www.coronavaccinatie-afspraak.nl ????

Lapsang
Berichten: 103
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: www.coronavaccinatie-afspraak.nl ????

Ongelezen bericht door Lapsang »

Moneyman schreef:
12 mei 2021 15:23
Of misschien denk je zelf niet zover dat de bevestiging niet uitgeprint hoeft te worden, maar ook gewoon op tablet of telefoon getoond mag worden.

Misschien zou u zelf eens moeten bedenken dat ook niet iedereen een tablet of een smartphone heeft.

Ik niet dus!

Dus, houd uw scherpzinnige conclusies maar voor u.

Nijogeth
Berichten: 9889
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: www.coronavaccinatie-afspraak.nl ????

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar ja, hoe doet u dat dan met bijvoorbeeld vliegtickets? Als je geen tablet of smartphone hebt, dan lijkt me inderdaad geen gek idee om een printer aan te schaffen, zodat je gewoon alles kunt doen. Er zijn genoeg dingen te bedenken waarbij het nodig is iets te tonen.

Aygulf
Berichten: 368
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: www.coronavaccinatie-afspraak.nl ????

Ongelezen bericht door Aygulf »

Geip Suusje schreef:
23 apr 2021 19:22
Hoe weet ik dat coronatest.nl betrouwbaar is? Het is een andere site(-naam).
Lijkt er op dat men gehackt is. Ik twijfel er niet aan dat men daar graag mijn DigiD, BSN etcetera wil laten invullen :mrgreen:
Coronatest.nl is een officiële site. Je kunt daar uitslag van je coronatest zien en als je iets door scrollt zie je link om je te laten vaccineren. Heb ik ook gedaan, je kunt dan zelfs uit meerdere locaties kiezen (met verschillende vaccinatie datum) en online een afspraak maken. Daardoor had ik al een afspraak voordat 4 dagen later de brief binnen kwam

angel1978
Berichten: 10896
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: www.coronavaccinatie-afspraak.nl ????

Ongelezen bericht door angel1978 »

Lapsang schreef:
13 mei 2021 14:15
Moneyman schreef:
12 mei 2021 15:23
Of misschien denk je zelf niet zover dat de bevestiging niet uitgeprint hoeft te worden, maar ook gewoon op tablet of telefoon getoond mag worden.

Misschien zou u zelf eens moeten bedenken dat ook niet iedereen een tablet of een smartphone heeft.

Ik niet dus!

Dus, houd uw scherpzinnige conclusies maar voor u.
Tja, nog maar een keer dan. Het feit dat iemand weigert om mee te doen met de maatschappij en zowel geen printer wil gebruiken als aanschaffen als geen smartphone of tablet wil gebruiken is niet het probleem van anderen. Dit is een gevolg van eigen keuzes en de consequenties zijn dan ook voor die persoon. Niet het probleem van een ander.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: www.coronavaccinatie-afspraak.nl ????

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lapsang schreef:
13 mei 2021 14:15
Moneyman schreef:
12 mei 2021 15:23
Of misschien denk je zelf niet zover dat de bevestiging niet uitgeprint hoeft te worden, maar ook gewoon op tablet of telefoon getoond mag worden.
Misschien zou u zelf eens moeten bedenken dat ook niet iedereen een tablet of een smartphone heeft.

Ik niet dus!

Dus, houd uw scherpzinnige conclusies maar voor u.
Tsja. Als je niet iets moderns als een smartphone of tablet wilt gebruiken, en ook niet iets klassieks als een printer wilt gebruiken, dan houdt het inderdaad een keer op. Keuzes hebben gevolgen. En dan nog: hoe moeilijk is het om creatief te zijn en dan even iemand oor je te laten printen? Moeilijkheden zoeken is ook een vak...

Lapsang
Berichten: 103
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: www.coronavaccinatie-afspraak.nl ????

Ongelezen bericht door Lapsang »

angel1978 schreef:
13 mei 2021 18:53
Dit is een gevolg van eigen keuzes en de consequenties zijn dan ook voor die persoon. Niet het probleem van een ander.

Zou het iets te maken kunnen hebben met beperkte financiële draagkracht?

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: www.coronavaccinatie-afspraak.nl ????

Ongelezen bericht door Revoked »

Lapsang schreef:
15 jun 2021 13:37
angel1978 schreef:
13 mei 2021 18:53
Dit is een gevolg van eigen keuzes en de consequenties zijn dan ook voor die persoon. Niet het probleem van een ander.

Zou het iets te maken kunnen hebben met beperkte financiële draagkracht?
Nee. Zelfs ik ken een paar bijstandsontvangers....allemaal met een S20. Als het die mensen al lukt....

angel1978
Berichten: 10896
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: www.coronavaccinatie-afspraak.nl ????

Ongelezen bericht door angel1978 »

Lapsang schreef:
15 jun 2021 13:37
angel1978 schreef:
13 mei 2021 18:53
Dit is een gevolg van eigen keuzes en de consequenties zijn dan ook voor die persoon. Niet het probleem van een ander.

Zou het iets te maken kunnen hebben met beperkte financiële draagkracht?

Alles kan,maar heel geloofwaardig ben je niet met dit argument:
Onttrekken betekent niet: onttrekken aan het leven, maar onttrekken aan de digitale dwang.

lordi
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: www.coronavaccinatie-afspraak.nl ????

Ongelezen bericht door lordi »

Geip Suusje schreef:
23 apr 2021 19:22
Hoe weet ik dat coronatest.nl betrouwbaar is? Het is een andere site(-naam).
Wat je had kunnen doen is op coronatest.nl zoeken in Google of Duckduckgo.
Voor nu heeft dat geen zin meer maar voor een volgende keer met een andere site kan je dat wel doen.

Gesloten