LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3Kozijnen Almere

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Almere52
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2011 19:25

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Almere52 »

Beste twente01,

Sluit me graag aan!
Aanbod gehad voor contractsovername.

Stuur me anders even een pm (klik op het kleine knopje naast "profiel" onder dit bericht) om aan te geven hoe we in contact kunnen komen of mail me op almere52 AT hotmail.com!

Ik heb de beheer BV's uitgeplozen, mobiele nummers, kenteken en (tevens privé) adressen in Hoofddorp en Purmerend van beide heren (waar beheer-BV's op gevestigd zijn).

De onderste steen komt boven! Ben enorm boos en hier komen ze niet mee weg.
Hoor graag wie strijdvaardig is en zich aansluit bij "twente01" en mij om een eventuele faillissementsfraude tegen te gaan en om dit soort gasten juridisch aan te pakken.

lichtwerker2012
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 feb 2011 10:47

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door lichtwerker2012 »

Zoals ik al eerder in dit forum heb geschreven heb ik ook aan aanbod voor contract overname gehad, maar ben hier niet op ingegaan. Want ik zag dit als paulianeus handelen en dat is volgens mij strafbaar. Ik wilde daar niet aan meewerken.

Ik loop ook nog de subsidie mis. Ik heb een brief geschreven naar Senter Novum hoe het zit met de subsidie nu 3 Kozijnen BV niet meer levert.

Ik ben nog wel opzoek naar de leverancier van “Gealan” kozijnen van 3 Kozijnen BV. Ik ben heel benieuwd of zij mijn order wel besteld hebben. Ik heb helaas wel een aanbetaling gedaan. Misschien weet “iemand” wie de leverancier was of is?

apacheft
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2011 12:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door apacheft »

lichtwerker2012 schreef:Zoals ik al eerder in dit forum heb geschreven heb ik ook aan aanbod voor contract overname gehad, maar ben hier niet op ingegaan. Want ik zag dit als paulianeus handelen en dat is volgens mij strafbaar. Ik wilde daar niet aan meewerken.

Ik loop ook nog de subsidie mis. Ik heb een brief geschreven naar Senter Novum hoe het zit met de subsidie nu 3 Kozijnen BV niet meer levert.

Ik ben nog wel opzoek naar de leverancier van “Gealan” kozijnen van 3 Kozijnen BV. Ik ben heel benieuwd of zij mijn order wel besteld hebben. Ik heb helaas wel een aanbetaling gedaan. Misschien weet “iemand” wie de leverancier was of is?

tik in bij google en dan komt het internetadres zo naar boven ( gealan kunstof )

apacheft
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2011 12:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door apacheft »

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

ineke cornelisse
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011 15:46

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door ineke cornelisse »

Al meer dan 1,5 jaar bezig. Nog steeds geen rolluiken en hor voor de deur. Wel deurwaarders voor 3kozijnen aan de deur gehad. Veel beloften, maar nog steeds niet klaar.

tonjo
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2011 08:19

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door tonjo »

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
verder kan ik alleen maar tegen de mensen zeggen pas op met opnieuw aanbetalingen .
want je bent het kwijt want wat hier speelt kan niet
je bent je geld echt kwijt
er zijn nu al meer bedrijven die bezig zijn om ze failiet te laten verklaren
ze hadden al voor de rechter moeten verschijnen en zijn niet geweest
zijn dus al bij verstek veroordeeld.
uitspraak is op 23-03-2010 heb ik gehoord

cpruys
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2011 21:53

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door cpruys »

Het is jammer dat de persoonsgegevens zijn verwijderd, deze 3 kozijnen luizen moeten worden veroordeeld en op gesloten worden (eerder bericht gelezen bij verstek veroordeeld ?) is het gerechtsysteem dan een wasseneus?

twente01
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2011 15:51

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door twente01 »

Wij zijn op dit moment bezig een zaak voor te bereiden om de heren persoonlijk aansprakelijk te stellen, graag ontvang ik van iedereen zoveel mogelijk info voor onze dossiervorming. Reageer aub mensen. Want dit soort oplichting tegen willen en weten in mag niet onbestraft blijven.

kozijnen1
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 feb 2011 12:16

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door kozijnen1 »

Beste Twente01,

Is dit ook interessant voor particulieren? En hoe komen wij in contact met jou?

