LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitstekende kunststof kozijnen v. firma Wanders (Kleve)

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
janlittig
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2007 21:03

Uitstekende kunststof kozijnen v. firma Wanders (Kleve)

Ongelezen bericht door janlittig »

Hallo ( van de zoveelste tevreden klant van Wanders),

Wij hebben twee weken geleden door de firma Wanders (Kleve Duitsland) onze gehele achterpui laten vernieuwen.
Ik vind het ongelooflijk dat zulke bedrijven nog bestaan. Dit bedrijf heeft een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. Met andere door ons opgevraagde offertes scheelde het soms zo'n 5000 euro.
Het opmeten van de kozijnen wordt gedaan door de baas zelf! Wel prettig, want dat boezemt gelijk vertrouwen in omdat dit zeer kritisch en degelijk gebeurt. Vervolgens werd ons een offerte toegezonden waar vervolgens wat zaken af en toegevoegd werden. Dit was geen enkel probleem; niets was teveel. Het eigenlijke werk werd in twee dagen afgerond en de mannen kwamen nog een ochtend terug om wat zaken af te werken. De werklui zijn m.i. vaklui die zelf nadenken, bijzonder vriendelijk zijn en niet schromen om iets extra's te doen. Dit zijn ook mensen die je met een gerust hart in je huis kunt laten. De kozijnen werden zeer kundig geplaatst, het materiaal is hoogwaardig en van het merk Renau.
De afwerking is overal netjes en kwalitatief hoog.
Mijn verhaal lijkt wel een verkooppraatje; echter .... dit is echt een goed bedrijf!! En ik ben de zoveelste tevreden klant van dit bedrijf.
Wij zijn uitermate tevreden en zijn blij dat we deze firma hebben gevonden. Ik weet ook zeker dat .. mochten wij in de toekomst een klus hebben waar we kunstof kozijnen voor nodig hebben, dat we Wanders weer bellen.
J.Littig

reesje
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:03

Re: Uitstekende kunststof kozijnen v. firma Wanders (Kleve)

Ongelezen bericht door reesje »

Ik kan me helemaal aansluiten bij het bovenstaande.
Wij hebben in december in ons hele huis de kozijnen laten vernieuwen door Wanders uit Kleve.
Alles is netjes verlopen en netjes afgewerkt. We zijn helemaal tevreden.
Ik kan iedereen aanraden om voor nieuwe kozijnen met Wanders in zee te gaan

nathie
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 dec 2007 22:29

Re: Uitstekende kunststof kozijnen v. firma Wanders (Kleve)

Ongelezen bericht door nathie »

hallo

Wij hebben Wanders laten komen voor een offerte inmiddels is deze binnen.
Is er iemand die mij foto´s kan sturen hoe het geworden is of mogen we komen kijken.
Wij wonen in Didam bij arnhem

alvast bedankt voor reacties

pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Re: Uitstekende kunststof kozijnen v. firma Wanders (Kleve)

Ongelezen bericht door pinky »

Nathie

U bent bij ons welkom al wonen we wel in Utrecht.
Wij hebben aantal jaar geleden deels van de kozijnen met zeer tevreden heid door Wanders vervangen en nu willen we de rest ook door wanders laten plaatsen.

Gesloten