Ervaringen Zeker en Mobiel

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
TRiCKy78

Re: Ervaringen Zeker en Mobiel

Ongelezen bericht door TRiCKy78 » 29 aug 2013 18:01

Helaas ben ook ik vandaag overrompeld door een verkoper van Zeker en Mobiel (in Leeuwarden).

Ook mij werd verteld dat deze buurt veel problemen met het rioolsysteem heeft. Tevens zouden al mijn buren reeds een lidmaatschap hebben afgesloten. Ook veel andere, op dit forum beschreven, verhalen komen mij bekend voor.

Na al deze negatieve berichten gelezen te hebben, heb ik enorme spijt dat ik mijn handtekening en bankrekeningnummer op het Servicecontract heb gezet.

Morgen gaat de opzeggingsbrief aangetekend de deur uit. Ook zal ik Zeker en Mobiel een kopie van de opzeggingsbrief per e-mail toesturen.

Is er iemand die mij kan vertellen of hij/zij nog problemen heeft gehad met Zeker en Mobiel betreffende het annuleren van het contract, zelfs als dat gedaan wordt binnen de 8 dagen?

Zeker en Mobiel

Ongelezen bericht door Zeker en Mobiel » 30 aug 2013 10:49

Hallo TRiCKy78,

Uw opzegging is binnen en al verwerkt. U krijgt hiervan een schriftelijke bevestiging.

Ik kan mij het gevoel van u voorstellen als u dit forum zo leest. Het is natuurlijk bekend dat het aantal mensen wat wel tevreden is niet op forums als deze reageren. Dus zijn hier vooral de klachten te lezen en onze reacties daarop. De klachten nemen wij uiterst serieus.

Wij zijn een ISO 9001:2008 gecertificeerd bedrijf en zijn altijd bezig om onze service te verbeteren.
Ik heb uit uw opzegging begrepen dat u zich overrompeld voelde. Ik zal dit met de desbetreffende werver bespreken. Dank u voor uw toelichting.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit
Zeker en Mobiel Klantenteam

ron pul

Ongelezen bericht door ron pul » 25 sep 2013 10:43

op 3-9 -2013 kwam een man van zeker en mobiel aan de deur voor om voor lid te woorden ik met me stom kop zij ja maar ik zij wel dat ik er over na wil denk dat was goed dus de volgen dag heb ik de opzeg brief terug gestuurd met daar in dat ik niet kon betaal maar ik werd ook nog gebeld en ik zij dat ik het niet wou en zij dat ik de brief terug had gestuurd dat was goed maar gisteren kreeg ik een pas 24-9-2013maar ik de brief gestuurd ik heb gebeld en gezegd dat ik de opzeg al 4-9-2013 heb verstuurd maar zij zijden dat ze hem nog niet ontvang dat is wel vreemd ik heb hem zo verstuurd dus hij moet gewoon aan kom dus ik heb gisteren gelijk een nieuw brief gestuurd ik heb ook gezegd als jullie het bedrag van mij rekening af haal dan haal ik terug daar op zij ze dan komt er deurwaard aan de deur maar de man zij ook dat na een jaar per maand op kon zeg maar daar is niks van waar ik vind gewoon dat ze de boel oplichten

lexdysie

Ongelezen bericht door lexdysie » 07 dec 2013 03:28

hallo,

Ook wij hebben helaas erg slechte ervaring met het bedrijf zeker en mobiel, wij hebben het vorig jaar schriftelijk opgezegd, hebben er verder niet meer bij stilgestaan en kregen dit jaar weer een acceptgiro, ze zeggen dat ze de opzegging nooit hebben gekregen, wel toevallig na alles wat ik hier nu lees, maar ja wij hadden beter op moeten letten en contact moeten zoeken toen we geen bevestiging kregen.

dus nu alsnog opgezegd - per fax- nu blijkt dat we toch nog een tijd door moeten betalen ( het gaat niet om een groot bedrag maar toch ..) omdat we te laat zijn met opzeggen,had voor de 1e moeten zijn van de maand. ik heb het nagekeken en volgens de nieuwe wet van Dam mag een contract wat stilzwijgend verlengt is maandelijks opgezegt worden, maar zij hanteren dus de 1e van d emaand dit houdt voor ons in dat we niet per 25 dec. geen lid meer zijn aar nog tot 14 januari.

