LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kunststof kozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
yengeccik
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 apr 2010 14:18

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door yengeccik »

Wij hebben kozijnen van het merk GEALAN gekocht. Zeer tevreden mee!
Van der Zee Kozijntechniek & Gevelelementen heeft dit zelf voor ons geproduceerd en gemonteerd. Zij waren de goedkoopste kozijnenleverancier met nog eens 30% korting i.v.m. een zomeractie... Zeer goede kwaliteit en natuurlijk mooi meegenomen toch...

yengeccik
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 apr 2010 14:18

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door yengeccik »

Tot slot zou ik u allen ook nog willen informeren, dat alle gegevens op de site van Heratech letterlijk zijn overgenomen van de site van Van der Zee Kozijnen. Wij hebben alleen maar slechte ervaringen gehoord over Heratech. Van der Zee gaat hier ook zaak van maken i.v.m. copyright.

Van der Zee was vroegere leverancier van Heratech en nu maken zij misbruik van die gegevens. Wij zijn van mening, dat als er iemand gegevens verzameld van andermans site, deze zeker niet te vertrouwen zijn. Uit onderzoek en contacten zijn wij erachter gekomen dat dit werkelijk ook van sprake mocht zijn... Mensen vertrouw Heratech niet!!! Val niet in de kuil!!

Ze gebruiken zelfs de certificaten van Van der Zee/GEALAN... (waar ze nu geen zaken meer mee doen). Alle KOMO certificaten, Politiekeurmerken en SKG** certificaten zijn gekopieerd van Van der Zee... Hopende u allen hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Groet,

Y. C.[/u]

no sense
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2010 02:06

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door no sense »

hallo mensen ik ben ex personeel van heratech en heb daar bijna 2 jaar gewerkt,en ik kan vertellen dat heratech nooit de profiel van gealan heeft geproduceert ,ik vind het een trieste zaak, dat van der zee met zulke valse informatie komt,(en trouwens waarom schrijf je eerst dat je een klant bent van , van der zee en daarna schrijf je dat je er een zaak van gaat maken i.v.m. copyright dan klopt er hier iets niet toch he meneer YENGECCIK ,, en dan schrijf je ook nog wij) Uit onderzoek en contacten zijn wij erachter gekomen dat dit werkelijk ook van sprake mocht zijn... Mensen vertrouw Heratech niet!!! Val niet in de kuil!!....................... :| Waarom schrijf je nou van dit soort flauwekul .Of is het gewoon dat heratech jullie grootste concurent is dat ze de prijzen aantrekkelijker kunnen aanbieden,en ik heb net effe gekeken op de site van , van der zee bv maar ik kan niks zien dat het zelfde is als die van heratech,,, :) ja het woord kunststof kozijnen komt daar wel in voor. JAMMER DAT HET ZO MOET GAAN!!!!!!! :roll:

yengeccik
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 apr 2010 14:18

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door yengeccik »

:lol: Ten eerste zijn mijn partner en ik KLANTEN :!: van Van der Zee. Ten tweede hebben wij goede contacten opgebouwd, dus het lijkt mij logisch dat ik mijn mening hierover schrijf :!: Ten derde, waarom zou ik iets uit mijn duim zuigen :?: Zo een zielig persoon ben ik gelukkig niet :lol:

Ik weet niet hoe het met jou leven gaat, maar ga iets beters voor jezelf zoeken jongen! haha ik moet er alleen maar om lachen... :D :lol:

Tot slot schrijf ik altijd de waarheid. Mijn partner en ik zijn van mening dat Heratech 1 van de grootste oplichters zijn. Dit zal in onze ogen nooit veranderen :lol:

Ik heb gelukkig ook geen kozijnenbedrijf, dus hoef ook met niemand te concurreren. Ik geef 100% mijn mening en mijn partner ondersteund mij volledig hierbij. Hier is toch niets mis mee. Er is vrijheid van meningsuiting jongen!!

O ja, als Heratech geen GEALAN kozijnen produceert, waarom nemen ze dan letterlijk de tekst van Van der Zee over?? Ga iets aan je ogen laten doen a.u.b. :lol:

no sense
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2010 02:06

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door no sense »

ik zal je wel een paar referenties geven waar je langs kunt gaan en aan de klanten vragen wie heratech echt is en de kwaliteit daarvan.Ik schrijf nu terug niet om een strijd met je aan te gaan ( ik verdien er toch niks aan) maar ik vind het gewoon triest dat er zulke leugens en valse informatie uit het niets naar boven wordt gehaalt,Een ding is zeker dat heratech de prijzen lekker laag kan aanbieden en dat kun je niet hebben,als je echt een klant bent mr yengeccik moet je eens voor de grap een offerte aanvragen bij heratech van de kozijnen die je door van der zee heb laten monteren, EN HOU MAAR BETER OP MET MEER VALSE INFO!!!!!!!......
:oops: schaam je.........

