LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CV-Ketels

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
peter_kopen
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2007 10:44

CV-Ketels

Ongelezen bericht door peter_kopen »

Heeft iemand ervaring met het bedrijf aangenaamwarm en aangenaamkoel? Het bedrijf zat eerst in Heeze en is nu verplaatst naar Budel. De eigenaar is een zekere Adrieanse. Naast de zeer scherpe prijzen van cv-ketels kun je ook je ketel via hun laten installeren, dit ook tegen zeer scherpe prijzen. Alleen omdat de prijzen zo scherp zijn, zou je denken dat er iets n iet klopt, vandaar dat ik hoop dat iemand ervaring met dit bedrijf heeft en mij kan vertelen of dit bedrijf betrouwbaar is en je er gerust mee in zee kunt gaan?

Graag een reactie


Met vriendelijke groet,


Peter

miraltje
Berichten: 155
Lid geworden op: 26 okt 2003 16:09

Re: CV-Ketels

Ongelezen bericht door miraltje »

ik hken het bedrijf niet, maar een bepaalt merk ketel is bij hun het zelfde als bij de installateur.

verwacht alleen geen uitmuntende service en coulance in en na de garantie tijd, maar daar is de prijs dan ook op gebaseerd.

je kunt nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten zoals we eigelijk allemaal willen.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: CV-Ketels

Ongelezen bericht door D1RK »

Iemand die teveel merken verkoopt is niet thuis in storingen, en moet steeds andere collega's of concurenten vragen!

Daarom wilde ik nog maar max 2 merken, anders word je gek!

Door de firma naam zowel hier als bij Kassa in te tikken zou je iets kunnen vinden, maar...

De goedkoopste ketels van 5 grote merken weiger ik nog langer te plaatsen, de goedkoopste zijn zo voordelig dat je dit voordeel meestal binnen 5 jaar met reparatie's terug betaalde!
Alleen als je een volservice contract hebt zijn deze intressant, maar er komen steeds meer firma's die met 2 prijzen gaan werken, en die goedkoopste krijgen dan duurdere abbonnementen!

Dus als je langer wilt doen en geen monteurs in wilt bellen en lang wachten terwijl je in bed moet blijven om warm te blijven, want er kan wel eens een 11 stedentocht komen, na zoveel jaren!

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: CV-Ketels

Ongelezen bericht door NAK »

Naast de zeer scherpe prijzen van cv-ketels kun je ook je ketel via hun laten installeren, dit ook tegen zeer scherpe prijzen
.
Praat hij dan over twee (2) scherpe prijzen óf over één (1) all-in prijs?
En hoe scherp is die dan?

Gesloten