[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Reparatie niet goed uitgevoerd - moet ik nu toch betalen?
Pagina 1 van 1

Reparatie niet goed uitgevoerd - moet ik nu toch betalen?

Geplaatst: 02 okt 2006 17:20
door DJF3
Hallo!

(korte uitvoering: dak lekkage, niet verholpen, moet WEL betalen!)

2 weken geleden had ik een lekkage op mijn schuurdak.
-Loodgieter A is langsgekomen voor een spoedreparatie
-Dag later lekte het dak nog steeds - probleem niet verholpen
-Loodgieter A was niet in staat om de definitieve reparatie binnen 9 dagen uit te voeren.
-Loodgieter B kon dit wel, bekeek het dak en liet zien wat het probleem was. Het had niks met niks met de nood reparatie te maken. Dit kon ik als dakdekker-leek zelfs zien.
-Het probleem zag ik nu zeer duidelijk en het was zo opgelost.

Nu wil Loodgieter A dat ik de rekening betaal voor de nood-reparatie die niet geholpen heeft! Hun argumenten:
-Er is iemand geweest, dat kost geld.
-Wij geven geen garantie op reparaties.
-Het probleem kan op verschillende plaatsen gezeten hebben, onze man heeft er 1 van opgelost (??)
-U zegt dat het probleem ergens anders zat, mijn concurrent zegt hetzelfde, dat zou ik ook zeggen!

Moet ik nou betalen?

Help!

Re: Reparatie niet goed uitgevoerd - moet ik nu toch betalen?

Geplaatst: 02 okt 2006 17:35
door Jonjo
Kort en bondig, JA.

Re: Reparatie niet goed uitgevoerd - moet ik nu toch betalen?

Geplaatst: 05 okt 2006 19:40
door DJF3
Zou je misschien een toelichting kunnen geven? Ik denk namelijk Nee, en hoor graag waarom het 'ja' zou moeten zijn.

Re: Reparatie niet goed uitgevoerd - moet ik nu toch betalen?

Geplaatst: 06 okt 2006 13:51
door installateur
Waarom moest binnen 9 dagen de def. reparatie uitgevoerd worden ?
Zonder het antwoord op mijn eerste te weten zou ik voorstellen aan loodgieter A 50% van de nota te willen betalen. Hij had het niet bij het rechte eind, maar heeft wel getracht, geen garantie op reparaties is onzin, maar dat men gepoogt heeft tot het komen van een oplossing ja, in ons vak is n.l. niet altijd alles in één keer te doorgronden.