Jan_Jansen
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 mar 2010 15:55

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Jan_Jansen »

Ik zit toevallig net dit wat boven me staat te lezen, over te vrede zijn over een bedrijf, nog nooit heb ik mensen die te vrede zijn ergens maar dan ook nergens zien reageren op een goede montage of iets dergelijks en dat gewoon weg, omdat ze te vrede zijn. Echte Grote onzin als mensen te vrede zijn houden ze hun mond en gaan lekker slapen en genieten, en gaan dat niet lopen kraaien of gillen van de daken en zeker niet op het internet, al die energie en tijd, echt onzin . Hoogstens zullen ze het tegen de buren of familie vertellen verder komt het niet.

Die hier alle lopen te roepen, en te typen, ga naar en zo meer, ja vul zelf maar in wie dat zijn?
Beste mensen een tip ga nooit en dan bedoel ik nooit uit van mensen die hier op de site reageren, wat hebben in vredes naam die mensen hier te zoeken als ze te vrede zijn!
Ga gewoon naar een dealer, die geregistreerd staat met certificaten, liefst bij u in de buurt.
En ga zeker niet naar bedrijven, die hier u zo genaamd tips geven waar u naar toe moet gaan?

yengeccik
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 apr 2010 14:18

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door yengeccik »

Het is ons een zorg wie bij welke bedrijf zijn kozijnen koopt. Ik heb alleen onze mening gegeven en dit is ons goed recht. Het is natuurlijk ieders eigen keus. Dwingen doe ik niet, wel informeren Jan_Jansen en no sense...

p.s. Er zijn tig mensen die onze kozijnen mooi vinden en naar de leverancier ervan vragen, dus heb zat complimentjes gehoord over Van der Zee BV dit geeft daadwerkelijk de professionaliteit van de firma aan.

jjohn50
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 dec 2008 20:57

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door jjohn50 »

Wat een onzin verkoopt dhr Jan Jansen hierboven.
Ik heb in mijn zoektocht naar kunststof kozijnen mede de informatie van dit forum gebruikt. Ik vind het dan wel zo netjes dat ook ik mijn ervaring hier weergeef.
Dat die ervaring toevallig erg goed is lijkt me juist interessant voor de mensen die hier voor hun informatie komen op hun zoektocht naar een goeie leverancier van kunststof kozijnen.
vlgs dhr Jan Jansen zijn forums blijkbaar alleen om te klagen. :(
Groet,
John. :wink:

Sokodi
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 sep 2010 18:30

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Sokodi »

Heeft er ook iemand ervaring met Belisol??

Groet So.

piepertje2
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2010 21:54

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door piepertje2 »

KOMO? Jan Jans(S)en werkt zeker bij SKH of zo.... verdient zijn brood daarmee. Kijk eens allen op VROM website en zoek naar CE dossier. CE is gelijk zoniet boven KOMO. KOMO zegt niets over garanties.

Kwaliteit wordt door de leverancier en de installateur/plaatser gemaakt niet door certificaatjes.

Bibi
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2010 16:01

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Bibi »

Hallo,

Onlangs hebben wij in ons volledige huis nieuwe kunststof kozijnen laten zetten door op 't Hoog uit Moergestel. Wij hadden vooraf verschillende offertes opgevragen maar zij kwamen qua prijs al wel interresant over. Toen een afspraak gemaakt in de Showroom / fabriek in moergestel en eigenlijk gelijk verkocht. Zeker het verhaal dat zij alles zelf maken sprak ons aan. Het resultaat is zeer geslaagd !! Ik wou daarom zeker even reageren op John en ben het volledig met hem eens....

groetjes Bibi
Laatst gewijzigd door Radar op 25 okt 2015 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

meridith
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2010 21:52

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door meridith »

Hallo, wie heeft ervaring met het bedrijf Hepro kunstof kozijnen??
Graag een reactie willen nl. z.s.m. een besluit nemen.

hansencissy
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2010 13:19

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door hansencissy »

Wij hebben deze maand nieuwe kunststof ramen laten plaatsen en en de gevel laten afwerken met kunststofpanelen door de firma VEBEA uit Woerden.
Dit is tot onze volle tevredenheid uitgevoerd.De monteurs hebben de klus in drie dagen gedaan en hebben hard gewerkt.Ze waren ook niet bang voor een regenbui.
We hebben weinig last gehad van de verbouwing en nadien werd alles netjes opgeruimd. Ook was het prettig dat ik met een gerust hart het huis kon verlaten en zij de boel bij vertrek netjes afsloten.In tegenstelling tot een andere reactie op dit forum zijn wij tevreden over de monteurs van de firma VEBEA.

