Moneyman schreef: ↑23 jan 2022 12:23
scharrelschipper schreef: ↑23 jan 2022 11:29
Eens te zijn met welk gedrag?
Plunderingen en vernielingen? zeer zeker niet!
Wat ik bedoel is dat, ook als dat officieel niet toegestaan is, dat horeca,winkels enz. gewoon op normale tijden open gaan en blijven,en dat het gedoe met mondkapjes enz. ook verleden tijd is.
En ,oja,dat was ik nog vergeten,dat noem ik dus "de pleuris uit laten breken"
Niet dat ik dat zo spannend vind,maar een aantal mensen vindt dat duidelijk wel.
Je hebt zelf blijkbaar nog steeds niet in de gaten wat je schreef. José schreef dit:
Jose2501 schreef: ↑22 jan 2022 21:02
Ben benieuwd of Rutte en Kuipers het aandurven om die sluitingstijd te handhaven. Want ik denk dat als 20. 00 uur aangehouden blijft dat dan alsnog de pleuris uitbreekt in Nederland.
Dat is een inschatting van wat er zou kunnen gebeuren. Vervolgens schrijf jij:
scharrelschipper schreef: ↑22 jan 2022 21:15
Ik heb persoonlijk geen last van al dat idiote gedoe met sluitingstijden, maar
het is inderdaad tijd dat de pleuris uitbreekt.
Dat is wezenlijk anders dan wat José schrijft, want jij maakt ervan dat het tijd is dat het gebeurt, oftewel: je wilt dat het gebeurt. Dan kan je nu gaan nuanceren en draaien wat je wilt, maar dit is wat je schrijft.
En nogmaals: als je andere dingen bedoelt dan je schrijft, moet je wat beter nadenken over wat je schrijft. Het is niet bepaald de eerste keer dat je begint te draaien als een malle als je op je eigen teksten wordt aangesproken.
Was eigenlijk niet van plan om op jou te reageren,maar je gaat nu wel wat ver.
Jij begrijpt alleen wat je wilt begrijpen,en haalt bewust dingen uit de context.
Alles wat ik schrijf vindt jij niet kloppen,dat is je goed recht,heb ik geen probleem mee.
Zoals ik al eerder schreef "wij worden geen vriendjes"ook daar heb ik geen probleem mee.
Het is tenslotte slechts een forum.
Maar ik had begrepen dat we hier niet meer op de vrouw/man zouden spelen,en jij doet niet anders.
Als ik iets schrijf wat b.v. door jou niet begrepen wordt is het nou niet direct fatsoenlijk om dat leugens of draaierij te noemen.
ik ben geen voorstander van de meld knop,maar je zoekt hem wel op.
Verder voor een ieder een goede avond (ook voor jou MM)