LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coronavirus - Wat ga je met je tijd doen?

mh73

Re: Coronavirus - Wat ga je met je tijd doen?

Ongelezen bericht door mh73 »

witte angora schreef:
28 mar 2020 08:01
Het is dat je het zelf zegt... :shock: :lol: :lol:
Ik heb het over het eindresultaat hè. Niet de materialen. Dat is uiteraard alleen topkwaliteit.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Coronavirus - Wat ga je met je tijd doen?

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Wat ik met m'n tijd ga doen is sporten en gezond leven.
Om die 3 kilo overgewicht eraf te krijgen want overgewicht helpt niet echt bij dit soort vreselijke ziektes https://www.rtvnoord.nl/nieuws/220609/A ... vergewicht
Dus mensen, laat dit forum voor wat het is voor vandaag, eventueel ook morgen of de hele volgende week en probeer zo fit mogelijk te worden :wink:

witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Coronavirus - Wat ga je met je tijd doen?

Ongelezen bericht door witte angora »

Prima plan, Klaas Jan! Maar let op de overige sportievelingen. :wink:

Net terug uit het duin. De eerste paar honderd meter een paar medegenieters, daarna eigenlijk bijna niks meer. Wel twee stelletjes die solliciteren naar een boete, benevens een groepje van 5 of 6 yogabeoefenaars. Dat viel nog wel mee. Alleen de weg er naar toe, en weer terug... :shock:

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Coronavirus - Wat ga je met je tijd doen?

Ongelezen bericht door Jablan »

Wat doe je met je tijd?

Uit de familie, deze keer Toronto, Canada, waar de oudste SEH-arts is. Vanwege het tijdsverschil spreken we elkaar niet elke dag. Vorige week zaterdag de ongerustheid aangehoord, want de directeur van het ziekenhuis had het gebruik van mondkapjes verboden omdat er een tekort aan is. Deze week de oplossing uit Delft teruggekoppeld: zelf maken met filters voor stofzuigers. Vanmiddag de familie op beeld, achter de naaimachines, druk bezig met mondkapjes in elkaar te zetten. Ze gaan het hele weekend door!

Eigenlijk mis ik zoiets in Nederland als oproep, als vrijwilligersactie, want ook hier is er een groot tekort aan PB-materiaal.

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Coronavirus - Wat ga je met je tijd doen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou, volgens mij zijn daar toch al veel voorbeelden van geweest en ook op tv besproken.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Coronavirus - Wat ga je met je tijd doen?

Ongelezen bericht door Jablan »

Oké, heb ik die gemist. Sorry als het dubbel werkt daardoor.

Gesloten