LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanders kunstof kozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
emroodnat
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2009 12:03

Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door emroodnat »

Door Wanders een nieuwe voordeur en badkamerraam laten zetten.
Uitstekend werk geleverd en zeer vriendelijk montagepersoneel.
Keurig netjes afgewerkt.

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door NewDutchie »

En jawel hoor, we staan op pagina 2 dus weer fff aanzwengelen.

betweter
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 okt 2008 14:25

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door betweter »

:D :D Wat zijn de mannen uit Kleef goed he?

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

ja goed e goedkoop, maar als je vraagt hoe er nu gemonteerd wordt krijg je nooit geen antwoord

op de nederlandse manier dus met stelkoijnen of op de duitse manier stomp op de muur gezet met en compribandje of kit????

of gewoon de bestaande kozijnen laten zitten en er nieuwe kozijnen overheen gezet??

want er zijn heel veel zaken die relevant zijn en waar een prijskaartje aan hangt, maar wer zijn weer blij dat wanders weer bovenaan staat. :lol:

Wanders, Peter
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009 19:11

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door Wanders, Peter »

Beste felicitas,
ik denk dat klanten als leken jou geen antwoord kunnen geven over een "duitse" of "nederlandse" montagemethode.
Ik persoonlijk geef op dit forum geen technisch uitleg over ons werk. Het is niet de bedoeling van deze site, dat een ondernemer hier zijn werkmethode schetst. Als je dit wilt weten, neem aub met mij kontakt op via de mail. Ik kan het omschrijven en je mag het op referentieadressen bekijken.
En even voor de andere schrijvers: Dit topic is net als eerdere niet door mij, mijn medewerkers of iemand die ik aanstuur geplaatst.
Wij hebben gewoon te maken met een tevreden klant, die dit schrijft.
Heet in Nederland mond tot mond reklame.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

zegt mij genoeg uw klanten zijn leken, ok dat zal dan wel, maar hoe kunnen leken dan zeggen dat ze de goedkoopste zijn en dat andere aanbieders allemaal veel duurder zijn als ze zelf niet eens het verschil kunnen aanmerken tussen de verschillende aanbieders? dit wil natuurlijk niet zeggen dat u een slecht product levert, maar er wordt al heel makkelijk gezegd dat anderen slecht zijn want die verkopen dus geen goede spullen, dat is een uitspraak niet van u maar een van uw klanten op dit forum, als ze dat kunnen roepen moeten ze toch wel een verschil kunnen zien tussen de aanbieders.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door roko72 »

eeeehhhhmmm..............................

11.000 Euro, of 18.000 Euro................................

wat snap je niet aan dát verschil?????
ik zeg niet dat de één beter en/of slechter is.

ik zie wel heel duidelijk een prijssverschil (met de zelfde profielen, dus daar ligt het sowieso niet aan)

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

dat bedoel ik nou, een prijs verschil zegt mij genoeg.

je kunt ook zeggen de auto van mijn buurman is 23000 duurder dan die van mij appels met peren vergelijken dus.

nathie
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 dec 2007 22:29

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door nathie »

Hoi

Toch wil ik graag even reageren.
Ook wij hadden verschillende offertes aangevraagt en ook bij Dhr Wanders.
HIj was goedkoper als de rest maar daarom hebben we niet voor hem gekozen. Dhr Wanders is meerdere malen bij ons thuis geweest en heeft een adviezen gegeven die anderen niet gedaan hebben en dat Dhr Wanders goedkopers is mss ligt het aan mij maar als je iets goedkoper bent maar veel werk hebt kun je de marges kleiner maken Dhr Wanders heeft alles in eigen beheer neem maar eens een kijkje in Kleve daar zie je dat deze heren alles zelf doen.
Bij ons mag iedereen langs komen om te kijken hoe het eruit ziet we hebben al meerdere mensen aan de deur gehad die ook voor Wanders gekozen hebben.
Het is prima en de service is ook prima.