Groeten

wonderwanda
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 09:19

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door wonderwanda »

Beste Twente01,
Wij hebben ons dossier naar DAS rechtsbijstand gestuurd.
Maar dat is momenteel in behandeling.Ik zie het niet echt opschieten.
Wat had u in gedachten?
Het lijkt mij inderdaad beter als er meerdere gedupeerden ergens nog hun recht kunnen krijgen.
Ik hoop van u te horen.

herman bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mar 2011 20:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door herman bakker »

Er worden door enkele toeleveranciers rechtszaken voorbereid tegen 3kozijn; wellicht gaan ze dit gezamelijk doen. Ook worden er aanklachten gedaan bij de politie wegens oplichting.
"Twente01" (zwaar gedupeerde toeleverancier) wil ook gedupeerde particulieren hierbij betrekken.
Je kunt info naar hen mailen: [email protected]
Als iemand concrete info heeft inzake een faillissementsaanvraag (wanneer?, welke rechtbank?, door wie?) meldt dit dan ook even.

herman bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mar 2011 20:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door herman bakker »

foutje in het email-adres. Moet zijn: [email protected]

Schuifpui
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2011 15:36

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Schuifpui »

Begin mei 2010 hebben wij bij 3 kozijnen een schuifpui besteld. Na 6 weken werd de verkeerde pui geleverd en de goede werd uiteindelijk augustus geleverd: met veel beschadigngen en beloofde naleveringen. De klus werd dus niet volledig afgemaakt en nadien heeft het ons tientallen telefoontjes, mails, energie, niet nagekomen afspraken en beloftes gekost, maar helaas zonder resultaat. UIteindelijk werd in december het rooster toch nog geplaatst. De belofte was gedaan dat direct alle andere werkzaamheden zouden worden afgerond. De beschadigde ruit zou worden vervangen, veel beschadigingen aan de kunststofprofielen weggewerkt en een hor geplaatst. Maar weer was het verkeerde geleverd en vertrok men met smoesjes. :mrgreen: Er moet nog steeds van alles worden gedaan en de pui is dus nog steeds niet opgeleverd. Steeds kwam het verkeerde of men kwam niet opdagen. Schandalig hoe zij mensen aan het lijntje houden. De projectbaas beschuldigden zij van de gemaakte fouten (overwerk en stress) en na ontdekking van zijn tekortkomingen zou de directeur het probleem zelf gaan oplossen: hij stelde zich garant! Niets was minder waar: Ik kreeg telefonisch onbeschofte reacties op mijn klachten. Ik heb vaak gevraagd om de telefonisch gemaakte afspraken per mail te bevestigen. Die heb ik ook na aandringen ontvangen, maar vervolgens deden ze toch niets. En sta ik met al mijn bewijzen toch met m'n rug tegen de muur. :oops: Te lang te goeder trouw geweest. Er moeten nog steeds allerlei mankementen opgelost worden. Vorige week heb ik nog een mail gestuurd, maar geen reactie ontvangen. Gisteren heb ik Eigen huis en anderen gebeld om te vragen naar mijn mogelijkheden. Vandaag heb ik weer geprobeerd 3 kozijnen te bellen en kwam er net via een ander contact achter dat ze waarschijnlijk failliet zijn.Dus ging ik maar eens googlen en kom net achter al deze trieste reacties. Join de club.
:wink:

kozijnenleed
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2011 10:43

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door kozijnenleed »

