LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vervanging van een HR-combi cv ketel

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
duivj01
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2008 14:56

vervanging van een HR-combi cv ketel

Ongelezen bericht door duivj01 »

Ik ben circa 35 jaar werkzaam geweest in het centrale verwarmings vak en heb o.a. in 1991 zelf een Nefit Turbo combi 21 H geplaatst in mijn twee onder een kap woning. Na 17 jaar trouwe dienst hield het computer gedeelte er mee op en de vervangings kosten waren te hoog. Mijn vrouw wilde persee een ketel met vergelijkbare warmwatervoorziening, de ketel staat op zolder en de ww-leiding is ongeveer 8 meter de snelheid van het warme water uit het gootsteentappunt in de keuken was geweldig. Na wat wikken en wegen kocht ik via internet de Nefit Topline Aquapower HRC25/CW4 en daarbij alle aansluitmaterialen en een nieuw expancievat en dakdoorvoer. Ik heb een en ander volgens het "boekje" geplaatst en vanaf de start doet de ketel het voortreffelijk, een paar trefwoorden: solide , stil, mooi uiterlijk en weer prima warmwatervoorziening dankzij natuurlijk de ingebouwde tapboiler. Ik raad u deze ketel bijzonder aan, wel even iets duurder maar het is toch de prijs kwaliteitsverhouding.........

cvtje
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 dec 2006 14:03

Re: vervanging van een HR-combi cv ketel

Ongelezen bericht door cvtje »

goedkope reclame zeg :lol: zo kan ik er nog wel een paar noemen bosch hrc 35/42/comfort systemen/12 jaar garantie :idea:

energieservice
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 feb 2008 20:19

Re: vervanging van een HR-combi cv ketel

Ongelezen bericht door energieservice »

Ach cvtje, ik weet niet of je dit tot de reclame moet rekenen.

De man heeft 35 jaar in t vak gezeten en heeft z'n eigen ketel vervangen met succes, dan mag je toch een beetje trots wezen?

Chapoo :!: een goede koop ja deze Topline.

Keteldokter
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 jan 2007 15:05

Re: vervanging van een HR-combi cv ketel

Ongelezen bericht door Keteldokter »

Goeie cvtje!! wist je al dat Nefit tot het bosch concern behoord....
Nefit is Bosch.

Gesloten