Snap niet waarom deze firma het niet is gegund om goede recenties te krijgen Ze leveren goed werk als het niet zo was zou ik dat ook vertellen maar vind gewoon dat jullie de mensen wantrouwen en het zijn steeds dezelfde die komentaar hebben op deze firma terwijl ze hun helemaal niet kenne. GA KIJKEN IN KLEVE Je kunt iets verder op heerlijk winkelen maar er een dagje uit van en opde terug reis mag je altijd hier aanbellen en komen kijken ca 20 min ervan daan.

gr een zeer tevreden klant die het zat is dat DHr Wanders telkens in verkeerd daglicht gezet word.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

tuurlijk mag positief niews ook hier gemeld worden dat wordt alleen maar toe gejuigd, alleen sluik reclames is gewoon uit den boze en dat is hier echt van toepassing, kijk nou is naar het relaas van pinky hier op dit forum, eerst heel positief over wanders en daarna een reactie van de zelfde pinky met een vraag over een bedrijf want hij was zoekende naar een bedrijf, dit slaat toch echt alles, eerst heel negatief over weru en heeft die wanders gekocht en een jaar later is die weer zoekende, dus ?????

en jij ook natalie, waanders is ff uit het zicht op dit soort forums en ja hoor er moet weer is wat positiefs over worden gezegd, heb toch weinig consumenten gezien die zo hardnekkig een bedrijf aan het verdedigen is, heus geen slecht wooord over wanders maar dit igt ee wel heel erg dik boven op en mensen prikken er nu wel doorheen.

en jij hebt het over steeds de zelfde mensen en ja daar heb je helemaal gelijk in het zijn steeds dezelfde mensen die wanders de hemel in prijzen, maar ik zou zeggen mensen kijk is op het commentaar van pinky in dit soort forums, heel positief over wanders en een jaar later zoekende naar een bedrijf die kozijnen levert???
Laatst gewijzigd door felicitas op 21 mar 2009 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

nathie
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 dec 2007 22:29

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door nathie »

Hoi

Das dan heel jammer want via dit forum kwamen wij achter Wanders anders had ik hem nooit gevonden.
Ik kan eigenlijk heel weinig hier maar was nu voor iets anders aan het zoeken en kwam dit tegen en vind het heel spijtig dat het moet gebeuren want wij zijn wel een heel tevreden klant

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

fijn dat je heel tevreden bent hoor en het zal allemaal best wel in orde zijn met die wanders, alleen dit ligt er zo dik bovenop dat het niet meer geloofwaardig is, hoe verklaar jij dan die pinky natie???

in 2007 tevreden in dit forum, kraakt weru af en in 2008 gaat die vragen in dit forum of er mensen zijn die een goed kozijnen bedrijf weet want hij is zoekende naar een bedrijf???

nathie
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 dec 2007 22:29

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door nathie »

ja vreemd ik ken haar niet en heb het verhaal ook niet gevolgt maar vreend is het mss wel.

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Ik denk dat alle klanten leken zijn, ze worden ten minste wel zo behandeld.

pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door pinky »

Felicitas:

hier even Pinky

ik begrijp uw citaat geheel niet:
maar ik zou zeggen mensen kijk is op het commentaar van pinky in dit soort forums, heel positief over wanders en een jaar later zoekende naar een bedrijf die kozijnen levert???

Hoe komt u erbij dat ik een andere firma zoek ???
Ik heb 1 kozijn van Weru en daar ben ik niet tevreden over, mijn inziens heb ik geheel niet over een andere firma zoeken gehad !!!!

vr gr
pinky

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

Geplaatst op 14 Mrt 2009 20:58 door norman
beste Pinky,

hoe kan het nou dat je nov 2007 schrijft dat je de kozijnen van wanders hebt enzo tevreden bent??

en in 2008 vraag je naar een naam van een bedrijf omdat je zoekende bent naar een bedrijf in kunststof kozijnen??
zie hieronder je eigen woorden




pinky


Geplaatst op 06 Nov 2007 03:43 door pinky
neem eens contact op met www.wanders.de deze firma heeft bij ons prima werk afgeleverd en zijn echt niet duur. Bij ons thuis kijken mag ook wij wonen in de buurt. Is maar een Idea

pinky


Geplaatst op 28 Jan 2008 20:15 door pinky
U geeft aan dat u een voordelige offerte heeft vanuit duitsland, kunt de naam en plaats van dat bedrijf benoemen. Dit omdat ik ook zoekende ben voor kunststof kozijnen.

Bedankt,
Amber


lees je eigen citaten als je het niet begrijpt, het ligt er nu zo ongelofelijk dik bovenop dat het gewoon afbreuk doet aan waanders in plaats van dat je hier goede reclame poogt te maken waar mensen wel door heen prikken maar dat ben je nog niet bewust, zou zeggen lees zelf even wat je geschreven hebt!!!!

