er nogal mee zo fanatic reageer je
Hier klopt nu helemaal niets van dit moet echt een bericht zijn van een cocurrent die probeert belisol hellevoetsluis zwart te maken
De pot verwijt de ketel???????

Je valt nu wel erg door de mand vriend.

alexbouw
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2006 00:09

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door alexbouw »

Dit wordt me dus echt te dom sorry succes verder met het proberen om goede bedrijven zwart te maken en succes met je eigen zielige bedrijfje met maar een paar medewerkers juist die bedrijven behoren tot de grootste risicogroep

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

DIT WAS EEN LAATSTE REACTIE OP UW PERSOON ALLEEN MENSEN DIE WAT TE SCHRIJVEN HEBBEN WAT ERGENS OP GEBASEERD IS DAAR REAGEER IK OP.

dE GROETEN

idem
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 dec 2004 14:24

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door idem »

Zat toch een kern van waarheid in dus

Groetjes van Idem :D

milie
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2006 13:39

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door milie »

van wat ik weet bestaat belisol al 30 jaar,gevestigd in nederland,belgie en frankrijk, als dit bedrijf niet goed zou zijn, dan bestond hij toch echt niet 30 jaar.... :lol:

milie

decuyper_d
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2007 19:04

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door decuyper_d »

Beste mensen, al dat klagen over de ramen die niet goed geplaatst zijn of zo... Voor te beginnen moeten we alvast zeggen dat de ramen van Belisol gemaakt worden door Profel. Nu moeten we het raam zelf niet afbreken, dit raam is kwalitatief zeer sterk, maar als dit slecht geplaatst word gaat de kwaliteit achteruit , dit door de plaatsing. Een geschonden raam moet uiteraard hersteld worden, als dit in pvc is kunnen krassen en kleine gaatjes er moeiteloos uit verwijderd worden. Aluminium kan je bijwerken met een lakstift. En iedereen maakt fouten , jij toch ook.... maar ze moeten opgelost worden he

MVW
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2007 15:54

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door MVW »

Is er ook recent nog iemand die ervaring heeft met Belisol Hellevoetsluis. Heb offerte aangevraagd voor hout en kunststof kozijnen en hoor graag wat ervaringen.

M.vr.gr.

kroes1960
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2007 11:25

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door kroes1960 »

Bij mij worden in November nieuwe kunstof kozijnen geplaatst door Belisol Hellevoetsluis
Ik zou graag wat reacties horen van mensen die ervaring hebben met het bedrijf Belisol Hellevoetsluis
Met name de kwaliteit van matrialen en montage alsook de garantieaspekten daaromheen.
Uw reacties graag mailen naar :[email protected]
U zou mij daar er veel plezier mee doen.
Alvast bedankt

naam
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 sep 2007 18:47

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door naam »

grappig dit is de omgekeerde wereld u heeft kozijnen besteld die in november geplaatst gaan worden en nu wilt u ervaringen van mensen??.
Had u beter eerst kunnen doen, maar goed dan kunt u de ervaring straks delen als de kozijnen er in november in zitten, belisol is een club uit belgie met meer dan 50 vestigingen (zelfstandig) in frankrijk belgie en nederland die meer dan 600 montages per dag doen, daar zal ongetwijfeld wel is wat fout gaan, maar waar niet, op dit soort aantallen zou het wel vreemd zijn als er nooit iets mis ging maar dat is een kwestie van oplossen, ik hoop dat u straks nadat het allemaal gemonteerd is het allemaal komt vertellen wat uw ervaring is (positief :D of negatief :? ).

pesu
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2007 18:55

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door pesu »

Wie heeft ervaringen met Belisol uit Kerkrade?

annettewillems
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2008 13:17

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door annettewillems »

Wij hebben alleen maar ellende met belisol kerkrade. zij komen uiteindelijk wel maar maakt van de ellende een steeds grotere ellende. het lekt hier als een zeef. BEDANKT BELISOL KERKRADE!!!!!!

EricDraven
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jul 2008 16:50

Re: Ervaring Belisol Hellevoetsluis?

Ongelezen bericht door EricDraven »

Beste mensen,

Even iets over Belisol Kerkrade. Ga NOOIT of te NIMMER in zee met deze firma. We hebben net plusminus 5 maanden lang te maken gehad met deze firma en wij zijn absoluut ontevreden. Deze onvrede uit zich over elk aspect van dit verhaal: de manier van omgang tussen hun en ons (de klant), de afwerking van hetgeen we hebben laten plaatsen is gewoon broddelwerk en een heleboel harde afspraken en toezeggingen zijn gewoon niet of niet geheel nagekomen. We hebben keurig betaald, zonder meer, maar het eindproduct was het geld zeker NIET waard. Wat het ook niet waard was, waren alle slapeloze nachten, de vele extra onkosten gemaakt om überhaupt contact met deze club te leggen toen de zaken misgingen....faxen, mailen, bellen...verlof opnemen (leuk als je allebei 40u per week werkt) en zo verder.

Het gaat me nu even te ver om alles te schrijven wat er is gebeurd, maar neem van mij aan: je wordt echt niet als klant behandeld bij Belisol Kerkrade en het product dat je, na veel vijfen en zessen, een boel moeite, gediscussieer en gefax/gemail/gebel dan eindelijk, na lang wachten, eindelijk geleverd krijgt blijkt op dusdanig amateuristische wijze gemonteerd en afgewerkt te worden dat je er echt geen tevreden gevoel aan overhoudt.

MIJN ervaringen met deze firma zijn dermate slecht dat ik NOOIT meer met deze firma te maken wil krijgen. De manier waarop dit alles is gegaan, zowel de uitvoering van het project alsmede de manier waarop ze met klanten omgaan zegt mij onder meer dat de leiding waarschijnlijk eens een lange vakantie nodig heeft, want volgens mij zijn ze daar allemaal zwaar overspannen….

Leuk zolang alles goed gaat (kan me niet herinneren dat het vanaf de eerste werkdag bij ons thuis ooit helemaal goed is gegaan, maar goed...) maar zodra je als kritische consument/klant probeert je recht te halen bij deze club dan geven ze gewoon niet thuis of je krijgt een grote bek. Erg professioneel en "klantvriendelijk!", want die klant..is écht geen koning bij Belisol Kerkrade!

De enige positieve kracht in dit verhaal was hun vertegenwoordiger die wél zich alle moeite nam voor ons, als klant, en zich eveneens ergerde aan de manier waarop de zaken zich voltrokken. Deze vertegenwoordiger deed namelijk wél waar hij zijn woord op gaf, iets waar de firma waar ie voor werkt een goed voorbeeld aan kan nemen…
Maar nogmaals: wie dit ook leest…ga niet in zee met deze firma, je mag wél een dikke rekening betalen en je vanalles laten welgevallen door vooral de leidinggevenden aldaar, maar tijdig en fatsoenlijk leveren én de klant ook als KLANT behandelen: HO MAAR!

EricDraven

Gesloten