Mrdam
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2010 22:22

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Mrdam »

Sanneke120 schreef:1 advies: Duitse kozijnen mogen dan goedkoper zijn, maar als ze bij nieuwbouw worden afgekeurd door de inspecteur dan ben je goed gaar. Een flinke boete is het gevolg.

Kies liever een betrouwbare leverancier waarvan je zeker bent dat hij over 10 jaar nog bestaat en kwalitatief goede producten levert. Ikzelf heb erge goede ervaringen met Finstral Nederland.
Ik heb ooit gehoort dat iemand beweerde dat een boom kan praten!
Maar dit slaat echt alles bijv;
  • waar komen de producten van Finstral vandaan?
    Wie assembleert ze? (assembleren het in elkaar zetten/maken van verschillende onderdelen, nu dus kozijnen)
    Wie keurt ze ?
    Wat doet Finstral NL?
Kort antwoord en dat kan iedereen onderzoeken op het internet en bij instanties en meer.
Finstral Dts&It maakt zelf extrudes, controleert zelf,
Assembleert zelf,
Certificeert dat wat kan zelf en door externe organisaties, alle op de hoogste norm waarde die mogelijk is.
Finstral NL doet niks dan het kozijn een extra keuring te laten doen die in waarde geheel niet te vergelijken valt dan wat er in Duitsland als norm staat( IFT, TüV RAL, ISO).
Want Finstral NL assembleert niet, fabriceert niet, dan alleen de transport. En de rest houdt het erbij op. De kwaliteit en product kennis in Duitsland staat nog steeds een tre hoger en veel beter dan in NL. Bijv. Standaard tripleglas standaard politiekeurmerk op alle draai delen, die in Dts gemaakt worden, echter wij Nederlanders mogen nog afwijken als we dat willen als we bestellen in Duitsland of ergens anders, maar in Duitsland mag dat niet!
Wat inspecteur verhaaltje betreft verhaal van de fabellen, ik ken aardig wat inspecteurs en zeggen alle als het product uit Dts komt geen probleem als het besteld is via Dts dan letten ze op maar komt het uit NL dan letten ze wel op de SKG norm want in NL wordt er nog wel eens mee gerommeld.
Kortom een merk als Finstral kan niet mee gerommeld worden dan alleen de besteller die het weg laat om de prijs te drukken. Maar zelfs dan mankeert er niet veel aan. Bij dit merk moet je juist buiten de grenzen kijken of de tussen persoon eruit laten kan er ook niet veel fout gaan en kan veel schelen in de prijs.

Mrdam
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2010 22:22

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Mrdam »

meridith schreef:Hallo, wie heeft ervaring met het bedrijf Hepro kunstof kozijnen??
Graag een reactie willen nl. z.s.m. een besluit nemen.
Dit is een leuk jong anthousiast bedrijf, die het hart op de goed plaats heeft en veel over heeft voor hun product, alles tip top in orde, zouden alleen een ander merk moeten gaan verkopen.
Maar voor de rest niks op aan te merken.
succes met beslissen!

Zaankanter1
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2010 16:03

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Zaankanter1 »

Mrdam schreef:
meridith schreef:Hallo, wie heeft ervaring met het bedrijf Hepro kunstof kozijnen??
Graag een reactie willen nl. z.s.m. een besluit nemen.
Dit is een leuk jong anthousiast bedrijf, die het hart op de goed plaats heeft en veel over heeft voor hun product, alles tip top in orde, zouden alleen een ander merk moeten gaan verkopen.
Maar voor de rest niks op aan te merken.
succes met beslissen!

Ook wij hebben kozijnen laten plaatsen door Hepro. Wij zijn zeer tevreden. Snelle en duidelijke afhandeling. Geen aanbetaling!!!!!! Je weet van te voren precies waar je aan toe bent. Noem een bedrijf die alle vloeren af plakt met speciale beschermfolie. Zeker bij het weer deze dagen is onze vloerbedekking schoon gebleven. En het is geen jong bedrijf want volgens mij bestaan ze al 12 jaar.

Ik kan alleen maar zeggen een echte aanrader.

cornwall
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 dec 2010 18:59

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door cornwall »

Finstral Duitsland is een betrouwbaar bedrijf, sterker nog Finstral Nederland koopt zijn kozijnen bij de zelfde importeur die in Duitsland en Italië gevestigd zit.

Finstral Nederland staat bekent dat zij niet thuis zijn wanneer er problemen zijn
2007 was er een lijst met 900 klachten die zij niet wilden oplossen.
Problemen zoals lekkage verkleuring van de kozijnen en hang en sluitwerk wat heel snel kapot gaat. Daarnaast doet Finstral Nederland als of zij een politiekeurmerk hebben wat niet het geval is. Zij geven ook aan dat bij inbraak de kozijnen volledig vergoed worden door de verzekeringsmaatschappij wat ook niet het geval is.