Nu weet ik dat dat het qua bedrag bijna de moeite niet loont - voor ons - want reken maar uit wat dit oplevert als je dit bij alle klanten zo doet.
ik vindt het erg vervelend wij zijn elf jaar trouwe klant geweest en nu wil je opzeggen en dan wordt je zo onheus behandeld, ook op de klacht mail en een telefoontje werd niet gereageerd, erg jammer.

ik zou zeker utkijken met de praktijken van zeker en Mobiel!!!

ome Piet

Ongelezen bericht door ome Piet » 18 dec 2013 11:05

Zojuist een verkoper aan de deur gehad, ondanks mijn "Geen verkopers aan de deur sticker". Ik ging meteen in de tegenaanval wegens een zeer slechte ervaring in het verleden met dit bedrijf. Een verstopping moest toen door een ander bedrijf verholpen worden, en dit kostte mij dus extra geld. Dit werd alleen vergoed door Zeker & Mobiel als ik bij hun klant bleef. Wat denk je zelf, ik kom niet uit een ei.En hoe vaak komt een verstopping nu voor? Ik heb bij de bouwmarkt een hogedrukslang gekocht waarmee ik een eventuele volgende verstopping makkelijk zelf kan oplossen. Mensen geloof die gladde verkooppraatjes niet, denk even goed na voor je zo'n contract afsluit.

Harmen76

Ongelezen bericht door Harmen76 » 17 sep 2014 16:31

Ook bij ons stond drie weken geleden een verkoper van Zeker & Mobiel aan de deur. Hield een verhaal dat de woningbouw een contract met hen had en dat wij daarvan goedkoop konden meeprofiteren. "We hebben zoveel auto's rondrijden, bij een melding van een verstopping staan we binnen 20 minuten voor uw deur om het probleem te verhelpen." De rest van de straat zit ook bij ons, dus de kans is groot dat wij in de buurt zijn.

Gisteren op een buurt BBQ bleek dat meer dan de helft van het verhaal verzonnen was. Helaas niet meer binnen de opzegtermijn van de colportagewet. Toch maar even gebeld: Ik werd uiterst onbeschoft te woord gestaan door een vrouw met een enorme rokersstem. Ze verschool zich achter de colportagewet en de algemene voorwaarden. Waarop ik aangaf dat het geven van misleidende en foutieve informatie bij een verkoopgesprek voldoende reden is om het contract te ontbinden wegens oplichting en wantrouwen. De vrouw vond dat ik niet zo boos moest doen, anders zou ze mij niet helpen. Waarop ik helemaal pissig werd: "Niet boos doen? Jullie hebben mij opgelicht en dan mag ik niet boos zijn? Zeker en Mobiel verschuilt zich achter regels. Kennelijk komt dit vaker voor, anders was u wel begonnen met een excuus. Maar u schermt meteen met een wet en algemene voorwaarden. Dan ben je toch bewust bezig met oplichten?"

Na veel vijven en zessen en een uiterst onplezierig telefoongesprek, toch het contract kunnen ontbinden.

prem

Ongelezen bericht door prem » 17 sep 2014 16:45

OW ow...er valt nog veel te verdienen aan het volk :) :)

Zeker en Mobiel

Ongelezen bericht door Zeker en Mobiel » 18 sep 2014 15:49

Geachte Harmen76

Ik werk voor het klantenteam van Zeker en Mobiel. Dit team is opgericht om (potentiële) klanten te helpen die een klacht of een vraag hebben.
Ik wil u mijn excuus aanbieden voor de gang van zaken en ik wil u laten weten dat we hier ook actie op gaan ondernemen.

Ik heb intussen begrepen dat uw opzegging verwerkt is. Naast onze excuses sturen wij u een bloemetje in de hoop dat het gevoel van deze nare ervaring snel wegtrekt.

Mocht u nog vragen hebben of aanvullende opmerkingen hebben kunt altijd mailen naar [email protected] met als onderwerp “klantenteam” .

Met vriendelijke groet,

E. de Wit
Zeker en Mobiel Klantenteam

sedigh

Ongelezen bericht door sedigh » 04 nov 2014 15:48

We zijn een tevreden klant van Zeker & Mobiel(Arnhem). De monteur kwam op tijd en heeft netjes alles hersteld.

gerjanda faasse

Ongelezen bericht door gerjanda faasse » 26 jan 2015 05:26

Op 23-01-2015 is verkoper en zijn collega van Zeker en Mobiel ontstoppingsbedrijf uit Heino in Blije / friesland aan de deur geweest over verrotte en verstopte rioleringen, met precies dezelfde misleidende praatjes als hierboven beschreven dat het met contract opgelost moet worden.
Politie en Gemeente Ferwerderadiel zijn ingelicht!
Laatst gewijzigd door Radar op 26 jan 2015 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