Familie van Donk
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2009 11:25

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door Familie van Donk »

STOP UW ZOEKTOCHT NAAR KUNSTSTOFKOZIJNEN LEVERANCIERS!
BEL DE FRIMA WANDERS IN KLEVE!


Na vele gesprekken en offertes met en van nederlandse kunstof kozijnenleveranciers, kwamen wij uiteindelijk via dit forum bij de duitse firma Wanders terecht. Gelijk een afspraak gemaakt.
Na een zeer goed gesprek te hebben gehad met Peter Wanders (die overigens gewoon nederlands spreekt) hebben wij niet lang na hoeven denken om deze firma de klus te laten doen. Peter denkt erg goed met je mee en heeft een goed inzicht in vorm en kleurgebruik. Dit mede door zijn achtergrond als architect.
In tegenstelling tot vele nederlandse louche 'kozijnboeren' die je zoveel mogelijk geld proberen af te troggelen en het verder niets uitmaakt, hoe je huis er uiteindelijk uitziet!

Onze verbouwing was vrij radicaal. Wij hebben een drive-in woning en de gehele voor- en achterkant moesten vernieuwd worden (drie verdiepingen voor en drie verdiepingen achter). Overal nieuwe koziinen met dubbel glas, een schuifpui, nieuwe beplating (wij hadden ethaniet met asbest) en een nieuwe voordeur.
Nederlandse offertes variëerden tussen de 35.000 en 40.000 euro. Bij Wanders 27.500 euro!

Na nog een afspraak om alles nog eens goed na te meten en een bezoekje in Kleve in de werkplaats kwamen maandag 23 maart 2009 de mannen om de klus te klaren.
Wolfgang, André en Andreas. Wat een sympathieke vakmensen! Stipt werd er om 07:15 begonnen en om 20:00 werden de laatste werkzaamheden van die dag afgemaakt. De hele verbouwing heeft uiteindelijk maar een week geduurd. En geen half werk. Alles is keurig netjes afgewerkt!

Ik kan nog uren zo doorgaan, maar degene die nog twijfelt mag hier best eens komen kijken of kan ik foto's van voor en na de verbouwing sturen!

Hulde aan Wanders!
Een zeer tevreden familie van Donk.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

pinky wat is nou je reactie op je eigen woorden die je op dit soort forums zet?

Wanders, Peter
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009 19:11

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door Wanders, Peter »

Lieve Felicitas, beste collega,
leuk hoe je vragen stelt en veronderstellingen doet om wantrouwen over de serieusiteit van andere schrijvers en mijn bedrijf te kweken.
Op 3 februari heb ik je gevraagd mij een mail te sturen. Ik had dan antwoord kunnen geven op je vragen. Je kunt referentieadressen krijgen, ook die van pinky.
Ik heb vanmiddag met pinky gesproken: Zij heeft op meerdere sites en fora dezelfde inlogcode gebruikt als bij trosradar. Iemand van deze mensen heeft zich hoogstwaarschijnlijk bij trosradar ingelogt onder haar naam en berichten geschreven.
Ik herhaal hiermee mijn aanbod van 3 februari. Schrijf een mail aan mij.
Ik geef je dan gegevens van klanten, welke hier hebben geschreven. Dan kun je zelf met eigen ogen en oren verificeren, hoe serieus en reaal de klanten en het werk van ons zijn. Kijk zelf welke kwaliteit de kozijnen wel of niet hebben.
Spreek met pinky (en/of de andere klanten), ga kijken.

Of wees een faire collega en stop nu met deze onnodige veronderstellingen.

Groeten uit Kleve,
Peter Wanders

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

dus nu het zo lijkt of er sluikreclame wordt gemaakt heeft opeens een ander ingelogd meteen acount, kan allemaal wel hoor, maar ik snap dan niet dat je dan niet meteen corrigeerd want nu wordt het wel allemaal heel erg ongeloofwaardig, nogmaals niks negatiefs over jouw bedrijf en dat zal allemaal wel prima zijn, maar is toch raar dat je tegenstrijdige berichten op dit forum zet, dit heeft niks met unfair te maken, ik heb namelijk nog niet 1 keer negatief uitgelaten over het bedrijf.

ik ga er ook niet meer verder op reageren op het topic waanders.

Gesloten