Finstral Duitsland staat bekent om zijn goede service en het prijsverschil!
Wanneer er iets is dan zijn ze er vaak de zelfde week bij wanneer dit nodig is.
De kozijnen zijn niet anders en de leverancier is het zelfde.

Ik hoop dat mensen die ook Finstral kozijnen van Finstral Nederland hebben ook hun mening gaan geven. Finstral Nederland is een lege huls die alleen maar wil verkopen en meer niet.

cornwall
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 dec 2010 18:59

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door cornwall »

Nog even voor de opheldering,
Je kan geen boete's krijgen voor verkeerde kozijnen.

Finstral Duitsland en Finstral Nederland kopen de kozijnen van de zelfde inporteur.
Laat het verschil maar zien dan?

Sanneke120
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2010 09:46

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Sanneke120 »

[Verwijderd door de Moderator vanwege een overtreding van de gedragsregels.]

korrebreda
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2012 23:42

Re: Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door korrebreda »

Beste lezers,

Ik las een aantal pagina's terug iets over kwaliteit van kunststofboer, Op 't Hoog.

Helaas moet ik daar toch iets anders over kwijt.

De geplaatste kozijnen, deuren, ramen etc. hebben nogal wat nazorg gekost.

En ja de nazorg was prima, de problemen zijn opgelost en redelijk snel.

Maar TOP kwaliteit of een deugdelijke montage, controlle en afwerking...NEE.
(laat ik ook zeggen dat ik de kwaliteit van het kunststof\kleur\glas nu nog niet
kan beoordelen, dit lijkt tot dus ver goed)
Ik kan mezelf weg zetten als pechvogel binnen de klantenkring van Op 't Hoog maar dat zou naief zijn.
Goed isolerende hardhouten kozijnen vervangen met kunststoffen kozijnen welke aan alle mogelijk kanten tochten, achter de door hun aangebrachte binnenafwerking, ook kunststof by the way, is niet bepaald een plus punt.
te weten;
Bij het verwijderen van hardhouten kozijnen welke goed aansloten op de spouwdragers en het plaatsen van kunststoffen variant ontstaan grotere nissen, kieren.
deze worden dan dicht gespoten, gekit met een blauwe schuim.
Alleen wordt hier heel zuinig mee omgesprongen en blijft het zwarte buiten rubber over als kou werend materiaal en dat is niet voldoende. geloof mij nu.
in de herst en winter heb je daar echt last van.

verder ramen sluiten slecht, deuren moeten opnieuw gesteld worden. en dat meerdere malen. Ook omdat deze alsnog tochten.

Een raam waarvan de afwatering niet is gecontroleerd in de fabriek en dus ook niet door de monteurs bij het plaatsen met als resultaat, bij regen water op de vensterbank en op je laminaat. Het sijpeld gewoon naar binnen ipv naar buiten door de daarvoor bedoelde gaten. (deze waren nog dicht, kunststof vliezen waren niet doorgeprikt). blijkt later.

Vensterbanken aan de onderkant kieren en tochten. dus ook geen goede afwerking \ isolatie.

Scheurtje in het kozijn aan de buitenkant, precies in een hoek.

Dit zijn de monteurs van op het hoog, in opdracht van op het hoog en niet in dienst van op het hoog. Dat bleek uit de tekst op het busje van de monteurs. Mogelijk is dat ook het probleem.
veel opdrachten in zo weinig mogelijk tijd afronden. Dus extra personeel inhuren.
Druk druk, snel snel, zoveel mogelijk klanten in zo'n kort mogelijk tijd afhandelen.
De nazorg regelt de rest wel.

yeah right.

ik ben helaas toch wat afgeknapt op, op het hoog.

Nogmaals de nazorg werkt en doet niet moeilijk.....maar ja zeg nou eens eerlijk.
zit je daar nu echt op te wachten om keer op keer te moeten emailen, bellen om
weer eens je verhaal te moeten doen? Ik niet in ieder geval.

Mogelijk vergeet ik het een en ander nog maar dit genoeg voor nu.

Maar goed mogelijk zijn wij ook gewoon pechvogels. Uuhhum

Succes met het zoeken van een goede kunststofboer.

Tot slot:

in ieder geval, spreek alles goed af en laat het beloofde meer werk ook zwart op wit zetten. Vraag een kopie.
Wees gerust kritisch, tijdens de montage en bij de nazorg. Laat je niet afblaffen door bijdehande monteurs met een blote bilnaad. :lol:
Kijk ook of het bedrijf is aangesloten bij SKG en\of VKG etc.
Alhoewel dit laatste wel allemaal mee viel of geregeld is bij op 't hoog. :wink:

Gesloten