TwinsisterWendy

Ongelezen bericht door TwinsisterWendy » 18 feb 2015 14:59

Ik kreeg zojuist iemand aan de deur van het bedrijf Afvoer Check. Dezelfde tactieken als beschreven over zeker en mobiel. Hetzelfde bedrijf wellicht? Het verhaal was dat ze komen voor een check van al onze afvoeren, die "preventief" ontstoppen zelfs al zijn ze niet verstopt (volgens die meneer om opgehoopte rommel te verwijderen) en dan 2 jaar "garantie" voor "maar" een tientje per maand. 120 euro per jaar dus voor niet-bestaande problemen met mijn afvoer. Ook deze meneer deed voorkomen alsof dit gemeentelijks was, al zei hij dat niet met zoveel woorden. Iemand al ervaring hiermee? Ik heb niets getekend en daar vroeg hij ook niet om maar had ik anders ook niet gedaan.

galsteen

Ongelezen bericht door galsteen » 29 apr 2015 11:44

Net ook een verkoper van Zeker & Mobiel aan de deur gehad. Leuke, vrolijke, vriendelijke man.
Zoals alle verkopers gebruikte hij veel woorden in korte tijd, nare situaties werden voorgespiegeld, waarbij het bedrijf dan als reddende engel zou komen helpen. Een eenmalige aanbieding, als je je via de website zou aanmelden dan zou je veel duurder uit zijn. Zoals altijd met verkoop aan de deur moet je direct beslissen, of het aanbod is van tafel.

Lieve mensen, het is toch allemaal niets nieuws onder de zon?!
Hoe fantastisch het verhaal aan de deur ook lijkt, je wilt toch eerst nagaan of het allemaal wel klopt, of het wel echt nodig is, of dat het om een respectabel bedrijf gaat? Zodra je de tijd niet krijgt om dat na te trekken, dan is je antwoord gewoon 'nee, dank u vriendelijk'. Of 'ik wil hier even over nadenken'. Als je daar geen mogelijkheid voor krijgt (en dat is eigenlijk altijd het geval), stel jezef dan de vraag waarom ze dat liever niet willen.

Je wordt tegenwoordig plat gegooid met allerhande abonnementen. Logisch, want in deze tijd zijn veel mensen bang voor grote uitgaven. Een abonnement laat vriendelijke kleine bedragen zien, maar reken nu eens uit hoe groot het bedrag wordt als je al die kleine bedragen van verschillende (onnodige) abonnementen bij elkaar optelt...? Juist, je wordt op een hele vriendelijke manier langzaam leeggezogen. Hoeveel mensen vragen zich wel niet af waar hun geld blijft, waarom het niet lukt om te sparen voor onvoorziene uitgaven enz., 'want ik geef toch geen grote bedragen uit??'. Vele kleintjes maken nog altijd een grote. Vraag jezelf eens af of je het wel écht nodig hebt, je leven kon nog weleens een stuk mooier zijn zonder al die nutteloze abonnementen en 'zekerheden'.

marianklooster

Ongelezen bericht door marianklooster » 08 jul 2015 10:31

Zeer slechte ervaringen met Zeker en Mobiel. Ten eerste is mijn toilet verstopt op vrijdagavond. Dit via het alarmnummer gemeld in de verwachting dat dit spoedig (24 uur service) wordt opgelost. De 24 uurs service slaat in dit geval alleen erop dat zij je binnen 24 uur te woord staan. De ontstopping werd pas op maandag opgelost. Toen ik aangaf dat ik hier een heel gezin heb en dat dat zonder toilet(en) toch wel heel vervelend is werd mij onvriendelijk aangegeven dat dit het was, maandagochtend was ik de eerste.

Nu probeer ik op te zeggen. Ik moet heel veel handelingen hier voor doen. Ze verhogen het kwartaalbedrag dus ik dacht dit is een legitieme reden om op te zeggen. Nee dus. Mij wordt zeer onvriendelijk meegedeeld dat ik, met heel veel woorden en herhaling zonder hier een woord tussen te krijgen, 2 maanden moet betalen. Ik geef aan dat ik dit wel wil waarop zij zegt nee u moet 3 maanden betalen anders moet u 20 euro administratie kosten betalen :? . Zeer onvriendelijk en geen service.

Jammer!

Zeker en Mobiel

Ongelezen bericht door Zeker en Mobiel » 10 jul 2015 10:08

Geachte mevrouw Klooster,

Bedankt voor het prettige gesprek en uw verdere toelichting zojuist aan de telefoon. Nogmaals ons excuus voor de gang van zaken.

Met vriendelijke groet,

Zeker en Mobiel

Ydnew

Ongelezen bericht door Ydnew » 25 mar 2016 17:13

Gisteren een verkoper aan de deur gehad, deze is erg misleidend geweest. Hij had een snel verhaal over de vele problemen met de riolering in de wijk, de risico’s die wij liepen en de vele buren die zojuist een contract bij hem hadden afgesloten.
Hij gaf ook aan dat het een eenmalige actie was, ik moest direct beslissen, dit kon niet later of via de website. Stom verbaast ben ik dan ook dat ik via de website precies hetzelfde contract, met precies dezelfde prijzen, kan tekenen!

