[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Fletcher brengt annuleringskosten in rekening - Pagina 2
Pagina 2 van 3

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 10:10
door Oblomova
Marijke Ebes schreef:
20 mar 2020 23:59
Heb mijn Kruidvat voucher reservering Hotel Fletcher “ de Hunzebergen /Wellness willen verzetten ivm de Carona/ een klantonvriendelijkheid benadering was het gevolg/
Een voucher reservering kan niet worden verzet of geannuleerd blijkt/ik heb daarna het betaalde ontbijt reservering teruggevraagd/ als antwoord kreeg ik een annuleringsbevestiging om in te dienen bij de reisverzekering, die deze senior toevallig niet heeft.
Mij is bekend dat bedrijven, ook hotels , gecompenseerd gaan worden ivm verlies door Corona annuleringen.
Fletcher vindt klantenbinding is deze onzekere tijd kennelijk onbelangrijk, is mijn conclusie.
Las dat Fletcher Maastricht ook niet toeschietelijk is met annuleren naar hun clientèle/
Zijn er nog meer teleurgestelden in het contact met Fletcher Hotels i.v.m.Corona annulering??
Lotus, groet U.
TS dus.

De berichten hier en in andere starters met dezelfde soort klachten die maar blijven vinden dat bedrijven ergens recht op hebben terwijl ze niet kunnen leveren, lees ik al niet eens meer. Bedrijven hebben klanten al veel te lang kunnen intimideren om hun verplichtingen niet na te komen. Radar (en Kassa) worden erdoor overspoeld en alleen dan kan een enkele klant nog z'n gelijk halen. Met een huichelachtig bloemetje. Laat ze nu maar eens stikken! Dan kunnen ze zich nog verder in de juridische kosten storten om te zien of rechters nog echt met ze blijven meegaan!
En kom niet met het personeel van de bedrijven die dan de dupe is. Die kunnen zich aanmelden voor een uitkering.
Bedrijfseigenaren mogen eerst hun bezit opeten. Zo is dat immers ook geregeld voor de rest van het land.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 10:22
door Erthanax
Met die mentaliteit komen we de crisis wel door. Fantastisch! Hartverwarmend! Wat zeiden de minister-president en de koning ook weer? Iets met "samen" dacht ik.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 11:20
door Oblomova
Ja, Rutte en zijn uitspraken. :roll:
Ik vraag me niet eens af wat de zzp-ers er bijv. aan hebben.

Nog zo'n bedrijf: AH, die z'n bejaarde klanten (en personeel) maar om 6 tot 7 uur laat opdraven voor hun boodschappen.
Ook zo'n fijne mentaliteit!

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 11:25
door Moneyman
Oblomova schreef:
21 mar 2020 11:20
Nog zo'n bedrijf: AH, die z'n bejaarde klanten (en personeel) maar om 6 tot 7 uur laat opdraven voor hun boodschappen.
Ook zo'n fijne mentaliteit!
Over mentaliteit gesproken: jouw reactie kan er ook wat van :roll: Allereerst is de AH in ieder geval bij mij van 7 tot 8 speciaal voor ouderen open, en niet van 6 tot 7. En daarnaast: het is een extra service voor hen die willen. De hele rest van de dag mag je óók nog boodschappen doen. Dus... wat is nou je probleem? En wat is er mis met de mentaliteit van een supermarkt die een specifieke doelgroep extra opties biedt?

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 11:36
door Cro
Ik snap niet dat Radar niet eens wat doet aan trollen als Oblomova die telkens met onzinnige reacties op de proppen komen. Ik krijg echt het idee dat Oblomova zelf niet eens begrijpt wat hij / zij hier allemaal neer zet.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 11:38
door Nijogeth
Als ik toch al die hotelkamers die men annuleert voor niets over kon nemen, dan zou ik er met veel plezier heengaan. Rust aan mijn kop, plezier met de meid, lekker toch? Voor mij gaat voorlopig echter gewoon nog alles door, mijn ouders hebben de schoenenzaak aan huis ook gewoon open. Het is overal behelpen en een beetje begrip en niet meteen op de strepen staan, dat is toch wel heel fijn in deze tijd (eigenlijk altijd wel, maar nu zeker).

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 11:50
door Lady1234
Oblomova schreef:
21 mar 2020 11:20
Ja, Rutte en zijn uitspraken. :roll:
Ik vraag me niet eens af wat de zzp-ers er bijv. aan hebben.

Nog zo'n bedrijf: AH, die z'n bejaarde klanten (en personeel) maar om 6 tot 7 uur laat opdraven voor hun boodschappen.
Ook zo'n fijne mentaliteit!
Misschien als u dan eens de voorgestelde regelingen voor ZZP-ers bestudeert? Dan weet u wat ze er aan hebben.

Bijstand zonder rekening te houden met inkomen partner, vermogen en eigen huis en als gift. En dat voorlopig voor een bepaalde periode.

