Bent u ook zo ziek geweest van de Astra Zenica?

snellie

Re: Bent u ook zo ziek geweest van de Astra Zenica?

Ongelezen bericht door snellie »

Nijogeth schreef:
22 apr 2021 19:07
Wat mij betreft draaien we de wereld eens een jaartje om. De boeren aan de macht en de politici het land op. Persoonlijk denk ik dat de boeren het prima zouden redden, zijn toch mensen die vaak hun boerenverstand (what's in a name) gebruiken en niet alles moeilijk maken. De politici die het land moeten bebouwen en het vee moeten onderhouden zullen het er echt een stuk moeilijker mee gaan hebben. Om kort te zijn, ik denk dat veel mensen veel betere politici zouden zijn dan de mensen nu aan het roer.

Het beeld van Mark Rutte die een koe melkt lijkt me wel iets voor youtube :lol:

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Nijogeth schreef:
22 apr 2021 19:07

Het is wel zo dat ik momenteel niet meer het idee heb dat de overheid en het OMT de juiste mensen aan het roer zijn. Wat mij betreft draaien we de wereld eens een jaartje om. De boeren aan de macht en de politici het land op. Persoonlijk denk ik dat de boeren het prima zouden redden, zijn toch mensen die vaak hun boerenverstand (what's in a name) gebruiken en niet alles moeilijk maken. De politici die het land moeten bebouwen en het vee moeten onderhouden zullen het er echt een stuk moeilijker mee gaan hebben. Om kort te zijn, ik denk dat veel mensen veel betere politici zouden zijn dan de mensen nu aan het roer.
Zo te lezen 'staan de beste stuurlui aan de wal', hopelijk maakt @scarrelschipper hierop wel een uitzondering. :wink:

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

De beste stuurlui zitten in elk geval niet in de tweede kamer. Het is een beetje alsof Johan Cruijff langs de kant een wedstrijd bij de amateurs stond te kijken.

Ronald.smp

Ongelezen bericht door Ronald.smp »

Ik ben 3 dagen geleden ingeënt met Astra zenica (Spanje). Ik ben met 67 jaar gezond, heb nooit klachten of zo. Gebruik geen medicijnen. 1 dag na vaccinatie voelde ik mij wrac, of ik een verkeerde fles wijn had leeggedronken? Echt beroerd van dat spul. 2e dag na vaccinatie gelukkig weer beter, en weer kunnen sporten. Ik had liever Pfizer toegediend gekregen. Kon niet kiezen.

Sira

Ongelezen bericht door Sira »

Ronald.smp schreef:
08 mei 2021 18:03
Ik ben 3 dagen geleden ingeënt met Astra zenica (Spanje). Ik ben met 67 jaar gezond, heb nooit klachten of zo. Gebruik geen medicijnen. 1 dag na vaccinatie voelde ik mij wrac, of ik een verkeerde fles wijn had leeggedronken? Echt beroerd van dat spul. 2e dag na vaccinatie gelukkig weer beter, en weer kunnen sporten. Ik had liever Pfizer toegediend gekregen. Kon niet kiezen.
Troost u.
Ik ben vorige maand met Pfizer gevaccineerd en geen problemen gehad. Hooguit een stijve arm en nekpijn, maar dat komt niet van het vaccin, maar van de prik. Een vriendin van mij is vorige week met Pfizer gevaccineerd en is sinds de dag na de vaccinatie al 3 dagen ziek.

Plaats reactie