LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service abonnement CV-ketel

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
EGoossens
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2007 19:35

Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door EGoossens »

Beste mensen

Ik ben aanhet rond kijken naar service abonnementen voor cv ketels. Ik weet dat het gasned abonnement bijna 12 euro per maand bedraagd (all-in) en het nuon 9,44 (all-in + eenmalig 25 euro). Heeft hier iemand ervaring mee, kwa service en verborgen extra kosten enzo. Nuon doet slechts 1 x per 2 jaar een onderhoudsbeurt, terwijl gasned dit 1 x per jaar doet. Er is dus een prijsverschil van zo'n 2,50 per maand, dat loop in al die jaren dat je zo'n ketel hebt erg op, maar wat is verstandig? Zijn er overigens nog andere providers van zo'n abonemment?

Help me please!!!

Groeten Eimert!

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door Anastasia »

Er zijn ook voordeliger plaatselijke aanbieders, ook soms merk gebonden, dus als U een woonplaats vermeld kunt U betere antwoorden verwachten.

EGoossens
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2007 19:35

Re: Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door EGoossens »

ik woon in apeldoorn

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door G7 »

Wij zijn al jaren lid (met tussenpoze) van Nuon voor het onderhoud van de ketel. Betalen hier per kwartaal € 21 voor en het bevalt ons prima. Nog nooit klachten over gehad. (Ook A,doorn)

EGoossens
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2007 19:35

Re: Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door EGoossens »

Welk service abonnement hebben jullie dan?

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door G7 »

Garantieonderhoud met ieder 2 jaar onderhoudsbeurt aan de ketel.

Kosten: € 9,44 per maand en wordt per kwartaal geincasseerd.



Sorry, nu dus ruim € 28 per 3 maanden.[/quote]

monteurtje
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 jul 2005 09:34

Re: Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door monteurtje »

bij veel abbonementen van nuon betaal je vaak 25euro per storing (behalve als het dezelfde melding is binnen 3 maanden)

installateur
Berichten: 48
Lid geworden op: 20 mar 2006 00:25

Re: Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door installateur »

Beste Eimert, om die 2,50 zou ik het niet laten om bij een aangesloten GasNed installateur het onderhoud e.d. onder te brengen. Misschien nog beter is de lokale installateur te vragen naar een fabrikaat gebonden contract, wij vragen b.v. voor een Daalderop € 85, per jaar all-in, en voor een Atag € 110,= all-in. (zitten in de achterhoek) En de opmerking van monteurtje klopt niet, dit was vroeger zo, bij elke gemelde storing € 25,= behandelkosten, maar daar kregen ze naderhand veel problemen mee. welk merk cv-ketel heb je ?

monteurtje
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 jul 2005 09:34

Re: Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door monteurtje »

er staat ook bij VEEL abbonementen en dat is nog steeds zo.
Alleen bij de warmet garantie ab. niet
in iedergeval in noord holland

installateur
Berichten: 48
Lid geworden op: 20 mar 2006 00:25

Re: Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door installateur »

@Monteurtje, lees de abo's en de voorwaarden eens op nuon.nl. Eimert is toch vrij specifiek dacht ik. Je moet er niet van alles bij halen, en vooral geen termen van veel e.d., allemaal veel te vaag, Wees specifiek en beantwoord inhoudelijk, geef ook tips en links, ga anders technische vragen beantwoorden, en onthoud je van de commercie!

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Service abonnement CV-ketel

Ongelezen bericht door Anastasia »

Ga online, tik je eigen merk ketel in en kijk naar de soms aanwezige tarieven en zoek een officieel dealer, krijgt bijscholing en vaak goedkoper en beter dan NUON want Feenstra doet alle merken, maar zijn nergens dealer van.

Ze zijn wel groot, maar ik hoef ze niet mee.
Duurder en slechter, soms meerdere keren bellen, want niet iedereen kan alle merken en problemen weten, dus een loterij systeem,

Het plaatselijke is dus vaak goedkoper en beter, ik weet niets bij U in de buurt, maar ook het merk ontbreek nog, maar kijk maar online, vaak merk +nl is voldoende en anders Googlen....

Gesloten