Ik hoor om mij heen dat juist bejaarden altijd vroeg bij de pinken zijn en dat het tijdstip 7 - 8 uur voor hen juist plezierig zou zijn.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 12:00
door PietertjeTwee
Cro schreef:
21 mar 2020 11:36
Ik snap niet dat Radar niet eens wat doet aan trollen als Oblomova die telkens met onzinnige reacties op de proppen komen. Ik krijg echt het idee dat Oblomova zelf niet eens begrijpt wat hij / zij hier allemaal neer zet.
Klopt. Oblomova past gewoon in het rijtje met Komkommerachtigen. Het is echt stuitend.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 12:13
door moederslink
Lady1234 schreef:
21 mar 2020 11:50
(...)
Ik hoor om mij heen dat juist bejaarden altijd vroeg bij de pinken zijn en dat het tijdstip 7 - 8 uur voor hen juist plezierig zou zijn.
Nou ik niet hoor, om die tijd slaap ik nog :lol: .
De ouderen worden wat aan de kant geduwd tijdens het boodschappen doen. Ja ze zijn wat langzamer en trager . Ik vind dit wel een sympathiek idee . Beter zou het zijn om helemaal niet nd winkel te komen als oudere.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 12:19
door sylvesterb
Oblomova schreef:
21 mar 2020 09:59
sylvesterb schreef:
20 mar 2020 19:14
Oblomova schreef:
20 mar 2020 16:32
Ik vind het moreel gezien veel meer onverantwoord dat een hotel z'n klanten en personeel blijft blootstellen aan besmetting.
Wie zegt dat het hotel geen maatregelen heeft genomen? Op mijn werk moest je al sinds het begin thuisblijven als je verkouden was. Mijn vrouw werkt in een verzorgingstehuis en mag enkel niet komen als ze koorts heeft.
Als ze uit zichzelf al gesloten zijn/waren, dan hebben ze nog minder excuus om alsnog betaling te eisen voor een verblijf dat niet door kan gaan.
Helemaal niet relevant omdat TS zelf heeft geannuleerd. Ook al zou het hotel wel sluiten op die datum dan zal nog de annuleringskosten betaald moeten worden omdat TS al bij voorbaat heeft geannuleerd.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 12:27
door breien
In de OP wordt niet duidelijk voor welke periode het hotel is geboekt. De data staan er niet in.
Mogelijk zal het hotel besluiten om tot 6 april geen gasten meer te ontvangen. Na 6 april is de situatie geheel onduidelijk. Concrete maatregelen zijn nu nog niet bekend. Annuleren voor een aankomstdatum na 6 april zal niet vergoed worden. Dan kan het best zijn dat de horeca weer open mag gaan.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 12:30
door Lady1234
moederslink schreef:
21 mar 2020 12:13
Lady1234 schreef:
21 mar 2020 11:50
(...)
Ik hoor om mij heen dat juist bejaarden altijd vroeg bij de pinken zijn en dat het tijdstip 7 - 8 uur voor hen juist plezierig zou zijn.
Nou ik niet hoor, om die tijd slaap ik nog :lol: .
De ouderen worden wat aan de kant geduwd tijdens het boodschappen doen. Ja ze zijn wat langzamer en trager . Ik vind dit wel een sympathiek idee . Beter zou het zijn om helemaal niet nd winkel te komen als oudere.
Ook voor mij zou dat tijdstip helemaal niets zijn, maar hoor van mijn dochter die juist bij heel veel ouderen over de vloer komt (kwam) dat zij ook rustig om zeven uur zou kunnen komen, als zij dat wil.

Ik heb mijn boodschappen ook maar mee laten brengen.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 12:39
door breien
Het tijdstip dat de ouderen graag boodschappen willen doen bij de blauwe supermarkt is niet echt ontopic.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 17:12
door Jasper45
Oblomova schreef:
20 mar 2020 16:32
Ik vind het moreel gezien veel meer onverantwoord dat een hotel z'n klanten en personeel blijft blootstellen aan besmetting.
Wat dan te denken van het personen-autovervoer gebeuren, waarin b.v. in 2018 678 dodelijke slachtoffers te betreuren waren??

