Anderen reden voor QR-Code?

louise17
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2009 21:36

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door louise17 »

Het lijkt erop dat Art. 1 van de Grondwet dus met deze vaccinatie, QR codes en paspoort de prullenbak in verdwijnt. Er zal weer door de Elite een vuurtje opgestookt worden tussen de mensen. We worden weer tegen elkaar uitgespeeld. :twisted:

Mensen wordt wakker en kijk eens echt wat er om jullie heen gebeurd. Ik heb mij niet laten inenten, niet laten testen en nooit een mondkapje op gehad. Ik ben overal geweest, zelfs in Hotels en buitenland. NIets aan de hand. Het draait om weerstand en één ding, dat het vaccin niet biedt is natuurlijke weerstand.

Die QR codes, want daar gaat het even om, zijn de nieuwe identiteitspapieren. Je bent straks niets meer, want je bent alleen nog maar een QR code. Denk aan je telefoonnummer, ken je die nog? En van je moeder? :oops: Straks ken je zelf niets meer. Is het overal waar je komt je QR code laten zien en ze weten ALLES van je. Dus waar is straks je privacy? WEG!! :evil: Dat is de QR code. "drop the mic" 8)

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Jablan »

Nijogeth schreef:
26 sep 2021 19:18
Dat is de stelling van velen, zelfs de regering. De ongevaccineerden vragen er niet om beschermd te worden, maar schijnbaar vinden veel mensen dat gevaccineerden en de regering er voor moeten zorgen dat dat gebeurt. En als daar voor gezorgd wordt door maatregelen, dan is het schijnbaar weer de schuld van de ongevaccineerden.
Het is geen stelling. Deze opvatting is de praktische vertaling van hoe virussen zich verspreiden en hoe je deze keten onderbreekt.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Let maar op. Straks wordt die QR code op je lijf getatoeëerd, kan je gewoon je mobieltje vergeten.(sarcasme off).

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Jablan »

:mrgreen: Niet te vaak herhalen, Lady ... anders gaat dit een eigen leven leiden
Laatst gewijzigd door Jablan op 26 sep 2021 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ha, daar is de grondwet weer!
Art. 1 Grondwet schreef:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Als twee personen bij een etablissement verschijnen, waarvan de een gevaccineerd/getest/genezen is en dat kan laten zien met een QR-code, de ander is niet gevaccineerd enz. en wil/kan geen QR-code laten zien, zijn dat dan gelijke gevallen? Het lijkt mij van niet. Dan is het onderscheid niet in strijd met de grondwet.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Jablan »

louise17 schreef:
26 sep 2021 20:28
[...] Mensen wordt wakker en kijk eens echt wat er om jullie heen gebeurd. Ik heb mij niet laten inenten, niet laten testen en nooit een mondkapje op gehad. [...]
Wij hebben dit fijne virus gehad en nu, 18 maanden later, nog steeds met de gevolgen te dealen.

Dat jij nog niets hebt meegemaakt op dit gebied, is uitsluitend een kwestie van geluk.

Verder is je mening niet meer dan dat: een mening, die door een hele serie feiten onderuit gaat.

Shainora
Berichten: 61
Lid geworden op: 11 dec 2020 11:07

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Shainora »

Wij hebben dit fijne virus gehad en nu, 18 maanden later, nog steeds met de gevolgen te dealen.


dat verschilt per persoon hoe ziek je word heb het gehad duurde wel 3 hele dagen dus uw ervaring is geen absoluut voorbeeld voor anderen.

lievemarie
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 sep 2021 18:26

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door lievemarie »

Jablan schreef:
26 sep 2021 21:05
Je bent ongelofelijk dom. Wij hebben dit fijne virus gehad en nu, 18 maanden later, nog steeds met de gevolgen te dealen.

Dat jij nog niets hebt meegemaakt op dit gebied, is uitsluitend een kwestie van geluk.

Verder is je mening niet meer dan dat: een mening, die door een hele serie feiten onderuit gaat en jouw als eenzame minderheidsheks in het bos achterlaat.
Wow, deze toon past toch niet hier op dit nette en vriendelijke forum? Ik dacht dat we hier respectvol met elkaar omgingen. Vol liefde en empathie.