Ik herken heel veel van deze verhalen. Zelf inmiddels meer dan een jaar geleden een offerte getekend (met een zeer betrouwbaar overkomende verkoper). Daarna begon de ellende. Levering en plaatsing liet erg lang op zich wachten, uiteraard kwam dit door de toeleverancier. Uiteindelijk is het grootste gedeelte van het werk in de zomer van 2010 uitgevoerd en duurde dit ipv de beloofde 4 dagen, zo'n twee en een halve week. Veel gebreken: verkeerde kozijnen, verkeerde deur, ontbreken van horren, fouten in montage, verkeerde ramen etc. etc. Hier tijdens dit proces vaak met de opzichter over gezeten en er werd altijd van alles beloofd, nooit opgeschreven en weining nagekomen. Beloofde compensaties bleven uit. Uiteindelijk zelf een lijst opgesteld en deze is tot op heden nog steeds niet afgehandeld. In december vorig jaar is er nog een keer een onderaannemer geweest om wat kleine zaken af te handelen (wilde men bovendien dat ik een opleververklaring tekende, niet gedaan uiteraard), daarna is het stil geworden (en zit ik dus nog met een aantal open punten). Gelukkig heb ik niet alles betaald. Nu zit ik eigenlijk te wachten op het faillisement en dan kan ik welllicht naar een ander bedrijf toe om de zaken af te handelen. Het lijkst erop dat dit gaat komen, daar de signalen daarin steeds sterker worden (o.a. op dit forum). Uiteraard hoor ik graag zodra iemand daar informatie over heeft.

tonjo
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2011 08:19

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door tonjo »

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Radboudcc
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 mar 2011 08:56

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Radboudcc »

Ook ik heb zo'n verhaal. Eind november besteld nadat de projectleider de boel had opgemeten met een meetlatje. Levertijd zou 6 tot 8 weken zijn. Regelmatig gebeld met de verkoper, er waren problemen met de sneeuw van december in de aluminiumfabriek en later waren de ramen er nog niet ingezet. Eerst een toezegging dat er in de week van 14 februari geleverd zou worden, later de datum van vandaag als leverdatum. En ik zie nog niemand...en het is nu kwart over 9.

Ook ik ben gaan kijken bij de winkel toen ik geen telefonisch contact kreeg, toen waren ze op vakantie (en dan gooi je toch gewoon de winkel dicht?!)
Het gaat bij mij om twee complete gevels met ramen boven en schuifpuien eronder. Helaas heb ik wel een aanbetaling gedaan van meer dan 3000 euro. Ik hoor graag wat de stappen zijn die ik kan ondernemen want ik wil of snel mijn kozijnen of heel snel mijn geld terug zodat ik ergens anders kan bestellen. Dat zal nog moeilijk worden want ik heb het idee dat het allemaal oplichters zijn. Of het is veel te duur of ze leveren gewoon niet. Of weet iemand hier een betrouwbare firma? Of liever nog een fabrikant.

Radboudcc
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 mar 2011 08:56

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Radboudcc »

Ben net nog bij de winkel in Almere geweest, niemand aanwezig natuurlijk en het ziet er inderdaad leger uit dan het was.
Ben hier goed ziek van, de aanbetaling was 5540 euro dus nog wat meer dan 3000 wat ik eerst dacht.

Erasmuspark
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2011 20:07

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Erasmuspark »

Ik kan me heel goed voorstellen dat Radboudcc goed ziek is bij een verlies van meer dan 5000 euro. Ook ik ben in zee gegaan met 3 Kozijnen; heb aanbetaald en wacht nog steeds op het bestelde kozijn. Nu kom ik er via deze site achter dat met mij nog vele anderen zijn gedupeerd. Natuurlijk hoop ik op genoegdoening. Het blijft per slot van rekening hard verdiend geld.

Ik las op de site dat er op 23 maart jl. wellicht een faillissementsvonnis zou worden uitgesproken. Wie weet daar meer over? Bovendien, weet iemand of het, met het oog op eventuele juridische stappen, in het huidige stadium nog zin heeft om een aangetekende brief (ingebrekestelling) te sturen naar 3 Kozijnen?

Bij voorbaat dank voor de reacties!

Erasmuspark
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2011 20:07

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Erasmuspark »

Ik ben nog een derde vraag vergeten! Graag geef ik gehoor aan de eerder op dit forum gedane oproep om persoonlijke ervaringen met 3 Kozijnen te mailen aan: [email protected]. Echter, als ik dat wil doen, krijg ik mijn e-mail onbesteld retour. Wie weet wat het juiste adres is?

Wederom bij voorbaat bedankt!

cpruys
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2011 21:53

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door cpruys »

Eramuspark,
mail adres moet goed zijn.
Ps voor ons allemaal die zijn opgelicht, de 3 Kozijnen zakkenvullers luizen hebben willens en wetens de boel opgelicht en schermen nu met een faillisement .
Doe aangifte bij de politie van die gasten.

Gesloten