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 21 mar 2020 18:30
door sylvesterb
Jasper45 schreef:
21 mar 2020 17:12
Oblomova schreef:
20 mar 2020 16:32
Ik vind het moreel gezien veel meer onverantwoord dat een hotel z'n klanten en personeel blijft blootstellen aan besmetting.
Wat dan te denken van het personen-autovervoer gebeuren, waarin b.v. in 2018 678 dodelijke slachtoffers te betreuren waren??
Of de griep waar jaarlijks ook tussen de 200-2000 doden door vallen.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 22 mar 2020 14:07
door Oblomova
Cro schreef:
21 mar 2020 11:36
Ik snap niet dat Radar niet eens wat doet aan trollen als Oblomova die telkens met onzinnige reacties op de proppen komen. Ik krijg echt het idee dat Oblomova zelf niet eens begrijpt wat hij / zij hier allemaal neer zet.
Dat vind ik nou ook van een aantal forummers die niets anders te doen lijken te hebben dan hier elke klacht of mening als een troep hyena's af te kraken.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 23 mar 2020 11:40
door berndv
Oblomova schreef:
21 mar 2020 09:59
sylvesterb schreef:
20 mar 2020 19:14
Oblomova schreef:
20 mar 2020 16:32
Ik vind het moreel gezien veel meer onverantwoord dat een hotel z'n klanten en personeel blijft blootstellen aan besmetting.
Wie zegt dat het hotel geen maatregelen heeft genomen? Op mijn werk moest je al sinds het begin thuisblijven als je verkouden was. Mijn vrouw werkt in een verzorgingstehuis en mag enkel niet komen als ze koorts heeft.
Als ze uit zichzelf al gesloten zijn/waren, dan hebben ze nog minder excuus om alsnog betaling te eisen voor een verblijf dat niet door kan gaan.
als het hotel gesloten was, was het het hotel geweest die de overeenkomst niet door kon laten gaan. Maar die situatie hebben we hier niet, hier hebben we een hotel dat gewoon de gasten wil ontvangen, maar de gasten willen annuleren. Dan komt gewoon de overeenkomst om de hoek kijken en die geeft gewoon aan wat ieders rechten en plichten zijn, niet meer en niet minder. Dan kunt u er moreel gezien van alles van vinden, dat vindt de rest hier ook, maar reageren vanuit een onderbuikgevoel over wat u moreel wel en niet verantwoord vindt is prima, maar geen mens kan daar rechten aan ontlenen.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 23 mar 2020 14:49
door Oblomova
berndv schreef:
23 mar 2020 11:40
Oblomova schreef:
21 mar 2020 09:59
sylvesterb schreef:
20 mar 2020 19:14


Wie zegt dat het hotel geen maatregelen heeft genomen? Op mijn werk moest je al sinds het begin thuisblijven als je verkouden was. Mijn vrouw werkt in een verzorgingstehuis en mag enkel niet komen als ze koorts heeft.
Als ze uit zichzelf al gesloten zijn/waren, dan hebben ze nog minder excuus om alsnog betaling te eisen voor een verblijf dat niet door kan gaan.
als het hotel gesloten was, was het het hotel geweest die de overeenkomst niet door kon laten gaan. Maar die situatie hebben we hier niet, hier hebben we een hotel dat gewoon de gasten wil ontvangen, maar de gasten willen annuleren. Dan komt gewoon de overeenkomst om de hoek kijken en die geeft gewoon aan wat ieders rechten en plichten zijn, niet meer en niet minder. Dan kunt u er moreel gezien van alles van vinden, dat vindt de rest hier ook, maar reageren vanuit een onderbuikgevoel over wat u moreel wel en niet verantwoord vindt is prima, maar geen mens kan daar rechten aan ontlenen.
Om maar altijd met die eeuwige onderbuik te komen waar gevoelens zouden moeten zitten is wel heel afgezaagd. Ook niet ter zake doende. Het was wel degelijk het hotel dat de overeenkomst niet door kon laten gaan. De horeca moest op last van de regering op 15 maart dicht. Daar vallen hotels onder. TS schrijft dat zij Fletcher daarna had gebeld. Fletcher heeft geen poot om op te staan. Geen cent aan betalen dus! lijkt mij.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 23 mar 2020 15:03
door Nijogeth
Maar Oblomova, de hotels vallen daar helemaal niet onder. Hotels mogen gewoon open blijven. Alleen de gemeenschappelijke ruimtes zijn gesloten en er is alleen roomservice. Er zijn nog gewoon kamers te boeken voor mensen die wat privé tijd willen en vooral ook voor zakelijke klanten.

Re: Fletcher brengt annuleringskosten in rekening

Geplaatst: 23 mar 2020 15:38
door Jablan
Jammer! schreef:
20 mar 2020 14:48
Helaas ...ook BOOKING doet dat.
Momenteel lijkt AIRBNB het wel correct te doen; iets om te onthouden zou ik zeggen.
Niets zo veranderlijk als de tech-onderdak-bemiddelaars.

Airbnb is alles behalve correct. Geen annuleringskosten geldt slechts t/m 13 april. Wie nu afzegt voor latere datums, krijgt de rekening gepresenteerd.
De meeste andere bemiddelaars doen het inmiddels beter: waar hotels verplicht dicht zijn, worden de boekingen geannuleerd en de bijbehorende commissiefacturen gecrediteerd.


Om op Fletcher terug te komen. Als je al geboekt hebt, niet te snel annuleren. Eerst contact opnemen met het hotel en vragen wat er nog wel en wat niet meer mogelijk is. Kies eventueel een nieuwe datum en pas als dat niet kan, is annuleren een optie.