Nu meerdere punten uit zijn verhaal niet waar blijken te zijn, is mijn vertrouwen in dit bedrijf weg. Ik heb gisteren nog de opzeggingsbrief verstuurd.
Nu ik alle eerdere reacties heb gelezen ben ik blij dat ik heb opgezegd. De verkopers houden namelijk nog steeds dezelfde praatjes, ondanks alle klachten.

Henri1312

Ongelezen bericht door Henri1312 » 31 mar 2016 13:56

Wij hebben reeds sedert 2010 een abonnement bij Zeker en Mobiel en heb hen nooit nodig gehad, tot vandaag. Hebben al geruime tijd last van verstopping in de keuken, maar steeds geprobeerd het zelf op te lossen, maar dat lukte niet. Zeker en Mobiel gebeld en afspraak gemaakt voor de volgende dag. Afvoer zat echt helemaal dichtgeslibt met aangekoekt en verhard vet. Monteur heeft de afvoer met hoge druk weer schoon gekregen. Perfect werk geleverd en ons voorzien van enkele nuttige tips. Volgens mij beslist een aanrader dus. Nu was het de keuken, maar volgende keer wie weet waar?
Wij houden ons abonnement dus!!

Fam. Schouten, Almere

monique80

Ongelezen bericht door monique80 » 03 jun 2016 17:21

nou hier is net ook een verkoper aan de deur geweest.
mooi maar vlug verhaal dat hij vanuit de gemeente bij de koophuizen hetzelfde voordelige contract mocht aanbieden als bij de huurhuizen.
we hebben diverse kleine problemen met leidingen in huis, er werd beloofd dat zodra we het pasje binnen hebben, we meteen kunnen bellen en dat dan alle leidingen in huis worden nagekeken en indien nodig uitgespoten worden.
word dat nu wel of niet gedaan??
anders ga ik het ook gelijk opzeggen hoor.

vind het trouwens wel erg kwalijk dat ik specifiek aan de verkoper vraag of ik niet eerst alles kan nakijken op internet en dan via de site mezelf kan aanmelden maar dat was niet mogelijk, het eerst wat ik tegenkom op de site is het aanmeldformulier....
zou de verkoper betaald worden per verkocht abonnement????

vind dit wel lastig hoor, alle negatieve dingen staan natuurlijk op internet en de tevreden klanten hoor(bijna) je niet....

Bbrand

Ongelezen bericht door Bbrand » 05 jun 2016 16:52

Zelf al van alles geprobeerd om een verstopping op te lossen omdat het weekend is. Vanmiddag toch contact opgenomen met zeker en mobiel omdat ik daar al een aantal jaar lid van ben. Door de dame van planning gebeld en de conclusie is dat ze wel binnen 24 uur kunnen komen maar dat dat op gewone werkdagen is en tijdens kantooruren. Dat betekend dat ik vrij moet nemen maar op korte termijn is dat helaas niet mogelijk voor mij. De dame in kwestie was zeer arrogant en er was gewoon geen bereidheid om vandaag nog iemand te sturen. Nu heb ik gelezen dat het opzeggen van het contract ook een onaangename bezigheid gaat worden dus ik hou mijn hart vast.....

Zeker en Mobiel

Ongelezen bericht door Zeker en Mobiel » 06 jun 2016 15:52

Helaas gaat bij ons niet altijd alles goed. Ook bij ons worden fouten gemaakt. Maar we willen altijd kijken wat we er van kunnen leren. En we doen onze uiterste best om de zaken naar tevredenheid op te lossen. Dit doen we via het `privé bericht`. Zodat we direct en concreet kunnen reageren.
Graag verwijs ik u naar https://opiness.nl/review/zeker-en-mobiel/ Hier kunnen klanten hun beoordeling geven.

dfrenner

Ongelezen bericht door dfrenner » 22 sep 2016 09:28

Wij hebben nu 1,5 jaar een contract.
Ook bij ons had de verkoper praatjes, maar welke verkoper heeft dat niet?

Het idee was om in het eerste jaar al eens te bellen vanwege vieze luchtjes bij de afvoer op zolder (wasmachine), maar nooit gedaan eigenlijk. Kwam er gewoon niet van. Zoals ieder lidmaatschap, moet Zeker&Mobiel het hebben van betalende leden, die niet bellen.

Maar verder was ik er gewoon zelf bij en heb ik het met mijn volle verstand afgesloten. Ook werd ik destijds netjes gebeld voor een bevestiging en nalopen van mijn gegevens.

Plaats reactie