Ik heb je bericht trouwens niet gemeld hoor. Dat was al gedaan door een ander.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Revoked »

Het vaccin zorgt voor de natuurlijke weerstand. Een vaccin is een klein beetje virus, waardoor het lichaam merkt dat daar nog geen antistoffen voor zijn en maakt ze aan. En vernietigt het beetje virus. Geen hocus-pocus, gewoon biologie. 100% natuurlijk zelfs. Ook vegan.
Mooi, alle tegenwerpingen zijn ontkracht. Iedereen vaccineren, klaar.
Feitelijk moeten we nu alleen rekening houden met de niet-gevaccineerden , die maar overal aan mee willen doen en daarbij hun eigen gezondheid op het spel zetten. En als het inderdaad fout gaat verwachten die mensen wèl dat de hele gezondheidszorg voor ze klaarstaat èn dat het gewoon vergoed wordt door het ziekenfonds. Misschien moeten we dat dan maar ontregelen.

lievemarie
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 sep 2021 18:26

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door lievemarie »

Shainora schreef:
26 sep 2021 20:26
niet gevaccineerd maar gelukkig wel tientallen feesten waar ik elk weekend welkom ben zonder apartheids code.
Hoezo niet gevaccineerd? In je eerdere berichten (14 juni jl) had je het over afspraken bij de ggd. Was dat om je ingegroeide teennagels te laten verwijderen?

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@revoked

Zelfmoord is helemaal niet verboden. Ook een poging niet.

Shainora
Berichten: 61
Lid geworden op: 11 dec 2020 11:07

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Shainora »

lievemarie schreef:
26 sep 2021 21:47
Shainora schreef:
26 sep 2021 20:26
niet gevaccineerd maar gelukkig wel tientallen feesten waar ik elk weekend welkom ben zonder apartheids code.
Hoezo niet gevaccineerd? In je eerdere berichten (14 juni jl) had je het over afspraken bij de ggd. Was dat om je ingegroeide teennagels te laten verwijderen?

Nee kwamen dingen tussen en toen werd het opgedrongen en had ik iets van bekijk het dan maar niet verplicht is niet verplicht ook niet door uitsluiting als dwangmiddel in te zetten deze overheid overtreed het verdrag van de rechten van de mens daar doe ik niet aan mee.

Sannietje
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 jul 2021 17:51

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Sannietje »

louise17 schreef:
26 sep 2021 20:28
Het lijkt erop dat Art. 1 van de Grondwet dus met deze vaccinatie, QR codes en paspoort de prullenbak in verdwijnt. Er zal weer door de Elite een vuurtje opgestookt worden tussen de mensen. We worden weer tegen elkaar uitgespeeld. :twisted:

Mensen wordt wakker en kijk eens echt wat er om jullie heen gebeurd. Ik heb mij niet laten inenten, niet laten testen en nooit een mondkapje op gehad. Ik ben overal geweest, zelfs in Hotels en buitenland. NIets aan de hand. Het draait om weerstand en één ding, dat het vaccin niet biedt is natuurlijke weerstand.

Die QR codes, want daar gaat het even om, zijn de nieuwe identiteitspapieren. Je bent straks niets meer, want je bent alleen nog maar een QR code. Denk aan je telefoonnummer, ken je die nog? En van je moeder? :oops: Straks ken je zelf niets meer. Is het overal waar je komt je QR code laten zien en ze weten ALLES van je. Dus waar is straks je privacy? WEG!! :evil: Dat is de QR code. "drop the mic" 8)
Je kent blijkbaar art. 1 en kijkt niet verder.

Er zijn zelfs mensenrechtenbepalingen die juist van de overheid verlangen dat ze optreedt. Zo is de Nederlandse overheid verplicht om maatregelen te treffen ter bevordering van de volksgezondheid (art. 22 Grondwet). Zij moet epidemieën zoveel mogelijk voorkomen (art. 11 Europees Sociaal Handvest) en moet het recht op een zo goed mogelijke gezondheid van eenieder garanderen (art. 12 Internationaal Verdrag inzake Economische, Sociale en Culturele Rechten). 

https://mensenrechten.nl/nl/coronavirus ... senrechten

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Anderen reden voor QR-Code?

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumleden,

Er zijn inmiddels 3 pagina's aan antwoorden op de vraag van TS en 56 reacties.
Er wordt hier en daar nu ook op de man gespeeld.
Het topic is hierbij gesloten.

Groet,
Radar Internetredactie^YU

Gesloten